mitsubishi.megaherz.cz
https://mitsubishi.megaherz.cz/

Vysoké oáčky
https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=20&t=1486
Stránka 1 z 1

Autor:  gambler [ 21 prosinec 2010 13:23 ]
Předmět příspěvku:  Vysoké oáčky

Čavte všetci mam taký problém po naštartovaní motora mi otáčky vybehnú na cca 1300 a postupne idu hore až na 2500 a takto aj zostavaju takže mi točí volnobeh na 2500 v meste uplna parada ked stojim v kolone :lol: nemožem tie otačky dostat dolu skušal som aj tento navod http://www.galantweb.com/index.php?acti ... ;article=1 inak dobry navod len som nikde nenašiel ten hnedy konektor mam Galanta rv 98 motor 2.0 100kw už som stoho zufaly doteraz som mal presne opačny problem po štarte mi to chcípalo musel som mu pridat plyn a chvilu ho držat aby ako tak držal volnobeh ale asi tak posledny týžden tie otačky vybehli hore začalo to stim ochladenim vonku.

Autor:  slavo [ 21 prosinec 2010 16:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vysoké oáčky

robi ti to od vtedy ako si sa to snazil nadstavit ,alebo to zacalo uz skor ak chces tak zavolaj

Autor:  Mitsi [ 21 prosinec 2010 21:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vysoké oáčky

Předpokládám, že se tak stalo po odpojení akumulátoru a ani následné vyčištění klapky s resetem ŘJ nepomohlo: pak je jasné, že nastavení klapky bylo rozhašené už předtím! Jestli Ti to nejde seřídit dle zmíněného návodu, vyndej ŘJ a šoupni ji na 24 hodin do mrazáku! :idea:

Autor:  Návštěvník [ 21 prosinec 2010 23:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vysoké oáčky

takže som dnes bol s micu vonku naštartoval som otačky cca 1300 pomaly išli hore počas jazdy asi tak po 6km som si všimol že otačky kolisali medzi 1500-2000 tak to robilo nejaku chvilku potom som prišiel do mesta a ked som vyhodil rýchlost tak mi to hned chciplo a chcipalo to stale volnobeh vobec nedržal tak som mu pridal na tom šrobiku na vrchu klapky a otačky som mal cca 900-950 a držali len neviem čo to spravy zajtra rano keď naštartujem som zvedavy ake bude mať otačky ale určite to nebude aj tak dobre lebo ked zapnem klimu otačky dost padnu.

Mitsi stou riadiacov jednotkov si to myslel važne že ju mam dať do mrazaku alebo si to myslel len obrazne že ju mam len nechať vonku odpojenu?

slavo pošli mi na seba tel. ak stim maš nejake skusenosti určite ti zavolam.

Autor:  Mitsi [ 21 prosinec 2010 23:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vysoké oáčky

Návštěvník píše:
Mitsi stou riadiacov jednotkov si to myslel važne že ju mam dať do mrazaku alebo si to myslel len obrazne že ju mam len nechať vonku odpojenu?


To fakt nebyla žádná sranda, ale vrchol know-how! :lol: Jde o to dostat z pamětí ŘJ všechny ty blbosti, které tam časem nalítaly a teď nechtějí ven. Jenže pokud nebudeš mít tu klapku alespoň jakž takž seřízenou, nemá to valného smyslu. Zkus, co to po tom Tvém dnešním zásahu zítra udělá, a pak to event. vyzkoušej. Tu ŘJ je dobré zabalit do speciálního antistatického plastopytlíku, v němž dostaneš při koupi zabalenou např. základní desku PC.

Autor:  gambler82 [ 22 prosinec 2010 14:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vysoké oáčky

Takže som to dnes skusil nakopnut a robí to presne to čo to robilo predtím než to chytilo tie vysoké otáčky za studena my to ani za svet nenaštartuje musim mu pridat plyn a chvílu ho držať aby mi nechcípal ked sa zohreje tak potom už ide stouto poruchou bojujem od kúpi auta to som si myslel že to nič nebude a už som stoho KO čo stym preboha je???

Autor:  Mitsi [ 22 prosinec 2010 16:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vysoké oáčky

gambler82 píše:
...čo stym preboha je???



Je to jednoduché, resp. problém vzniká v 99,9% případů takto:
- auto stojí na placu s ojetinami s odpojeným akumulátorem (alternativa téhož - někdo z nějakého důvodu odpojil akumulátor, byť třeba jen mžikově, či nechal akumulátor zcela vybít);
- po následném připojení aku a nastartování někdo (může to být třeba jiný jedinec) přijde na to, že motor nedrží volnoběh, takže namísto jediného korektního postupu, totiž důkladného vyčištění škrt. klapky a resetu ŘJ, se na to prostě vrhne se šroubovákem a naprosto nekompetentně "upraví" polohu pokud možno všech šroubků, které nalezne kolem škrt. klapky, aby se s tím alespoň dalo odjet;
- novému majiteli se pak řekne, že to "nic není", což je sice pravda, ale téměř nikdo to neumí správně seřídit.

Moje doporučení: Dát tomu, kdo se v tom hrabal se šroubovákem v ruce, řádně přes dr.ku, a trvat na tom, že sežene někoho, kdo to znovu, tentokrát už správně, seřídí!

P.S.: Projdi si moje příspěvky ve fóru, už jsem o tom napsal všechno, co vím.

Autor:  gambler82 [ 22 prosinec 2010 17:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vysoké oáčky

Takže bude problem určite len v nadstaveny klapky? Len pročo to nič nerobí ked spravím reset ta klapka nič nerobí. S tým odpojením aku si mal pravdu problem je vtom že je to dovoz takže tvoj návrh tým padá dat im na .... Skúsim sa pohrať teda stou klapkou a budem davat pozor na ten TPS snímač aby bol korektne nadstavený spolu stým šrobikom na štelovanie. Inak sa chcem ešte spytat v tom navode je uvedene že ten hnedy konektor sa ma ukostrit len ja tam ten konektor nemam. Tu je ten navod podla ktoreho som to robil http://www.galantweb.com/index.php?acti ... ;article=1
Určite asi skusim aj ten mrazák ked nič nebude pomáhať cez sviatky sa môže mraziť :lol:

Autor:  Mitsi [ 22 prosinec 2010 17:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vysoké oáčky

gambler82 píše:
Určite asi skusim aj ten mrazák ked nič nebude pomáhať cez sviatky sa môže mraziť :lol:


Pokud bude venku mrznout, stačí odpojit aku, případně i štekry na ŘJ. :wink:

Ale jak jsem už napsal, smysl to má pouze tehdy, pokud to nastavení není úplně rozhašené. Já to dělám čistě empiricky, což možná není na 100% korektní postup, ale zase se nemusím potýkat s lišícími se provedeními elektroinstalace kolem klapky.

Autor:  gambler82 [ 22 prosinec 2010 18:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vysoké oáčky

takže sa budem hrať s micakom skoro celé sviatky už sa teším ako vonku vymrznem naštastie mam dovolenku a do prace idem až po novom roku :smile: dufam že stím niečo spravím

Autor:  pepe [ 27 prosinec 2010 21:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vysoké oáčky

Bez diagnostiky MUT ll klapku nenastavíš, chybí ti konektor pro odpojení ECU-dorovnání otáček .
Zmiňovaný návod je pro klapky ročníků 90-96 .

Autor:  gambler82 [ 28 prosinec 2010 15:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vysoké oáčky

a nevieš prosim kde by sa dal ten kábel + soft zohnat

Autor:  pepe [ 28 prosinec 2010 19:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vysoké oáčky

gambler82 píše:
a nevieš prosim kde by sa dal ten kábel + soft zohnat


MUTII-III iba značkové servisy MITSUBISHI . Na túto operáciu ti nepomože ani Evoscan .

Autor:  gambler82 [ 28 prosinec 2010 22:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vysoké oáčky

to fakt lebo som tam bol na diagnostike a za diagnostiku v mitsubishi si vypitaly 60e kolko budu chciet ked budu musiet aj niečo nadstaviť

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/