mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 29 březen 2024 12:48

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 50 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Galant 1996 2,5l V6 4x4 120kw
PříspěvekNapsal: 03 srpen 2012 10:22 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Vrátil bych se tam a důrazně požádal o uvedení do pořádku. Pokud by se kroutili, pohrozil bych podáním trestního oznámení. Když by ani to nepomohlo, šel bych ho okamžitě podat. Příště si třeba rozmyslí pořizovat si za účelem rejžování "skříňku", se kterou neumějí zacházet a jedním pokusem o její použití dokáží zákazníkovi zničit ECUs v hodnotě několika desítek tis. Kč!

Vím, ptáš se co s tím technicky udělat: Tady je každá rada hódně drahá... :sad:

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Galant 1996 2,5l V6 4x4 120kw
PříspěvekNapsal: 03 srpen 2012 10:28 
Offline

Registrován: 24 říjen 2007 13:47
Příspěvky: 181
Jejich uvedení do pořádku je prý nový kompresor.

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Galant 1996 2,5l V6 4x4 120kw
PříspěvekNapsal: 03 srpen 2012 10:35 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Nesmysl! Ještě jsem se nesetkal s tím, že by na Mitsubishi odešel samotný kompresor klimy. No a k tomu Ti po jejich "servisním zásahu" a právě v příčinné souvislosti s ním (to je klíčový moment!) nefunguje ani to, co předtím bez problémů fungovalo. Domnívám se, že pěkně formulované trestní oznámení je donutí přinejmenším k tomu, aby "skříňku" odstavili, čímž se zachrání alespoň další potenciálně poškození zákazníci.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Galant 1996 2,5l V6 4x4 120kw
PříspěvekNapsal: 03 srpen 2012 10:51 
Offline

Registrován: 24 říjen 2007 13:47
Příspěvky: 181
Že prý odešel kvůli malému množství chladiva. :think:

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Galant 1996 2,5l V6 4x4 120kw
PříspěvekNapsal: 03 srpen 2012 11:04 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
To sice má své jisté rácio, ovšem věci se mají takto:
- v chladivu je malý podíl PAG oleje zajišťujícího mj. mazání kompresoru;
- pokud chladivo uniká, PAG sice v systému zůstává, nicméně za situace, kdy se klima buď vůbec nepoužívá anebo již není funkční (kvůli málu chladiva), pak ale už (PAG) "neproudí", aby mazal všechna místa, která mazat má;
- když se následkem mála chladiva zneprovozněná klima nadále provozuje, tj. kompresor je trvale zapnutý (typicky u klim s automatickým ovládáním v auto režimu), může se kompresor zadřít;
- zadření kompresoru si nelze nevšimnout (!), nijak však nesouvisí s logikou konstrukce systému jeho "připínání" (k náhonu od klikovky) a už vůbec ne s ovládáním sahary přes ECU klimy, resp. motoru!

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Galant 1996 2,5l V6 4x4 120kw
PříspěvekNapsal: 03 srpen 2012 11:28 
Offline

Registrován: 24 říjen 2007 13:47
Příspěvky: 181
Díky, ještě to u známýho zkusíme napíchnout na origo diagnostiku a uvidíme/snad/ ,co všechno je špatně.

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Galant 1996 2,5l V6 4x4 120kw
PříspěvekNapsal: 03 srpen 2012 13:14 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Tak dej, prosím, potom vědět, co jste zjistili.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Galant 1996 2,5l V6 4x4 120kw
PříspěvekNapsal: 03 srpen 2012 19:17 
Offline

Registrován: 24 říjen 2007 13:47
Příspěvky: 181
zjistili jsme, že sahary makaj, ony totiž nenaběhnou hned na max. otáčky, ale podle zvýšení teploty lehce zvednou otáčky,že to ze začátku vypadá, že se ulejvaj.Takže aspon , že tohle maká/jel jsem zpět z Vysočan přes letnou/zácpa/ a ručička tepl. vody byla stále jen uprostřed pole/.Jinak klima nic, zapnu ji a nic, otáčky motoru/při pohledu na otáčkoměr/ vůbec nezakolísaj, el-mag. spojka nesepne a to jsme ji i zkoušeli spustit, že jsme relé v motoru vyndali a drátem jsme spojili silové kontakty, prostě mrtvo.Podle diagn. Evoscan, maj naběhnout sahary naplno až při 110-115 st.

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Galant 1996 2,5l V6 4x4 120kw
PříspěvekNapsal: 04 srpen 2012 07:54 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
rob píše:
... Jinak klima nic, zapnu ji a nic, otáčky motoru/při pohledu na otáčkoměr/ vůbec nezakolísaj, el-mag. spojka nesepne a ...
a sahara nesepne, což musí, i kdyby tam žádné chladivo nebylo!

Ještě mne napadlo: Když Ti to plnili, byl v tom "jejich" chladivu vůbec PAG, resp. přidali ho tam? Protože pokud ne a kompresor je nyní skutečně k.o., pak ho odstřelili oni - absencí maziva v chladivu :!:

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Galant 1996 2,5l V6 4x4 120kw
PříspěvekNapsal: 04 srpen 2012 08:53 
Offline

Registrován: 24 říjen 2007 13:47
Příspěvky: 181
Tak to nevim, co tam dali, mělo to být to r134a a na tý skřínce na kolečkách byly 2 hranatý plastový lahvičky jedna byly světle zelená/tu pak ještě doplnovali/ a 2.se začla plnit hnědou kapalinou, nejspíš tím mým původním chladivem.

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Galant 1996 2,5l V6 4x4 120kw
PříspěvekNapsal: 04 srpen 2012 17:17 
Offline

Registrován: 24 říjen 2007 13:47
Příspěvky: 181
Dneska jsem se v tom zase vrtal a zjistil jsem, že když dám tvrdý + na el.mag. spojku, tak v ní cvaká, ale málo,nesekne se s řemenicí, ale stačí na ní klepnout kladívkem a drží, pak jsem to nastartoval a točil se i kompresor, zkusil jsem teda změřit napětí na tom černym kablíku s bílým proužkem a nic tam nedává proud pro spojku, tak to vypadalo, že to ještě chrání čidlo tlaku, co je v kompresoru, tak to vypadalo, jakoby tam nebylo chladivo, tak mi to nedalo a jdu na ty 2 ventilky na napouštění chladiva ,zmáčknu je a tam skoro žádnej tlak/o mnoho menší,než jsem to jel naplnit/, jenom to tak lehce pšuklo.Takže je možný, že mi zrovna v tom servisu nechtěla sepnout spojka a majitel usoudil, že je v háji kompresor a nápln si zase vypustil, takže jsem dal asi 600 za to, že mi oznámil, že je to rozbitý. :evil:PS, jak zachránit tu spojku, aby sepla na pokaždý a ne jenom ,když jí pomůžu, dá se to nák promazat?

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Galant 1996 2,5l V6 4x4 120kw
PříspěvekNapsal: 04 srpen 2012 22:06 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
PAG má obvykle zelenou nebo žlutou barvu, takže asi OK.
Jenom pro upřesnění: Když to plnili, tak to nedělali za běhu motoru a zapnuté klimě? Poněvadž pokud motor+klima neběžely při plnění, pak to bylo/je úplně špatně!

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Galant 1996 2,5l V6 4x4 120kw
PříspěvekNapsal: 04 srpen 2012 22:18 
Offline

Registrován: 24 říjen 2007 13:47
Příspěvky: 181
No jasně, že auto bylo celý vypnutý, jen pro info, tý firmě už nejdou ani internet. stránky.

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Galant 1996 2,5l V6 4x4 120kw
PříspěvekNapsal: 05 srpen 2012 08:38 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
rob píše:
No jasně, že auto bylo celý vypnutý ...

Tak už alespoň známe základní příčinu problému! Navíc jejich výrok, že je v čudu kompresor, je absolutně k smíchu, když nebyli schopni porovnat tlaky na jeho vstupu a výstupu, samozřejmě za běhu motoru a připojené spojce. Podle mne tím plněním "v klidu" zničili přinejmenším nějaký ventil ...

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Galant 1996 2,5l V6 4x4 120kw
PříspěvekNapsal: 05 srpen 2012 08:45 
Offline

Registrován: 24 říjen 2007 13:47
Příspěvky: 181
Je to možný, jedu ted ještě k Pepemu, ten měl podobný problém a sám si to opravil, tak mi na to koukne, jestli se to dá zachránit. :think:

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 50 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz