mitsubishi.megaherz.cz
https://mitsubishi.megaherz.cz/

automatická 3kvaltová převodovka
https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=20&t=204
Stránka 1 z 1

Autor:  natassam [ 08 duben 2006 18:47 ]
Předmět příspěvku:  automatická 3kvaltová převodovka

Pánové, poradí mi někdo kde seženu filtr do automatické převodovky na mého galanta r.v.1991 tříkvalt automat??? Zatím se mi to nepodařilo a nechci měnit olej bez současné výměny filtru.
Za tipy předem děkuji. :oops: :(
PS:Jsem z Brna

Autor:  fowly [ 14 duben 2006 20:10 ]
Předmět příspěvku:  Filtr do automatu

No i já jsem nedávno na mišákovi měnil olej a filtr do automatu a rozhodně bych neváhal najít nějakou firmu, která je specializovaná na servis automatických převodovek a která by snad měla být schopna tenhle filtr sehnat. Můj mechanik ho sehnal tuším od autorizovaného prodejce Mitsubishi v Praze, příliš jsem se o to nezajímal, ale skutečně to prý nebylo moc jednoduché.
Rozhodně bych taky filtr a olej neměnil svépomocí, tuším že pro výměnu filtru je nutno sundat olejovou vanu a následně ji znova přetěsnit, takže pokud je v brně nebo okolí někdo, kdo automaty servisuje, určitě bych si připlatil za kvalitní práci - ostatně za to bezproblémové řazení to stojí :wink:

Autor:  Mitsi [ 18 duben 2006 08:16 ]
Předmět příspěvku: 

MMC používala do automatů řešení s vnitřním (pod vanou) i vnějším filtrem (je zvenku na skříni a vypadá jako klasocký olejový na motoru). Ten první koupíš v Evropě pouze jako originální náhradní díl, ten druhý se dá sehnat jako aftermarket.
A teď to hlavní. Pokud MMC předepisuje ATF pod názvem DiaQueen, tak tam nesmí přijít nic jiného, jinak tu převodovku odrovnáš!!!

Autor:  fowly [ 19 duben 2006 08:51 ]
Předmět příspěvku: 

No ja mam Galanta asi stejné série - r.v. 1988 a tam je filtr pod vanou a leje se tam klasickej Dextron II/III. Rozdil vidim v tom ze ja mam prevodovku ctyrstupnovou - nevim jestli ten trikvalt je preklep, anebo jinej typ prevodovky.

Autor:  natassam [ 25 duben 2006 17:41 ]
Předmět příspěvku:  automat

fowly píše:
No ja mam Galanta asi stejné série - r.v. 1988 a tam je filtr pod vanou a leje se tam klasickej Dextron II/III. Rozdil vidim v tom ze ja mam prevodovku ctyrstupnovou - nevim jestli ten trikvalt je preklep, anebo jinej typ prevodovky.

Opravdu nejde o překlep- můj galantík má "jen " třírychlostní automatickou převodovku. Přikládám foto, není sice nijak moc kvalitní ale snad bude stačit. Asi japončíkům ta čtyřka scházela tak to udělali takto. :D POčítám, že budu mít oproti čtyřrychlostní o něco větší spotřebu, ale jelikož jezdím převážně po městě tak to tase tolik znát nemůže být. A já jezdím opravdu dost málo tak mě to zase "až tak bolet" nebude. Koupil jsem si auto spíše na to, abych si mněl s čím hrát. Jezdil jsem 30 roků jako profi. řiidič a před 10 roky mi ze zdravotních důvodů zakázali jezdit a bylo mi již moc smutno po volantu.
Ale mám ještě dva dotazy. 1)Do serořízení mohu dát to co do automatu nebo musím mít něco extra?
2)Opravdu jsou tam dva filtry a nebo jsem to špatně pochopil? Dělali jednou filtr ven a jinde zase pod vanou a nebo oba zaroveň??
Za odpověď předem díky. Třeba i na ICQ 273215631 nebo na MT 777005207 :? :?: :?:

Autor:  Mitsi [ 25 duben 2006 19:23 ]
Předmět příspěvku: 

Ty filtry jsou "buď a nebo", nikoli oba současně.

Autor:  natassam [ 25 duben 2006 20:05 ]
Předmět příspěvku: 

Mitsi píše:
Ty filtry jsou "buď a nebo", nikoli oba současně.

Díky za odpověď. Ono by mě u jasponců nepřekvapilo ani dva filtry naráz.:D Stačila ta fotka?Posílám ještě jednu.

Přílohy:
bd1e81a7a705ae994392bf4ceb3228e3.jpg
bd1e81a7a705ae994392bf4ceb3228e3.jpg [ 28.13 KiB | Zobrazeno 9824 krát ]

Autor:  Mitsi [ 25 duben 2006 21:38 ]
Předmět příspěvku: 

Spíše až tato opravdu napovídá, že je to asi jenom tříkvalt.
Jinak Ti vřele doporučuji si na 100% ověřit, že předpis pro ATF opravdu není např. DiaQueen SP-II či SP-III. Tohle totiž nejsou Dexrony!!!

Autor:  natassam [ 25 duben 2006 22:24 ]
Předmět příspěvku: 

Mitsi píše:
Spíše až tato opravdu napovídá, že je to asi jenom tříkvalt.
Jinak Ti vřele doporučuji si na 100% ověřit, že předpis pro ATF opravdu není např. DiaQueen SP-II či SP-III. Tohle totiž nejsou Dexrony!!!

Zatím co jsem sehnal informace tak DEXTRON ll nebo lll.Manuál bohužel nemohu sehnat a tak nevím.Ještě zkusím sehnat na netu opravnu automatických převodovek a spojit se s nima. Tak mi drž palce-nerad bych měnil převodovku. Nevím kde bych na ni vzal love.

Autor:  natassam [ 25 duben 2006 22:25 ]
Předmět příspěvku: 

Mitsi píše:
Spíše až tato opravdu napovídá, že je to asi jenom tříkvalt.
Jinak Ti vřele doporučuji si na 100% ověřit, že předpis pro ATF opravdu není např. DiaQueen SP-II či SP-III. Tohle totiž nejsou Dexrony!!!

Zatím co jsem sehnal informace tak DEXRON ll nebo lll.Manuál bohužel nemohu sehnat a tak nevím.Ještě zkusím sehnat na netu opravnu automatických převodovek a spojit se s nima. Tak mi drž palce-nerad bych měnil převodovku. Nevím kde bych na ni vzal love.

Autor:  fowly [ 26 duben 2006 07:45 ]
Předmět příspěvku: 

Mitsi píše:
Spíše až tato opravdu napovídá, že je to asi jenom tříkvalt.
Jinak Ti vřele doporučuji si na 100% ověřit, že předpis pro ATF opravdu není např. DiaQueen SP-II či SP-III. Tohle totiž nejsou Dexrony!!!

No ja nevim, ale jak paka, tak kontrolky na palubce mam stejne. pozici trojky dle meho nazoru simuluje tlacitko Overdrive, ktery je videt na fotce cislo jedna - alespon dle manualu, kde je znazorneno, ze zaply overdrive se pocita jako dalsi stupen. Nebo se overdrive nepocita jako ctyrka?

Autor:  fowly [ 26 duben 2006 07:52 ]
Předmět příspěvku: 

natassam píše:
Mitsi píše:
Spíše až tato opravdu napovídá, že je to asi jenom tříkvalt.
Jinak Ti vřele doporučuji si na 100% ověřit, že předpis pro ATF opravdu není např. DiaQueen SP-II či SP-III. Tohle totiž nejsou Dexrony!!!

Zatím co jsem sehnal informace tak DEXTRON ll nebo lll.Manuál bohužel nemohu sehnat a tak nevím.Ještě zkusím sehnat na netu opravnu automatických převodovek a spojit se s nima. Tak mi drž palce-nerad bych měnil převodovku. Nevím kde bych na ni vzal love.

Ja sice uzivatelsky manual mam, ale jedine co chybi v prehledu na vymenu provoznich kapalin, je prave znacka oleje a interval po kolika se ma menit :(
Jeste doplnim ze kdyz jsem misaka koupil od predchoziho majitele bylo na stavajici olej najeto 65000 km a prevodovka radila jak vino.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/