mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 28 březen 2024 23:53

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Automaticky sytic
PříspěvekNapsal: 13 prosinec 2010 17:28 
Offline

Registrován: 13 prosinec 2010 17:16
Příspěvky: 1
Automobil: Galant
Typ motoru: 2.0
Rok výroby: 1998
Zdravim

Potreboval by som poradit ohladom automatickeho sytica na Galant 2.0 r.v. 98. Nedavno som mal problem s kolisajucimi otackami a podla Vasich diskusii a rad som teda kompletne vycistil a zresetoval skrtiacu klapku. Po vycisteni sa otacky stratili a motor bezi v poriadku. Ale som zistil, ze pri studenom starte mi nefunguje automaticky sytic a citit benzin, len pri starte. Vedel by niekto poradit :think: :?:

Dakujem :smile:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Automaticky sytic
PříspěvekNapsal: 16 prosinec 2010 00:36 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Předně netuším, co že to má být "automatický sytič". MPI totiž zajišťuje chod studeného motoru (resp. bohatší směs) prodloužením doby vstřiku, vhodnou volbou předstihu zážehu a pootevřením škrt. klapky či nějakého obtokového kanálku přídavného vzduchu. Zápach benzínu z výfuku bývá obvykle průvodním projevem špatné funkce regulace bohatosti směsi, tj. nejčastěji lambda sondy nebo váhy vzduchu. Jenže lambdu ŘJ motoru při studeném startu nějakou dobu ignoruje, takže nezbývá, než se věnovat funkčnosti zapalovací soustavy, zejména pak svíček, a rovněž tomu, že zřejmě nedochází k pootevření škrt. klapky či obtoku vzduchu, tedy vzniká příliš bohatá směs, kterou motor nedokáže spálit. Příčinou může být poškození elektrických či mechanických částí kolem klapky u příležitosti jejího čištění (použití nesprávného přípravku, uvíznutí otřepku hadru použitého při čištění v choulostivém místě, úplné zalepení ventilku obtoku uvolněnými usazeninami, poškození kabeláže či její izolace...) nebo už původně špatné nastavení klapky, které se plně projeví až po jejím vyčištění a resetu ŘJ (99% případů, s nimiž jsem se setkal).

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Automaticky sytic
PříspěvekNapsal: 27 prosinec 2010 22:03 
Offline

Registrován: 16 červenec 2006 21:32
Příspěvky: 68
Bydliště: Letňany
Automobil: GALANT WAGON
Typ motoru: 6A13
Rok výroby: 1997
Na stránkách www.galantweb.com se něco o dočteš. Ale funkce , na kterou se ptáš, zajišťuje krokový motorek, který otvírá a zavírá obtokový kanálek pod klapkou. Na starších klapkách byla jeho funkce kontrolovaná Hallovým snímačem a parafínovým uzávěrem druhého kanálku . Chladná voda v tělěse klapky kanálky otvírá a teplá je uzavírá a nechá motor běžet v režimu , jaký podporuje "plynový "pedál . :think:

_________________
Mitsubishi Galant Wagon 2,5l V6/24V 120 kW LPG SGI


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz