mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 28 duben 2024 13:06

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Motor 2,5 V6
PříspěvekNapsal: 03 říjen 2005 10:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 červen 2005 10:33
Příspěvky: 202
Bydliště: Klecany (skoro Praha)
neustále laboruji nad výkonem a chodem tohohle mýho motru. Zkoušel jsem nakonec proměřit tlaky a takhle to dopadlo:

1,0 1,2 0,8
1,2 1,0 1,2

je těch 0,8 opravdu tak málo aby motor na volnoběhu sebou škubal?

jinak samozřejmě svíčky a kabely jsou nové. Co jsem ty svíčky měnil, tak vypadají všechny stejně, nejsou zanesené karbonem atd.... Tedy podle mého soudu ten slabý válec zřejmě nemá špatné kroužky (asi by potom žral olej a na svíčce by se to projevilo)


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 říjen 2005 15:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 červen 2005 10:33
Příspěvky: 202
Bydliště: Klecany (skoro Praha)
a když jsem u toho, neznáte nějakou firmu, kde by mě udělali seriózně diagnostiku? Nejlépe v Praze nebo opravdu poblíž


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 říjen 2005 18:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 červen 2005 10:33
Příspěvky: 202
Bydliště: Klecany (skoro Praha)
tak v pondělí mě přijde těsnění pod hlavu. Takže bude následovat sborka a rozborka motoru. Držte mi palce 8)


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 říjen 2005 18:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 14 červen 2005 22:57
Příspěvky: 214
ja ti je fakt drzim :shock:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 říjen 2005 08:27 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Když už to budeš mít rozdělané, vřele doporučuji sundat olejovou vanu, uvolnit ojnici pístu inkriminovaného válce a celý komplet pak vytáhnout nahoru. "Standardně" je třeba zkontrolovat především vnitřní plochu válce, stav pístních kroužků a dna pístu, ale i - a to v daném případě především - drážek pro/pod kroužky. Už se mi totiž stalo, že jsem jednou měnil těsnění pod hlavou a problém nebyl v něm, ale v "dírce" pod vrchním těsnicím kroužkem! Jak tam vznikla, to je mi dodnes záhadou, ale odhaduji že šlo o nějakou nečistotu v odlitku pístu, která prostě časem "vypadla".

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz