mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 28 březen 2024 23:37

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 42 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: volnoběh vs. automat
PříspěvekNapsal: 21 leden 2010 11:04 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Než se pustíš do té pakárny, nezapomeň napřed zkontrolovat kabeláž k tomu čidlu, jejíž větší část je volně přístupná při pohledu zepředu do motorového prostoru vlevo před plastovými kryty rozvodů (nebo po jejich boční straně - teď si to nemohu přesněji vybavit, ale jedná se o jediný svazek, který vystupuje z prostoru spodního krytu u řemenice klikovky směrem šikmo dopředu) a jeho štekr se nachází nahoře na motoru u ventilového víka. Třeba ti nějaký hlodavec překousl drát...

A ještě kacířská myšlenka: Pokud ti prasknul malý rozvoďák, nepochybně poškodil to čidlo.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: volnoběh vs. automat
PříspěvekNapsal: 21 leden 2010 17:19 
Offline

Registrován: 14 leden 2010 18:30
Příspěvky: 24
Automobil: Mitsu Galant Wagon
Typ motoru: 4G63
Rok výroby: 2000
Ač to dělám nerad, vzdávám se, už s tim nechci mít nic společnýho... dneska po dalších dvou hodinách v mrazu jsem uznal, že na to vážně nemám a že už se nebudu dál snažit to spravit...
poraďte mi, prosím, nějakej dobrej Mitsu servis, kde by to zvládli v pohodě a nemaji vesmírný hodinový sazby... pokud možno na severním okraji Prahy, abych to auto nemusel táhnout na laně moc daleko...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: volnoběh vs. automat
PříspěvekNapsal: 30 leden 2010 11:29 
Offline

Registrován: 14 leden 2010 18:30
Příspěvky: 24
Automobil: Mitsu Galant Wagon
Typ motoru: 4G63
Rok výroby: 2000
Takže auto je už přesně týden v servisu... zjistili to samé, co já, a sice že je problém v čidlu polohy kliky...
tak ho objednali, vyměnili a - NIC... auto nestartuje, nic se nezměnilo...
takže je pravděpodobně v háji kabeláž


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: volnoběh vs. automat
PříspěvekNapsal: 30 leden 2010 16:37 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
A je to čidlo dodáváno s dlouhým kabelem zakončeným štekrem?

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: volnoběh vs. automat
PříspěvekNapsal: 30 leden 2010 19:52 
Offline

Registrován: 14 leden 2010 18:30
Příspěvky: 24
Automobil: Mitsu Galant Wagon
Typ motoru: 4G63
Rok výroby: 2000
To, bohužel, vůbec netušim, čidlo jsem neviděl, jen jsem do toho servisu volal.
Ale předpokládám, že ano, protože to je výměna kus za kus...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: volnoběh vs. automat
PříspěvekNapsal: 31 leden 2010 01:24 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
To jsem tedy zvědav, kde nakonec bude zakopaný pes. Že by hlodavci?

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: volnoběh vs. automat
PříspěvekNapsal: 31 leden 2010 15:23 
no já už pomalu pochybuju, že se to auto zase někdy rozjede... už vymýšlím takový kraviny, jako kde může být schovaný tajný vypínač a podobný nesmysly :-D


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: volnoběh vs. automat
PříspěvekNapsal: 31 leden 2010 15:25 
Offline

Registrován: 14 leden 2010 18:30
Příspěvky: 24
Automobil: Mitsu Galant Wagon
Typ motoru: 4G63
Rok výroby: 2000
Návštěvník píše:
no já už pomalu pochybuju, že se to auto zase někdy rozjede... už vymýšlím takový kraviny, jako kde může být schovaný tajný vypínač a podobný nesmysly :-D

.. to jsem psal já, jen se mi nějak nepovedlo přihlášení :-)


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: volnoběh vs. automat
PříspěvekNapsal: 31 leden 2010 18:58 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Já měl na Galantovi alarmem ovládané relé benzínové pumpy: dokonale schované, jednou jsem k němu musel a trvalo mi přes půl hodiny se tam vůbec dostat - a to jsem byl "autorem" instalace". Pokud se to někomu s příštích majitelů po..., chci vidět, kdo to rozchodí. Návod jsem sice poskytl, ale kdo se o něj stará, když ještě vše funguje, jak má...

