mitsubishi.megaherz.cz
https://mitsubishi.megaherz.cz/

galant
https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=20&t=142
Stránka 1 z 2

Autor:  milan [ 24 listopad 2005 22:31 ]
Předmět příspěvku:  galant

Koupil jsem Mitsubishi Galangt 1990 , mám problém s tím že když na to hnípneš tak to začne cukat vymenil jsem palivovej filtr , vzduchovej, benzinovej filtr, kabely a svíčky. Neví někdo čím to může být.?

Autor:  Mitsi [ 25 listopad 2005 11:15 ]
Předmět příspěvku: 

Jedná se nepochybne o fenomén samozápalu zpôsobený nažhavením buď elektrod zapalovací svíčky, nebo totálne zakarbonovaným spalovacím prostorem. Prvním krokem by mela být výmena zapalovacích svíček, jejich správný výber (Mitsubishi doslova vyžaduje zn. Denso či NGK, samozrejme príslusného typu a hlavne tepelné hodnoty) a pri té priležitosti kontrola stavu spalovacího prostoru.

Autor:  milan [ 25 listopad 2005 22:42 ]
Předmět příspěvku: 

Svíčky jsem vymněnil NGK + kabely , palec a víko dodělám zítra ale jak ze prostorem to nevím zkus poradit Dik, ale dnes jsem to byll projet a už to moc neškubalo ale neni to ono

Autor:  Mitsi [ 26 listopad 2005 21:38 ]
Předmět příspěvku: 

Kabely ani víčko rozdělovače samozápaly nezpůsobují! Spalovací prostor jde zkontrolovat nejlépe endoskopem přes díru pro svíčku, ale mnohé napoví sama svíčka: pokud je výrazně zakarbonovaná, určitě na tom nebude lépe ani samotný spalovací prostor.

Autor:  mil [ 02 prosinec 2005 22:04 ]
Předmět příspěvku: 

Takže mi příjde trochu jak kdyby se to dusilo nebo tak něco , slyšel jsem něco o tom že by to mohlo být palivový čerpadlo fakt newím samozřejmě že svíčky byly jiný teĎ tam mám NGK nebo co to je

Autor:  mil [ 05 prosinec 2005 20:59 ]
Předmět příspěvku: 

tváří se to tak že když jedu do zatáčky tak to začne cukat a když se chci rozjet do kopce tak to začne zdechat jinak to občas jede v pohpo chci se zeptat kde se dá splašit ten sprej na tu škrtící klapku dík za info

Autor:  Mitsi [ 06 prosinec 2005 07:22 ]
Předmět příspěvku: 

Já si ho vozím z USA. Jednou (ale jen jednou) jsem ho viděl ve Francii. V ČR je snad jen pro servisy (nějaké odkazy na internetu jsem viděl, ale protože se nejednalo o běžný maloobchodní prodej, pustil jsem to z hlavy).

Autor:  Mitsi [ 06 prosinec 2005 07:26 ]
Předmět příspěvku: 

Ještě doplněk: Chcípání nesouvisí s tím, že jedeš do zatáčky, ale že zatížíš motor posilovačem řízení, kdy by si ŘJ měla sama automaticky přidat, ale jelikož je trvale přepnutá do nouzového režimu, nic takového nedělá. A že to jinak "jede v pohodě", tomu rozhodně nevěř! ŘJ tvého vozu evidentně jede v nouzovém režimu trvale a to, co popisuješ, jsou klasické průvodní příznaky.

PS: Kterej blbec odpojoval akumulátor?

Autor:  mil [ 10 prosinec 2005 00:03 ]
Předmět příspěvku: 

nebím ale je měněnej, ale ja ridici jednotku resetoval tak 10x.ale škrtící klapku jsem ještě nečistil.

Autor:  Mitsi [ 13 prosinec 2005 04:12 ]
Předmět příspěvku: 

Resetovat ŘJ bez vyčištění klapky vůbec nic neřeší! Poněvadž kdyby řešilo, nevznikaly by problémy po odpojení akumulátoru. Pokud je třeba ho vyměnit, má se vždy zásadně použít záložního zdroje, který udrží napětí v palubní síti vozu a zemezí tak vymazání důležitých veličin, jež si ŘJ během provozu poukládala do paměti. U staršího/hodně jetého vozu může ztráta těchto dat znamenat, že auto už nikdy nebude jezdit tak dobře, jeko před odpojením akumulátoru.

Autor:  mil [ 22 prosinec 2005 00:01 ]
Předmět příspěvku:  mám to

tak se to hodně tváří na vzduch začälo to tam kopat jak svine a když jsem odpojil vzucháč tak v pohodě

Autor:  Mitsi [ 23 prosinec 2005 14:46 ]
Předmět příspěvku: 

Blbost! V životě jsem se u Mitsubishi nesetkal s vadnou váhou vzduchu. Jen vytloukáš klín klínem, místo abys udělal, co Ti radím.
PS: S odpojenou váhou vzduchu brzy odrovnáš katalyzátor!!!

Autor:  Šéfa [ 27 prosinec 2005 11:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: galant

milan píše:
Koupil jsem Mitsubishi Galangt 1990 , mám problém s tím že když na to hnípneš tak to začne cukat vymenil jsem palivovej filtr , vzduchovej, benzinovej filtr, kabely a svíčky. Neví někdo čím to může být.?


Nemáš prasklou hadici na sání? Když přidáš plyn, tak se hadice napne a dírou se ti může přisávat vzduch. Scháním počítač na Galanta 2.0 rok 89.

Autor:  mil [ 30 prosinec 2005 22:13 ]
Předmět příspěvku: 

Všem přeji krásnej pohodovej novej rok a co se týče auta tak to furt jenom sere ale po vyčištění škrtící klapky se zvedl volnoběh o 500 ale už to kope aji při dopojení vzduchovýho filtru a na diagnostice nic nezjistili bo neměli kabel :) majtte se

Autor:  mil [ 12 leden 2006 21:39 ]
Předmět příspěvku: 

tak to byl palec a víko jupí

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/