mitsubishi.megaherz.cz
https://mitsubishi.megaherz.cz/

Automaticky sytic
https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=20&t=1483
Stránka 1 z 1

Autor:  galant.UK [ 13 prosinec 2010 17:28 ]
Předmět příspěvku:  Automaticky sytic

Zdravim

Potreboval by som poradit ohladom automatickeho sytica na Galant 2.0 r.v. 98. Nedavno som mal problem s kolisajucimi otackami a podla Vasich diskusii a rad som teda kompletne vycistil a zresetoval skrtiacu klapku. Po vycisteni sa otacky stratili a motor bezi v poriadku. Ale som zistil, ze pri studenom starte mi nefunguje automaticky sytic a citit benzin, len pri starte. Vedel by niekto poradit :think: :?:

Dakujem :smile:

Autor:  Mitsi [ 16 prosinec 2010 00:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: Automaticky sytic

Předně netuším, co že to má být "automatický sytič". MPI totiž zajišťuje chod studeného motoru (resp. bohatší směs) prodloužením doby vstřiku, vhodnou volbou předstihu zážehu a pootevřením škrt. klapky či nějakého obtokového kanálku přídavného vzduchu. Zápach benzínu z výfuku bývá obvykle průvodním projevem špatné funkce regulace bohatosti směsi, tj. nejčastěji lambda sondy nebo váhy vzduchu. Jenže lambdu ŘJ motoru při studeném startu nějakou dobu ignoruje, takže nezbývá, než se věnovat funkčnosti zapalovací soustavy, zejména pak svíček, a rovněž tomu, že zřejmě nedochází k pootevření škrt. klapky či obtoku vzduchu, tedy vzniká příliš bohatá směs, kterou motor nedokáže spálit. Příčinou může být poškození elektrických či mechanických částí kolem klapky u příležitosti jejího čištění (použití nesprávného přípravku, uvíznutí otřepku hadru použitého při čištění v choulostivém místě, úplné zalepení ventilku obtoku uvolněnými usazeninami, poškození kabeláže či její izolace...) nebo už původně špatné nastavení klapky, které se plně projeví až po jejím vyčištění a resetu ŘJ (99% případů, s nimiž jsem se setkal).

Autor:  pepe [ 27 prosinec 2010 22:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: Automaticky sytic

Na stránkách www.galantweb.com se něco o dočteš. Ale funkce , na kterou se ptáš, zajišťuje krokový motorek, který otvírá a zavírá obtokový kanálek pod klapkou. Na starších klapkách byla jeho funkce kontrolovaná Hallovým snímačem a parafínovým uzávěrem druhého kanálku . Chladná voda v tělěse klapky kanálky otvírá a teplá je uzavírá a nechá motor běžet v režimu , jaký podporuje "plynový "pedál . :think:

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/