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: volnoběh vs. automat
PříspěvekNapsal: 01 únor 2010 11:34 
Offline

Registrován: 14 leden 2010 18:30
Příspěvky: 24
Automobil: Mitsu Galant Wagon
Typ motoru: 4G63
Rok výroby: 2000
to je taky pěkný :-)
to je holt "výhoda" koupě auta z druhé ruky... nikdy nevíš, co a kde tam vlastně opravdu je


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: volnoběh vs. automat
PříspěvekNapsal: 09 únor 2010 18:15 
Offline

Registrován: 14 leden 2010 18:30
Příspěvky: 24
Automobil: Mitsu Galant Wagon
Typ motoru: 4G63
Rok výroby: 2000
tak jsme se zase o kousek posunuli... ne že by teda auto jelo, ale už alespoň víme, co se stalo.
pod kryt rozvoďáku se pravděpodobně při couvání v hlubokém sněhu dostal sníh, teda spíš kusy ledu. odnesl to malý rozvoďák, který prasknul a rozbil kolem sebe všechno možné. co bylo potřeba, to se vyměnilo a dneska to v servisu všechno nastrojili. ale mišák pořád nejede. bohužel se poškodila taky kabeláž čidla polohy klikovky a všechny kabely se prý dotkly kostry... takže teď na auto zase nastoupí elektrikář a bude zjišťovat, co se kde vyzkratovalo a shořelo...
je to síla... už jsem měl spoustu aut, ale něco podobného se mi teda ještě nestalo


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: volnoběh vs. automat
PříspěvekNapsal: 09 únor 2010 18:41 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Ta příčina nezní moc pravděpodobně! Pokud tam alespoň nějaký kryt rozvoďáku vůbec je (tedy byl), tak k tomu malému řemenu se nemá šanci dostat cokoli jiného, než mokrá sněhová kaše kolem řemenice klikovky, a to ještě jen tehdy, pokud by už náhodou byl celý motorový prostor plný sněhu, což se mi nezdá. Podle mého názoru (a ten jsem Ti už tehdy sdělil cestou SMS) prostě praskl malý rozvoďák (protože ho nikdy nikdo nevyměnil) a ten rozmlátil snímač polohy klikovky (což je jediná "porucha" onoho čidla, o níž jsem kdy slyšel), přičemž navíc došlo k Tebou popsanému vyzkratování (hrozná smůla k tomu všemu). Obvykle se navíc stává, že se prasklý malý rozvoďák namotá pod hlavní, velký, a ten pak praskne také. Alespoň k tomu v daném případě nedošlo...

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: volnoběh vs. automat
PříspěvekNapsal: 09 únor 2010 19:00 
Offline

Registrován: 14 leden 2010 18:30
Příspěvky: 24
Automobil: Mitsu Galant Wagon
Typ motoru: 4G63
Rok výroby: 2000
nevím, školy nemám :-)
jak jsem koupil tak předávám... ať se to stalo, jak se to stalo, důležité je, že je to na dobré cestě... teda snad... doufám, že to auto ještě někdy zavrčí


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: volnoběh vs. automat
PříspěvekNapsal: 09 únor 2010 19:42 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Já bych Ti to moc přál - už proto, že sám jsem ujetý na kombíky, a to hlavně stříbrné... :lol:

Ale netroufám si ani odhadovat, co to vyzkratování mohlo udělat s ŘJ motoru. Ovšem pokud byla schopna alespoň načíst a ohlásit chybu, tak by to snad nemuselo být až tak vážné - nějaké ochrany tam určitě jsou.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: volnoběh vs. automat
PříspěvekNapsal: 09 únor 2010 21:14 
Offline

Registrován: 14 leden 2010 18:30
Příspěvky: 24
Automobil: Mitsu Galant Wagon
Typ motoru: 4G63
Rok výroby: 2000
uvidím, co řekne ten elektrikář... ŘJ podle mě mrtvá nebude, to by se ani nepřipojila k diagnostice...
nevíš z hlavy, ,co by mohlo odejít někde na trase? - pojistky, relé, ..., ...

(máme stejný zatížení :-) já chtěl žraločího galanta zhruba od roku 98 :-) design se japoncům opravdu povedl... a na pěkných kolech je to kára jak cyp :-) )


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 42 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz