mitsubishi.megaherz.cz
https://mitsubishi.megaherz.cz/

Motor 2,5 V6
https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=20&t=114
Stránka 1 z 1

Autor:  Begy [ 03 říjen 2005 10:09 ]
Předmět příspěvku:  Motor 2,5 V6

neustále laboruji nad výkonem a chodem tohohle mýho motru. Zkoušel jsem nakonec proměřit tlaky a takhle to dopadlo:

1,0 1,2 0,8
1,2 1,0 1,2

je těch 0,8 opravdu tak málo aby motor na volnoběhu sebou škubal?

jinak samozřejmě svíčky a kabely jsou nové. Co jsem ty svíčky měnil, tak vypadají všechny stejně, nejsou zanesené karbonem atd.... Tedy podle mého soudu ten slabý válec zřejmě nemá špatné kroužky (asi by potom žral olej a na svíčce by se to projevilo)

Autor:  Begy [ 03 říjen 2005 15:01 ]
Předmět příspěvku: 

a když jsem u toho, neznáte nějakou firmu, kde by mě udělali seriózně diagnostiku? Nejlépe v Praze nebo opravdu poblíž

Autor:  Begy [ 06 říjen 2005 18:17 ]
Předmět příspěvku: 

tak v pondělí mě přijde těsnění pod hlavu. Takže bude následovat sborka a rozborka motoru. Držte mi palce 8)

Autor:  Placenta [ 06 říjen 2005 18:50 ]
Předmět příspěvku: 

ja ti je fakt drzim :shock:

Autor:  Mitsi [ 07 říjen 2005 08:27 ]
Předmět příspěvku: 

Když už to budeš mít rozdělané, vřele doporučuji sundat olejovou vanu, uvolnit ojnici pístu inkriminovaného válce a celý komplet pak vytáhnout nahoru. "Standardně" je třeba zkontrolovat především vnitřní plochu válce, stav pístních kroužků a dna pístu, ale i - a to v daném případě především - drážek pro/pod kroužky. Už se mi totiž stalo, že jsem jednou měnil těsnění pod hlavou a problém nebyl v něm, ale v "dírce" pod vrchním těsnicím kroužkem! Jak tam vznikla, to je mi dodnes záhadou, ale odhaduji že šlo o nějakou nečistotu v odlitku pístu, která prostě časem "vypadla".

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/