mitsubishi.megaherz.cz
https://mitsubishi.megaherz.cz/

Rady při koupi Galanta - svody
https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=20&t=215
Stránka 1 z 2

Autor:  Návštěvník [ 29 duben 2006 17:18 ]
Předmět příspěvku:  Rady při koupi Galanta - svody

Uvažuji o koupi Galanta 1,8 (tuším 130K) r.v. 1994, 5DV, najeto prý asi 160t. Na co si dát prosím pozor. Prý jsou měněné rozvody, přední ramena, tlumiče nápravy, brzdy. Co teda zkontrolovat dál, případně jak to poznat při pouhém vyzkoušení před případnou koupí. Co mě taky celkem odrazuje jsou prasklé výfukové svody (doufám, že se to tak jmenuje, prostě hned ta část co jde od motoru), prasklina jde vidět i na fotkách. Dle majitele prý po celou dobu co auto měl )už to tak prý koupil) se vůbec nezvědčili, nejde to slyšet, výkon to nebere. Tomu se mi moc nechce věřit, podle mě to musí celkem ubírat výkon a zvyšovat spotřebu. Nikde jsem ale nenašel na netu obchod buď s novýma nebo použitýma dílama, kde by to měli a to dokonce ani na jiné auta. Má s tím prosím někdo zkušenosti, kolik to asi stojí, nové ,použité, oprava??? Kde to sehnat, jak se to přesně jmenuje, mám to vůbec cenu do toho s touto vadou jít? D9k za příapdné rady a zkušenosti.

Autor:  Mitsi [ 02 květen 2006 08:18 ]
Předmět příspěvku: 

1,8 v té době určitě něměla 130 PS. Pokud majitel deklaruje, že měnil to a to, pak to má ve skutečnosti najeto mnohem více, odhadoval bych to na 220-250 tis. km. S popraskanými svody jsem se u Mitsubishi ještě nesetkal, ale pokud je díra před lambdou, což na 99% je, pak je naprostý nesmysl, že to "motoru", resp. jeho výkonu a dalším parametrům, nevadí. Vůbec bych se nerozmýšlel, a šel o dům dál!

Autor:  Kamenožrout [ 02 květen 2006 13:03 ]
Předmět příspěvku: 

Tak to káždopádně !!! Pokud je motor uz z venku takhle rosekanej, tak to značí to,že majitel se choval k autíčku dost nehezky... :evil:
A to ješte ani nevíš co múže bejt přímo v motoru za paseku. Tak že investice na opravu by mohla bejt i nekonečná...

Proto nemúzu než sohlasit s Mitsi.... a ani se u toho domu nezastavuj!
Jinak 1.8 má 112 koní při 6000 ot. a kroutící moment 116 při 4500 ot.
Přidávám ti k tomu lejstro tak se jukni ze nekecám....

P.S Utíkej....

Autor:  Návštěvník [ 02 květen 2006 16:15 ]
Předmět příspěvku: 

Dík za odpověď, už jsem čekal, že je toto fórum celkem mrtvé. Jo, asi na to kašlu. Ale překvapujete mě s tím výkonem, s udávaným výkonem cca 130K jsem se setkal u víc inzerátů a myslel jsem proto, že motor byl přiškrcen v roce 1995 na nižší výkon kvůli emisím, jak je tomu třeba u Mazdy 626 1,8.
Možná jsem se blbě díval, ale v té tabulce jsem 1,8 s výkonem 130K ani nenašel. Pro který rok to teda platí? Protože třeba i na AutoKelly jsou rozdělené Galanty 92-96 na 1,8 (85kW) a 1.8 GLSi (93kW). Jsou tedy motory GLSi nějaká vyjímka, nebo se motovali jen do některého roku? Myslel jsem, že je to běžná věc těchto vozů.

Autor:  Návštěvník [ 02 květen 2006 16:18 ]
Předmět příspěvku: 

apropo, málem bych zapomněl. Už jsem se ptal v jiném fóru a někdo mě odpověděl, že u 93 měl taky prasklé svody, koupil druhého na náhradní díly a byly tam taky prasklé. Tak nebo tak, je s tím drbačka to opravovat a sehnat druhé nejdou, tak na to kašlu.

Autor:  Kamenožrout [ 02 květen 2006 16:31 ]
Předmět příspěvku: 

Je to dost problém s tim vykonem, já mam 2.0 , podle ty tabulky mam 102 koní SOHC ,což je blbost protože na vykonostní brzde mi naměřili 136. ale podle tabulky stejnej obsah ale DOHC má 140 koní ! zajímaví co? podle mě, se dá věrit akorát tomu ze je to proste Miška...
jinak mam najeto 240 000-tisíc a to ani nemluvim o tom ze někdo stočil počítadlo,tak to má možná ještě víc. perlička je že je tam vše púvodní a dokonce sem natrch prdel Audině A6.... :D

Autor:  Dash [ 06 květen 2006 13:33 ]
Předmět příspěvku: 

Ja mam 1,8 Glsi rok 10/95 93 kw a svody praskly nemam. Posli kdyztak foto. Jinak dle manualu od mitsu ma motor 1,8(4G93) vykon 85 kw nebo 93 kw/6000 ot a kroutak 161 resp 162 Nm/ 4500 resp 3000 ot. Motor 2,0 SOHC (4G63) 101 kw/6000 a 176 Nm/4750 ot, 2,0 DOHC (6A12) 110 kw/6750 ot. a 179 Nm/4000 ot.

Autor:  xor [ 06 květen 2006 14:41 ]
Předmět příspěvku:  motory

Dash píše:
Ja mam 1,8 Glsi rok 10/95 93 kw a svody praskly nemam. Posli kdyztak foto. Jinak dle manualu od mitsu ma motor 1,8(4G93) vykon 85 kw nebo 93 kw/6000 ot a kroutak 161 resp 162 Nm/ 4500 resp 3000 ot. Motor 2,0 SOHC (4G63) 101 kw/6000 a 176 Nm/4750 ot, 2,0 DOHC (6A12) 110 kw/6750 ot. a 179 Nm/4000 ot.

Presne tak to je, jenom nechapu to znaceni GLSi. Ten muj to ma na zadku nalepeny taky a pritom mam verzi 85kW/6000, 162Nm/3000. Kazdopadne zatah je citit az nad cca 3800 ot./min.

Autor:  Kamenožrout [ 07 květen 2006 19:34 ]
Předmět příspěvku: 

Dash píše:
Ja mam 1,8 Glsi rok 10/95 93 kw a svody praskly nemam. Posli kdyztak foto. Jinak dle manualu od mitsu ma motor 1,8(4G93) vykon 85 kw nebo 93 kw/6000 ot a kroutak 161 resp 162 Nm/ 4500 resp 3000 ot. Motor 2,0 SOHC (4G63) 101 kw/6000 a 176 Nm/4750 ot, 2,0 DOHC (6A12) 110 kw/6750 ot. a 179 Nm/4000 ot.

Tak ze, ta knížka je co mam je na prd! Nemam 80kw, ale 101 !
Lepší je snad radši nic nečíst.... :roll:

Autor:  xor [ 07 květen 2006 21:22 ]
Předmět příspěvku: 

Kamenožrout píše:
Dash píše:
Ja mam 1,8 Glsi rok 10/95 93 kw a svody praskly nemam. Posli kdyztak foto. Jinak dle manualu od mitsu ma motor 1,8(4G93) vykon 85 kw nebo 93 kw/6000 ot a kroutak 161 resp 162 Nm/ 4500 resp 3000 ot. Motor 2,0 SOHC (4G63) 101 kw/6000 a 176 Nm/4750 ot, 2,0 DOHC (6A12) 110 kw/6750 ot. a 179 Nm/4000 ot.

Tak ze, ta knížka je co mam je na prd! Nemam 80kw, ale 101 !
Lepší je snad radši nic nečíst.... :roll:

no to bych tak jasne nevidel, tyhle info jsou z knizky pro model 93-96.

Autor:  Kamenožrout [ 07 květen 2006 21:39 ]
Předmět příspěvku: 

xor píše:
Kamenožrout píše:
Dash píše:
Ja mam 1,8 Glsi rok 10/95 93 kw a svody praskly nemam. Posli kdyztak foto. Jinak dle manualu od mitsu ma motor 1,8(4G93) vykon 85 kw nebo 93 kw/6000 ot a kroutak 161 resp 162 Nm/ 4500 resp 3000 ot. Motor 2,0 SOHC (4G63) 101 kw/6000 a 176 Nm/4750 ot, 2,0 DOHC (6A12) 110 kw/6750 ot. a 179 Nm/4000 ot.

Tak ze, ta knížka je co mam je na prd! Nemam 80kw, ale 101 !
Lepší je snad radši nic nečíst.... :roll:

no to bych tak jasne nevidel, tyhle info jsou z knizky pro model 93-96.

To je pravě ono, tu knížku co mam tak podle ní delali 2.0 do 93 !
a podle toho jak to jede je s cela evidentní ze musim mít větší vykon než 80 kw.
kdyz sem bez problemu za sebou nechal M.Eclipse....tím to se dotycnému omlouvám,ale pospíchal sem... :oops:

Autor:  Mitsi [ 07 květen 2006 21:47 ]
Předmět příspěvku: 

101 kW měl dvoulitr až od modelu "žralok", tzn. někdy od r. 1996 (v r. 1997 už zcela určitě!).

Autor:  Kamenožrout [ 07 květen 2006 21:54 ]
Předmět příspěvku: 

Doprdele , tak bud sem blbej já , nebo ta knížka ! a nebo mam jinej motor, kazdopádně mě to sere, ta knížka stála 1500,- do prdele práce.
A ještě ke všemu je v angličtině. Co tam teda mam podle tyhle fotky?

Autor:  Begy [ 07 květen 2006 21:55 ]
Předmět příspěvku: 

trochu jinak Galant V 2.0 (1992-1996) má 101kw
Galant VI 2.0 (1996- ) má 100kw

Autor:  Kamenožrout [ 07 květen 2006 21:57 ]
Předmět příspěvku: 

No, tak ted si mi teda pomoh.... ted v tom mam totální bordel... :roll:
Jo..... to je taky zajímaví. najednou ste se rozepsali... ste jak supy co :lol: čekaj na zdechlinu.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/