mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 29 březen 2024 10:09

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Vysoké oáčky
PříspěvekNapsal: 21 prosinec 2010 13:23 
Čavte všetci mam taký problém po naštartovaní motora mi otáčky vybehnú na cca 1300 a postupne idu hore až na 2500 a takto aj zostavaju takže mi točí volnobeh na 2500 v meste uplna parada ked stojim v kolone :lol: nemožem tie otačky dostat dolu skušal som aj tento navod http://www.galantweb.com/index.php?acti ... ;article=1 inak dobry navod len som nikde nenašiel ten hnedy konektor mam Galanta rv 98 motor 2.0 100kw už som stoho zufaly doteraz som mal presne opačny problem po štarte mi to chcípalo musel som mu pridat plyn a chvilu ho držat aby ako tak držal volnobeh ale asi tak posledny týžden tie otačky vybehli hore začalo to stim ochladenim vonku.


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vysoké oáčky
PříspěvekNapsal: 21 prosinec 2010 16:55 
Offline

Registrován: 25 prosinec 2009 19:41
Příspěvky: 33
Bydliště: martin 0903964282
Automobil: carisma1,6-1,8gdi
Typ motoru: 4g92-4g93
Rok výroby: 1998
robi ti to od vtedy ako si sa to snazil nadstavit ,alebo to zacalo uz skor ak chces tak zavolaj


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vysoké oáčky
PříspěvekNapsal: 21 prosinec 2010 21:16 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Předpokládám, že se tak stalo po odpojení akumulátoru a ani následné vyčištění klapky s resetem ŘJ nepomohlo: pak je jasné, že nastavení klapky bylo rozhašené už předtím! Jestli Ti to nejde seřídit dle zmíněného návodu, vyndej ŘJ a šoupni ji na 24 hodin do mrazáku! :idea:

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vysoké oáčky
PříspěvekNapsal: 21 prosinec 2010 23:10 
takže som dnes bol s micu vonku naštartoval som otačky cca 1300 pomaly išli hore počas jazdy asi tak po 6km som si všimol že otačky kolisali medzi 1500-2000 tak to robilo nejaku chvilku potom som prišiel do mesta a ked som vyhodil rýchlost tak mi to hned chciplo a chcipalo to stale volnobeh vobec nedržal tak som mu pridal na tom šrobiku na vrchu klapky a otačky som mal cca 900-950 a držali len neviem čo to spravy zajtra rano keď naštartujem som zvedavy ake bude mať otačky ale určite to nebude aj tak dobre lebo ked zapnem klimu otačky dost padnu.

Mitsi stou riadiacov jednotkov si to myslel važne že ju mam dať do mrazaku alebo si to myslel len obrazne že ju mam len nechať vonku odpojenu?

slavo pošli mi na seba tel. ak stim maš nejake skusenosti určite ti zavolam.


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vysoké oáčky
PříspěvekNapsal: 21 prosinec 2010 23:42 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Návštěvník píše:
Mitsi stou riadiacov jednotkov si to myslel važne že ju mam dať do mrazaku alebo si to myslel len obrazne že ju mam len nechať vonku odpojenu?


To fakt nebyla žádná sranda, ale vrchol know-how! :lol: Jde o to dostat z pamětí ŘJ všechny ty blbosti, které tam časem nalítaly a teď nechtějí ven. Jenže pokud nebudeš mít tu klapku alespoň jakž takž seřízenou, nemá to valného smyslu. Zkus, co to po tom Tvém dnešním zásahu zítra udělá, a pak to event. vyzkoušej. Tu ŘJ je dobré zabalit do speciálního antistatického plastopytlíku, v němž dostaneš při koupi zabalenou např. základní desku PC.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vysoké oáčky
PříspěvekNapsal: 22 prosinec 2010 14:57 
Offline

Registrován: 21 prosinec 2010 13:19
Příspěvky: 5
Automobil: Misubishi Galant
Typ motoru: 2.0 100kw
Rok výroby: 1998
Takže som to dnes skusil nakopnut a robí to presne to čo to robilo predtím než to chytilo tie vysoké otáčky za studena my to ani za svet nenaštartuje musim mu pridat plyn a chvílu ho držať aby mi nechcípal ked sa zohreje tak potom už ide stouto poruchou bojujem od kúpi auta to som si myslel že to nič nebude a už som stoho KO čo stym preboha je???


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vysoké oáčky
PříspěvekNapsal: 22 prosinec 2010 16:44 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
gambler82 píše:
...čo stym preboha je???



