mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 28 duben 2024 11:10

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Hustý bílý dým z výfuku
PříspěvekNapsal: 12 únor 2006 20:52 
může mi někdo poradit, mám galanta 1.8 td a čas od času se z výfuku valí dost hustý bílý kouř převážně při volnoběhu při jízdě se téměř okamžite vše vrací do normálu.


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 únor 2006 08:43 
Offline

Registrován: 10 leden 2006 15:41
Příspěvky: 48
Bydliště: Opava
Bílý dým, a nemizí ti voda či nepřehřívá se to? Může to dělat i trocha vody v naftě-na našich čerpačkách nic neobvyklého.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 únor 2006 16:04 
Voda se sice ztrácí, ale to přikládám špatnému uzávěru chladiče, protože když vrátím vodu z vyrovnávací nadobky, tak je chladič plný. Takže zkusit jinou čerpačku a sledovat jestli se něco změní?


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 únor 2006 09:36 
Offline

Registrován: 10 leden 2006 15:41
Příspěvky: 48
Bydliště: Opava
POkud ti nemizí voda, nevaří to, nemáš vodu v oleji a olej nemizí, myslím, že můžeš být naprosto klidný a neřešit to. Až uvidíš stálý černý či bílý dým, začni být nervozní. :lol: V zimě se může vypařovat i vysrážená voda ve výfuku a pak to kouří normálně. :wink:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 únor 2006 17:33 
Tak mockrát dík za odpovědi. Budu doufat že je vše v cajku.


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 duben 2006 18:59 
Mně se to s Lancrem 1,5 taky děje. Při běžné jízdě ve městě nic za sebou nevidím, ale jakmile víc přidám plyn, tak to bílomodře hulí jak blázen. Voda se přitom neztrácí. Může to souviset nějak s těsněním motoru?


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 duben 2006 13:30 
Offline

Registrován: 10 leden 2006 15:41
Příspěvky: 48
Bydliště: Opava
KOukneš na svíčky, jak to pálí. Může to dýmit, pokud mizí olej nebo voda-bílý je většinou voda, namodralý olej, ale u starého auta se to může kombinovat. Taky to může hulit, když je nedokonale spálené palivo. Těžko říct takhle z hlavy. Sledovat, kolik papá oleje či jestli nemizí voda, jestli se to nepřehřívá a kolik to papá. To jsou základní věci, které je schopen sledovat každý.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 duben 2006 13:26 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Modrobílý kouř při akceleraci, zvláště pak po sjíždění kopce bez plynu a následném přidání, jednoznačně svědčí o totálně nefunkčních gufírkách na ventilových vodítkách.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 duben 2006 18:00 
Díky za tipy. Trochu modifikuju dotaz: světle modrý kouř z výfuku mi začal tak před 14 dny, předtím jsem to nepozoroval, ale je možné, že byl už když šla v zimě pára od výfuku. Jak jsem jízdou zjistil, kouří to víc při /(i mírně) sešlápnutém plynu, ale také občas i při zastavení. Teď se mi právě stalo, že jsem stál na křižovatce a okolo oken strašnej smard a kouř, tak kouknu do zádu, a bylo to ode mně, po rozjezdu to zase začalo kouřit míň.

Čili mně ještě napadlo - co těsnění pod hlavou, nebo to budou ty gufera či kroužky? Nedá se v servisu provést nějaký test (tlaků?) v motoru, tak by se snad dalo možná něco zjistit, nebo se pletu? Oprava je tak prý na 10 a víc tis. a nemohou prý zaručit (neautoriz. servis Mits.), že to přestane, dá se to případně nějak zmírnit nějakým přípravkem do oleje, i když jsem možná pitomec.


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 duben 2006 11:16 
Offline

Registrován: 10 leden 2006 15:41
Příspěvky: 48
Bydliště: Opava
Ten světle modrý kouř je na 99% jak píše mitsi od těch gufer. Přípravkem do oleje to nespravíš, maximálně můžeš zkusit olej od jiného výrobce-občas se to mírně zlepší ale výsledek nejistý. Změřením tlaků zjistíš, jestli ti to netlačí olej přes pístní kroužky-vše se to projevuje spotřebou oleje. Pokud budou tlaky OK, pak ty gufera. Kdybys měl fouklé těsnění pod hlavou, jsou asi takové 3 případy, se kterýma jsem se setkal: 1) mizí voda-bílý dým z výfuku-motor jede nevaří
2) motor vaří, nedá se s tím jezdit
3) voda v oleji(emulze na víčku)-olej ve vodě(emulze na víčku chladiče-zní to nemožně ale jde to)

Pokud ani jedno z toho není tvůj případ, problém je jinde.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 duben 2006 14:44 
Denis: díky za info, asi by to byly ty gufera, protože motor se nijak nepřehřívá. Nechtěl bych to zakřiknout, ale dneska se mi kouř neobjevil, nemohl by za to čistě teoreticky nějaký mizerný benzin (od OMW?!). Jsem na příští týden objednanej do servisu Mits., jak se změří ty tlaky v motoru - diagnostickým přístrojem nebo nějakým jiným? David


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 duben 2006 07:31 
Offline

Registrován: 10 leden 2006 15:41
Příspěvky: 48
Bydliště: Opava
Vyhodíš ven svíčky a místo nich se zašroubuje takový bazmek s měřákem. Pak začneš startovat a měřák ti ukáže hodnotu tlaku. To srovnáš s předepsaným tlakem a s přihlédnutím na počet km zjistíš, jak natom motor je. Toť vše.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 duben 2006 07:34 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Chybí tam jedna důležitá věc: startovat s PLNĚ OTEVŘENOU škrt. klapkou, tj. s plným plynem! Jinak je Ti to, co naměříš, dost k ničemu...

O stavu gufírek na ventilech Ti to ale samozřejmě neřekne vůbec nic.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 duben 2006 07:37 
Offline

Registrován: 10 leden 2006 15:41
Příspěvky: 48
Bydliště: Opava
OK, nějak mě to nedotrklo, píšu víc věcí najednou. Jinak pokud ten motor má kolem 200tis. budou to na 99% ty gufera. Mám na Coltu stejný problém a v kombinaci chčijícího oleje přes víko ventilů musím dolívat olej, ale to zacimbal předchozí majitel. Víko přetěsním ale ty gufera prdím-lambdu mám stejně nezapojenou a původní mám jen motor. :lol:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz