mitsubishi.megaherz.cz
https://mitsubishi.megaherz.cz/

Hustý bílý dým z výfuku
https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=20&t=175
Stránka 1 z 1

Autor:  Micina [ 12 únor 2006 20:52 ]
Předmět příspěvku:  Hustý bílý dým z výfuku

může mi někdo poradit, mám galanta 1.8 td a čas od času se z výfuku valí dost hustý bílý kouř převážně při volnoběhu při jízdě se téměř okamžite vše vrací do normálu.

Autor:  denis [ 13 únor 2006 08:43 ]
Předmět příspěvku: 

Bílý dým, a nemizí ti voda či nepřehřívá se to? Může to dělat i trocha vody v naftě-na našich čerpačkách nic neobvyklého.

Autor:  Micina [ 13 únor 2006 16:04 ]
Předmět příspěvku: 

Voda se sice ztrácí, ale to přikládám špatnému uzávěru chladiče, protože když vrátím vodu z vyrovnávací nadobky, tak je chladič plný. Takže zkusit jinou čerpačku a sledovat jestli se něco změní?

Autor:  denis [ 14 únor 2006 09:36 ]
Předmět příspěvku: 

POkud ti nemizí voda, nevaří to, nemáš vodu v oleji a olej nemizí, myslím, že můžeš být naprosto klidný a neřešit to. Až uvidíš stálý černý či bílý dým, začni být nervozní. :lol: V zimě se může vypařovat i vysrážená voda ve výfuku a pak to kouří normálně. :wink:

Autor:  Micina [ 14 únor 2006 17:33 ]
Předmět příspěvku: 

Tak mockrát dík za odpovědi. Budu doufat že je vše v cajku.

Autor:  sedlaken [ 20 duben 2006 18:59 ]
Předmět příspěvku: 

Mně se to s Lancrem 1,5 taky děje. Při běžné jízdě ve městě nic za sebou nevidím, ale jakmile víc přidám plyn, tak to bílomodře hulí jak blázen. Voda se přitom neztrácí. Může to souviset nějak s těsněním motoru?

Autor:  denis [ 21 duben 2006 13:30 ]
Předmět příspěvku: 

KOukneš na svíčky, jak to pálí. Může to dýmit, pokud mizí olej nebo voda-bílý je většinou voda, namodralý olej, ale u starého auta se to může kombinovat. Taky to může hulit, když je nedokonale spálené palivo. Těžko říct takhle z hlavy. Sledovat, kolik papá oleje či jestli nemizí voda, jestli se to nepřehřívá a kolik to papá. To jsou základní věci, které je schopen sledovat každý.

Autor:  Mitsi [ 23 duben 2006 13:26 ]
Předmět příspěvku: 

Modrobílý kouř při akceleraci, zvláště pak po sjíždění kopce bez plynu a následném přidání, jednoznačně svědčí o totálně nefunkčních gufírkách na ventilových vodítkách.

Autor:  sedlaken [ 25 duben 2006 18:00 ]
Předmět příspěvku: 

Díky za tipy. Trochu modifikuju dotaz: světle modrý kouř z výfuku mi začal tak před 14 dny, předtím jsem to nepozoroval, ale je možné, že byl už když šla v zimě pára od výfuku. Jak jsem jízdou zjistil, kouří to víc při /(i mírně) sešlápnutém plynu, ale také občas i při zastavení. Teď se mi právě stalo, že jsem stál na křižovatce a okolo oken strašnej smard a kouř, tak kouknu do zádu, a bylo to ode mně, po rozjezdu to zase začalo kouřit míň.

Čili mně ještě napadlo - co těsnění pod hlavou, nebo to budou ty gufera či kroužky? Nedá se v servisu provést nějaký test (tlaků?) v motoru, tak by se snad dalo možná něco zjistit, nebo se pletu? Oprava je tak prý na 10 a víc tis. a nemohou prý zaručit (neautoriz. servis Mits.), že to přestane, dá se to případně nějak zmírnit nějakým přípravkem do oleje, i když jsem možná pitomec.

Autor:  denis [ 27 duben 2006 11:16 ]
Předmět příspěvku: 

Ten světle modrý kouř je na 99% jak píše mitsi od těch gufer. Přípravkem do oleje to nespravíš, maximálně můžeš zkusit olej od jiného výrobce-občas se to mírně zlepší ale výsledek nejistý. Změřením tlaků zjistíš, jestli ti to netlačí olej přes pístní kroužky-vše se to projevuje spotřebou oleje. Pokud budou tlaky OK, pak ty gufera. Kdybys měl fouklé těsnění pod hlavou, jsou asi takové 3 případy, se kterýma jsem se setkal: 1) mizí voda-bílý dým z výfuku-motor jede nevaří
2) motor vaří, nedá se s tím jezdit
3) voda v oleji(emulze na víčku)-olej ve vodě(emulze na víčku chladiče-zní to nemožně ale jde to)

Pokud ani jedno z toho není tvůj případ, problém je jinde.

Autor:  sedlaken [ 27 duben 2006 14:44 ]
Předmět příspěvku: 

Denis: díky za info, asi by to byly ty gufera, protože motor se nijak nepřehřívá. Nechtěl bych to zakřiknout, ale dneska se mi kouř neobjevil, nemohl by za to čistě teoreticky nějaký mizerný benzin (od OMW?!). Jsem na příští týden objednanej do servisu Mits., jak se změří ty tlaky v motoru - diagnostickým přístrojem nebo nějakým jiným? David

Autor:  denis [ 28 duben 2006 07:31 ]
Předmět příspěvku: 

Vyhodíš ven svíčky a místo nich se zašroubuje takový bazmek s měřákem. Pak začneš startovat a měřák ti ukáže hodnotu tlaku. To srovnáš s předepsaným tlakem a s přihlédnutím na počet km zjistíš, jak natom motor je. Toť vše.

Autor:  Mitsi [ 28 duben 2006 07:34 ]
Předmět příspěvku: 

Chybí tam jedna důležitá věc: startovat s PLNĚ OTEVŘENOU škrt. klapkou, tj. s plným plynem! Jinak je Ti to, co naměříš, dost k ničemu...

O stavu gufírek na ventilech Ti to ale samozřejmě neřekne vůbec nic.

Autor:  denis [ 28 duben 2006 07:37 ]
Předmět příspěvku: 

OK, nějak mě to nedotrklo, píšu víc věcí najednou. Jinak pokud ten motor má kolem 200tis. budou to na 99% ty gufera. Mám na Coltu stejný problém a v kombinaci chčijícího oleje přes víko ventilů musím dolívat olej, ale to zacimbal předchozí majitel. Víko přetěsním ale ty gufera prdím-lambdu mám stejně nezapojenou a původní mám jen motor. :lol:

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/