Je to jednoduché, resp. problém vzniká v 99,9% případů takto:
- auto stojí na placu s ojetinami s odpojeným akumulátorem (alternativa téhož - někdo z nějakého důvodu odpojil akumulátor, byť třeba jen mžikově, či nechal akumulátor zcela vybít);
- po následném připojení aku a nastartování někdo (může to být třeba jiný jedinec) přijde na to, že motor nedrží volnoběh, takže namísto jediného korektního postupu, totiž důkladného vyčištění škrt. klapky a resetu ŘJ, se na to prostě vrhne se šroubovákem a naprosto nekompetentně "upraví" polohu pokud možno všech šroubků, které nalezne kolem škrt. klapky, aby se s tím alespoň dalo odjet;
- novému majiteli se pak řekne, že to "nic není", což je sice pravda, ale téměř nikdo to neumí správně seřídit.

Moje doporučení: Dát tomu, kdo se v tom hrabal se šroubovákem v ruce, řádně přes dr.ku, a trvat na tom, že sežene někoho, kdo to znovu, tentokrát už správně, seřídí!

P.S.: Projdi si moje příspěvky ve fóru, už jsem o tom napsal všechno, co vím.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vysoké oáčky
PříspěvekNapsal: 22 prosinec 2010 17:34 
Offline

Registrován: 21 prosinec 2010 13:19
Příspěvky: 5
Automobil: Misubishi Galant
Typ motoru: 2.0 100kw
Rok výroby: 1998
Takže bude problem určite len v nadstaveny klapky? Len pročo to nič nerobí ked spravím reset ta klapka nič nerobí. S tým odpojením aku si mal pravdu problem je vtom že je to dovoz takže tvoj návrh tým padá dat im na .... Skúsim sa pohrať teda stou klapkou a budem davat pozor na ten TPS snímač aby bol korektne nadstavený spolu stým šrobikom na štelovanie. Inak sa chcem ešte spytat v tom navode je uvedene že ten hnedy konektor sa ma ukostrit len ja tam ten konektor nemam. Tu je ten navod podla ktoreho som to robil http://www.galantweb.com/index.php?acti ... ;article=1
Určite asi skusim aj ten mrazák ked nič nebude pomáhať cez sviatky sa môže mraziť :lol:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vysoké oáčky
PříspěvekNapsal: 22 prosinec 2010 17:39 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
gambler82 píše:
Určite asi skusim aj ten mrazák ked nič nebude pomáhať cez sviatky sa môže mraziť :lol:


Pokud bude venku mrznout, stačí odpojit aku, případně i štekry na ŘJ. :wink:

Ale jak jsem už napsal, smysl to má pouze tehdy, pokud to nastavení není úplně rozhašené. Já to dělám čistě empiricky, což možná není na 100% korektní postup, ale zase se nemusím potýkat s lišícími se provedeními elektroinstalace kolem klapky.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vysoké oáčky
PříspěvekNapsal: 22 prosinec 2010 18:33 
Offline

Registrován: 21 prosinec 2010 13:19
Příspěvky: 5
Automobil: Misubishi Galant
Typ motoru: 2.0 100kw
Rok výroby: 1998
takže sa budem hrať s micakom skoro celé sviatky už sa teším ako vonku vymrznem naštastie mam dovolenku a do prace idem až po novom roku :smile: dufam že stím niečo spravím


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vysoké oáčky
PříspěvekNapsal: 27 prosinec 2010 21:51 
Offline

Registrován: 16 červenec 2006 21:32
Příspěvky: 68
Bydliště: Letňany
Automobil: GALANT WAGON
Typ motoru: 6A13
Rok výroby: 1997
Bez diagnostiky MUT ll klapku nenastavíš, chybí ti konektor pro odpojení ECU-dorovnání otáček .
Zmiňovaný návod je pro klapky ročníků 90-96 .

_________________
Mitsubishi Galant Wagon 2,5l V6/24V 120 kW LPG SGI


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vysoké oáčky
PříspěvekNapsal: 28 prosinec 2010 15:38 
Offline

Registrován: 21 prosinec 2010 13:19
Příspěvky: 5
Automobil: Misubishi Galant
Typ motoru: 2.0 100kw
Rok výroby: 1998
a nevieš prosim kde by sa dal ten kábel + soft zohnat


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vysoké oáčky
PříspěvekNapsal: 28 prosinec 2010 19:11 
Offline

Registrován: 16 červenec 2006 21:32
Příspěvky: 68
Bydliště: Letňany
Automobil: GALANT WAGON
Typ motoru: 6A13
Rok výroby: 1997
gambler82 píše:
a nevieš prosim kde by sa dal ten kábel + soft zohnat


MUTII-III iba značkové servisy MITSUBISHI . Na túto operáciu ti nepomože ani Evoscan .

_________________
Mitsubishi Galant Wagon 2,5l V6/24V 120 kW LPG SGI


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vysoké oáčky
PříspěvekNapsal: 28 prosinec 2010 22:36 
Offline

Registrován: 21 prosinec 2010 13:19
Příspěvky: 5
Automobil: Misubishi Galant
Typ motoru: 2.0 100kw
Rok výroby: 1998
to fakt lebo som tam bol na diagnostike a za diagnostiku v mitsubishi si vypitaly 60e kolko budu chciet ked budu musiet aj niečo nadstaviť


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz