mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 28 duben 2024 09:01

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: galant
PříspěvekNapsal: 24 listopad 2005 22:31 
Koupil jsem Mitsubishi Galangt 1990 , mám problém s tím že když na to hnípneš tak to začne cukat vymenil jsem palivovej filtr , vzduchovej, benzinovej filtr, kabely a svíčky. Neví někdo čím to může být.?


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 listopad 2005 11:15 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Jedná se nepochybne o fenomén samozápalu zpôsobený nažhavením buď elektrod zapalovací svíčky, nebo totálne zakarbonovaným spalovacím prostorem. Prvním krokem by mela být výmena zapalovacích svíček, jejich správný výber (Mitsubishi doslova vyžaduje zn. Denso či NGK, samozrejme príslusného typu a hlavne tepelné hodnoty) a pri té priležitosti kontrola stavu spalovacího prostoru.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 listopad 2005 22:42 
Svíčky jsem vymněnil NGK + kabely , palec a víko dodělám zítra ale jak ze prostorem to nevím zkus poradit Dik, ale dnes jsem to byll projet a už to moc neškubalo ale neni to ono


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 listopad 2005 21:38 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Kabely ani víčko rozdělovače samozápaly nezpůsobují! Spalovací prostor jde zkontrolovat nejlépe endoskopem přes díru pro svíčku, ale mnohé napoví sama svíčka: pokud je výrazně zakarbonovaná, určitě na tom nebude lépe ani samotný spalovací prostor.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 prosinec 2005 22:04 
Takže mi příjde trochu jak kdyby se to dusilo nebo tak něco , slyšel jsem něco o tom že by to mohlo být palivový čerpadlo fakt newím samozřejmě že svíčky byly jiný teĎ tam mám NGK nebo co to je


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 prosinec 2005 20:59 
tváří se to tak že když jedu do zatáčky tak to začne cukat a když se chci rozjet do kopce tak to začne zdechat jinak to občas jede v pohpo chci se zeptat kde se dá splašit ten sprej na tu škrtící klapku dík za info


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 prosinec 2005 07:22 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Já si ho vozím z USA. Jednou (ale jen jednou) jsem ho viděl ve Francii. V ČR je snad jen pro servisy (nějaké odkazy na internetu jsem viděl, ale protože se nejednalo o běžný maloobchodní prodej, pustil jsem to z hlavy).

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 prosinec 2005 07:26 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Ještě doplněk: Chcípání nesouvisí s tím, že jedeš do zatáčky, ale že zatížíš motor posilovačem řízení, kdy by si ŘJ měla sama automaticky přidat, ale jelikož je trvale přepnutá do nouzového režimu, nic takového nedělá. A že to jinak "jede v pohodě", tomu rozhodně nevěř! ŘJ tvého vozu evidentně jede v nouzovém režimu trvale a to, co popisuješ, jsou klasické průvodní příznaky.

PS: Kterej blbec odpojoval akumulátor?

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 prosinec 2005 00:03 
nebím ale je měněnej, ale ja ridici jednotku resetoval tak 10x.ale škrtící klapku jsem ještě nečistil.


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 prosinec 2005 04:12 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Resetovat ŘJ bez vyčištění klapky vůbec nic neřeší! Poněvadž kdyby řešilo, nevznikaly by problémy po odpojení akumulátoru. Pokud je třeba ho vyměnit, má se vždy zásadně použít záložního zdroje, který udrží napětí v palubní síti vozu a zemezí tak vymazání důležitých veličin, jež si ŘJ během provozu poukládala do paměti. U staršího/hodně jetého vozu může ztráta těchto dat znamenat, že auto už nikdy nebude jezdit tak dobře, jeko před odpojením akumulátoru.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: mám to
PříspěvekNapsal: 22 prosinec 2005 00:01 
tak se to hodně tváří na vzduch začälo to tam kopat jak svine a když jsem odpojil vzucháč tak v pohodě


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 prosinec 2005 14:46 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Blbost! V životě jsem se u Mitsubishi nesetkal s vadnou váhou vzduchu. Jen vytloukáš klín klínem, místo abys udělal, co Ti radím.
PS: S odpojenou váhou vzduchu brzy odrovnáš katalyzátor!!!

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: galant
PříspěvekNapsal: 27 prosinec 2005 11:05 
milan píše:
Koupil jsem Mitsubishi Galangt 1990 , mám problém s tím že když na to hnípneš tak to začne cukat vymenil jsem palivovej filtr , vzduchovej, benzinovej filtr, kabely a svíčky. Neví někdo čím to může být.?


Nemáš prasklou hadici na sání? Když přidáš plyn, tak se hadice napne a dírou se ti může přisávat vzduch. Scháním počítač na Galanta 2.0 rok 89.


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 prosinec 2005 22:13 
Všem přeji krásnej pohodovej novej rok a co se týče auta tak to furt jenom sere ale po vyčištění škrtící klapky se zvedl volnoběh o 500 ale už to kope aji při dopojení vzduchovýho filtru a na diagnostice nic nezjistili bo neměli kabel :) majtte se


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 leden 2006 21:39 
tak to byl palec a víko jupí


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz