mitsubishi.megaherz.cz
https://mitsubishi.megaherz.cz/

Galant 2,5 V 6 120 KW rv. 98, 225 000 km.
https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=20&t=1126
Stránka 1 z 1

Autor:  clpepa [ 07 červen 2010 18:40 ]
Předmět příspěvku:  Galant 2,5 V 6 120 KW rv. 98, 225 000 km.

Dobrý den. Měl bych prosím Vás dotaz, až do nedávna jsem byl s Mišákem nad míru spokojen. Po výměně baterie (jsem blbec) mi nastali problémy. Po ujetí asi 80 km. se ŘJ sama načetla takže při otočení volantem a zapnutí klimošky se otáčky ihned zvýší, ovšem po dosažení provozní teploty motoru - při zapnutí topení poklesnou otáčky motoru z volnoběžných otáček to je asi 480 ot. na 300-350 ot. a jen tak tak že motor nechcípne. Když zapnu klima aby chladila tak i při teplém motoru drží otáčky jak přibité - ZAPNE KLIMA zvýší se ot. na 530, VYPNE KLIMA spadnou na 480 a ani se nehnou. Ovšem jak jsem již uvedl při zapnutí topení se otáčky propadnou. Vůbec to nechápu. Myslíte že je ještě závada v ŘJ, nebo v klapce a nebo někde úplně jinde. Srdečně Vás zdravím a věřím že mi poradíte. Mam Vás za nejlepšího znalce Mišáků. Předem děkuji za Vaši radu. S pozdravem clpepa.

Autor:  koty1989 [ 07 červen 2010 20:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: Galant 2,5 V 6 120 KW rv. 98, 225 000 km.

udělal si vlastně takový reset kdy se uložené záznami z jízd smazali a ta jednotka si je musí znovu zase načíst,asi tedy jezdit a pak by se to mělo zlepšit protože v jednotce byla uložena hodnota jak je nastavená klapka a tak ,tím že se baterka odpojela je to fuč příště měnit s nějakým zdrojem :grin:

Autor:  clpepa [ 07 červen 2010 21:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: Galant 2,5 V 6 120 KW rv. 98, 225 000 km.

Moc děkuji. Zatím mám s tímto problémem najeto 1 500 km. Je nepříjemné když si chci v dešti ofouknout okno. Budu tedy jezdit dál a věřit že se to srovná.Zdravím a ječtě jednou děkuji. Když auto tak Japonské, když Japonské tak Mitsubischi GALANT.49T

Autor:  clpepa [ 07 červen 2010 21:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: Galant 2,5 V 6 120 KW rv. 98, 225 000 km.

Moc děkuji. Zatím mám s tímto problémem najeto 1 500 km. Je nepříjemné když si chci v dešti ofouknout okno. Budu tedy jezdit dál a věřit že se to srovná.Zdravím a ječtě jednou děkuji. Když auto tak Japonské, když Japonské tak Mitsubischi GALANT.49T

Autor:  Mitsi [ 07 červen 2010 21:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: Galant 2,5 V 6 120 KW rv. 98, 225 000 km.

Je to marný, je to marný, je to marný... :cry:

Projdi si prakticky kterékoli vlákno: Kolikrát se tam opakuje stále tentýž příběh o odpojeném akumulátoru, zblázněném volnoběhu, rozštelované klapce atd. atd.?

Bohužel Tě mohu s pravděpodobností hraničící s jistotou ubezpečit, že se to "samo" nespraví, i kdybys najezdil desetitisíce km. Máš však šanci, tedy pokud se dosud nikdo nehrabal v nastavení klapky: prostě ji důkladně vyčisti, a pak zresetuj ŘJ. Hlavně nesahej na žádné nastavení kolem klapky!

Autor:  Návštěvník [ 08 červen 2010 11:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: Galant 2,5 V 6 120 KW rv. 98, 225 000 km.

9JN4HNa nic jsem nesahal. Servis byl dělán ve značkovém servisu v Německu na 199 000 km. a pak jsem to dovezl přímo ze servisu i se servisní knížkou. Díky díky díky.

Autor:  Mitsi [ 08 červen 2010 13:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: Galant 2,5 V 6 120 KW rv. 98, 225 000 km.

Nemáš zač, nemáš zač, nemáš zač! :lol:

Ale nejásej předčasně: povětšinou se totiž až v takovýchto situacích přijde na to, že to doposud jakž takž fungovalo jenom kvůli onomu nafixlování z minula...

Autor:  pepelopez [ 14 červen 2010 20:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: Galant 2,5 V 6 120 KW rv. 98, 225 000 km.

Rekl bych jednu podstatnou věc- NASTAV volnoběžné otáčky na 650- toť základ . Z této hodnoty se můžou pohybovat +- 100 ot. Pak by neměl chcípat, chcípák. :idea:

Autor:  Mitsi [ 14 červen 2010 21:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: Galant 2,5 V 6 120 KW rv. 98, 225 000 km.

pepelopez píše:
Rekl bych jednu podstatnou věc- NASTAV volnoběžné otáčky na 650- toť základ . Z této hodnoty se můžou pohybovat +- 100 ot. Pak by neměl chcípat, chcípák. :idea:


Možná by nebylo od věci dotyčnému zároveň poradit, jak to vlastně udělat... To jsem tedy zvědav! :cool:

Autor:  pepe [ 15 červen 2010 17:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: Galant 2,5 V 6 120 KW rv. 98, 225 000 km.

Vážený Mitsi, lidi kteří se na foru ptají na různosti kolem svých Galantů nemaji ani tolik úcty vůči sobě aby se přihlásili a zanechaly na sebe mail v registraci .A přitom je to u tohoto motoru jednoduchá záležitost .. :wink:
Chtěl jsem dotyčnému napsat co provést ale KAM ??? :mad:

Autor:  Mitsi [ 15 červen 2010 18:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Galant 2,5 V 6 120 KW rv. 98, 225 000 km.

pepe píše:
Chtěl jsem dotyčnému napsat co provést ale KAM ??? :mad:


Nejlépe sem! Vždyť právě tomu účelu otevřené fórum slouží, ne?

Autor:  pepe [ 16 červen 2010 18:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: Galant 2,5 V 6 120 KW rv. 98, 225 000 km.

Pro clpepa a jiné - po odpojení baterie a následném pádu volnoběžných otáček pod hranici 500 ot/min stačí pootočit regulačním šroubem , který najdeš v telese klapky, a zvýšit (snížit) volnoběžýchod motoru na doporučených 650 +-100 .
Myslím si, že ti kdo jezdí s volnootáčkama pod doporučovanou hranicí , si zahrávají s životností - rozv. řemenu, altíku- dobíjení, řízení a též brzdy . :cool: Tento názor mi nevymluví ani bůh tohoto fóra Mitsi - bacha na chlapa- jeho rad a zkušeností si vážím moc , tak žádné nadávky . :care: :mad:
Jak již ve foru Mitsi psal, vyčisti klapku ale na nic nastavovací NESAHEJ. nejlíp bude když svěříš afto do rukou klukům co se DEKARBONIZACÍ zabývají . Pak stačí dorovnat otáčky - po zahřátí motoru na provozních 86°C a jezdíme .
U starší verze galantů se zemnil konektor pro odstavení ECU při nastavování volnoběhu, ale u V6 2,5 l je od tohoto upuštěno . Dík za pozornost .
Příloha:
NASTAVENI_VOLBEH.JPG
NASTAVENI_VOLBEH.JPG [ 338.62 KiB | Zobrazeno 18479 krát ]

Autor:  Mitsi [ 17 červen 2010 08:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: Galant 2,5 V 6 120 KW rv. 98, 225 000 km.

Přesně z tohoto důvodu

pepe píše:
Myslím si, že ti kdo jezdí s volnootáčkama pod doporučovanou hranicí , si zahrávají s životností - rozv. řemenu, altíku- dobíjení, řízení a též brzdy.


+ ochrany tlumiče torzních kmitů na spojce

bych to řešil IHNED, ale pokud možno ROVNOU jediným korektním způsobem, tj. bez "štelování"! Příčina je prostá: pokud dotyčný nemá k dispozici přesný otáčkoměr, pak ten volnoběh nenastaví správně, jelikož podle otáčkoměru na palubce, zejména v takto nízkých otáčkách, to dost dobře nejde - špatně se "vespod" odečítají, navíc většina otáčkoměrů dost kecá (ten můj si "ubírá" rovných 200 ot./min.).

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/