mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 27 duben 2024 22:09

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Rady při koupi Galanta - svody
PříspěvekNapsal: 29 duben 2006 17:18 
Uvažuji o koupi Galanta 1,8 (tuším 130K) r.v. 1994, 5DV, najeto prý asi 160t. Na co si dát prosím pozor. Prý jsou měněné rozvody, přední ramena, tlumiče nápravy, brzdy. Co teda zkontrolovat dál, případně jak to poznat při pouhém vyzkoušení před případnou koupí. Co mě taky celkem odrazuje jsou prasklé výfukové svody (doufám, že se to tak jmenuje, prostě hned ta část co jde od motoru), prasklina jde vidět i na fotkách. Dle majitele prý po celou dobu co auto měl )už to tak prý koupil) se vůbec nezvědčili, nejde to slyšet, výkon to nebere. Tomu se mi moc nechce věřit, podle mě to musí celkem ubírat výkon a zvyšovat spotřebu. Nikde jsem ale nenašel na netu obchod buď s novýma nebo použitýma dílama, kde by to měli a to dokonce ani na jiné auta. Má s tím prosím někdo zkušenosti, kolik to asi stojí, nové ,použité, oprava??? Kde to sehnat, jak se to přesně jmenuje, mám to vůbec cenu do toho s touto vadou jít? D9k za příapdné rady a zkušenosti.


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 květen 2006 08:18 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
1,8 v té době určitě něměla 130 PS. Pokud majitel deklaruje, že měnil to a to, pak to má ve skutečnosti najeto mnohem více, odhadoval bych to na 220-250 tis. km. S popraskanými svody jsem se u Mitsubishi ještě nesetkal, ale pokud je díra před lambdou, což na 99% je, pak je naprostý nesmysl, že to "motoru", resp. jeho výkonu a dalším parametrům, nevadí. Vůbec bych se nerozmýšlel, a šel o dům dál!

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 květen 2006 13:03 
Offline

Registrován: 12 duben 2006 16:07
Příspěvky: 48
Rok výroby: 0
Tak to káždopádně !!! Pokud je motor uz z venku takhle rosekanej, tak to značí to,že majitel se choval k autíčku dost nehezky... :evil:
A to ješte ani nevíš co múže bejt přímo v motoru za paseku. Tak že investice na opravu by mohla bejt i nekonečná...

Proto nemúzu než sohlasit s Mitsi.... a ani se u toho domu nezastavuj!
Jinak 1.8 má 112 koní při 6000 ot. a kroutící moment 116 při 4500 ot.
Přidávám ti k tomu lejstro tak se jukni ze nekecám....

P.S Utíkej....


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 květen 2006 16:15 
Dík za odpověď, už jsem čekal, že je toto fórum celkem mrtvé. Jo, asi na to kašlu. Ale překvapujete mě s tím výkonem, s udávaným výkonem cca 130K jsem se setkal u víc inzerátů a myslel jsem proto, že motor byl přiškrcen v roce 1995 na nižší výkon kvůli emisím, jak je tomu třeba u Mazdy 626 1,8.
Možná jsem se blbě díval, ale v té tabulce jsem 1,8 s výkonem 130K ani nenašel. Pro který rok to teda platí? Protože třeba i na AutoKelly jsou rozdělené Galanty 92-96 na 1,8 (85kW) a 1.8 GLSi (93kW). Jsou tedy motory GLSi nějaká vyjímka, nebo se motovali jen do některého roku? Myslel jsem, že je to běžná věc těchto vozů.


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 květen 2006 16:18 
apropo, málem bych zapomněl. Už jsem se ptal v jiném fóru a někdo mě odpověděl, že u 93 měl taky prasklé svody, koupil druhého na náhradní díly a byly tam taky prasklé. Tak nebo tak, je s tím drbačka to opravovat a sehnat druhé nejdou, tak na to kašlu.


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 květen 2006 16:31 
Offline

Registrován: 12 duben 2006 16:07
Příspěvky: 48
Rok výroby: 0
Je to dost problém s tim vykonem, já mam 2.0 , podle ty tabulky mam 102 koní SOHC ,což je blbost protože na vykonostní brzde mi naměřili 136. ale podle tabulky stejnej obsah ale DOHC má 140 koní ! zajímaví co? podle mě, se dá věrit akorát tomu ze je to proste Miška...
jinak mam najeto 240 000-tisíc a to ani nemluvim o tom ze někdo stočil počítadlo,tak to má možná ještě víc. perlička je že je tam vše púvodní a dokonce sem natrch prdel Audině A6.... :D


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 květen 2006 13:33 
Ja mam 1,8 Glsi rok 10/95 93 kw a svody praskly nemam. Posli kdyztak foto. Jinak dle manualu od mitsu ma motor 1,8(4G93) vykon 85 kw nebo 93 kw/6000 ot a kroutak 161 resp 162 Nm/ 4500 resp 3000 ot. Motor 2,0 SOHC (4G63) 101 kw/6000 a 176 Nm/4750 ot, 2,0 DOHC (6A12) 110 kw/6750 ot. a 179 Nm/4000 ot.


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: motory
PříspěvekNapsal: 06 květen 2006 14:41 
Offline

Registrován: 25 březen 2006 01:00
Příspěvky: 152
Dash píše:
Ja mam 1,8 Glsi rok 10/95 93 kw a svody praskly nemam. Posli kdyztak foto. Jinak dle manualu od mitsu ma motor 1,8(4G93) vykon 85 kw nebo 93 kw/6000 ot a kroutak 161 resp 162 Nm/ 4500 resp 3000 ot. Motor 2,0 SOHC (4G63) 101 kw/6000 a 176 Nm/4750 ot, 2,0 DOHC (6A12) 110 kw/6750 ot. a 179 Nm/4000 ot.

Presne tak to je, jenom nechapu to znaceni GLSi. Ten muj to ma na zadku nalepeny taky a pritom mam verzi 85kW/6000, 162Nm/3000. Kazdopadne zatah je citit az nad cca 3800 ot./min.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 květen 2006 19:34 
Offline

Registrován: 12 duben 2006 16:07
Příspěvky: 48
Rok výroby: 0
Dash píše:
Ja mam 1,8 Glsi rok 10/95 93 kw a svody praskly nemam. Posli kdyztak foto. Jinak dle manualu od mitsu ma motor 1,8(4G93) vykon 85 kw nebo 93 kw/6000 ot a kroutak 161 resp 162 Nm/ 4500 resp 3000 ot. Motor 2,0 SOHC (4G63) 101 kw/6000 a 176 Nm/4750 ot, 2,0 DOHC (6A12) 110 kw/6750 ot. a 179 Nm/4000 ot.

Tak ze, ta knížka je co mam je na prd! Nemam 80kw, ale 101 !
Lepší je snad radši nic nečíst.... :roll:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 květen 2006 21:22 
Offline

Registrován: 25 březen 2006 01:00
Příspěvky: 152
Kamenožrout píše:
Dash píše:
Ja mam 1,8 Glsi rok 10/95 93 kw a svody praskly nemam. Posli kdyztak foto. Jinak dle manualu od mitsu ma motor 1,8(4G93) vykon 85 kw nebo 93 kw/6000 ot a kroutak 161 resp 162 Nm/ 4500 resp 3000 ot. Motor 2,0 SOHC (4G63) 101 kw/6000 a 176 Nm/4750 ot, 2,0 DOHC (6A12) 110 kw/6750 ot. a 179 Nm/4000 ot.

Tak ze, ta knížka je co mam je na prd! Nemam 80kw, ale 101 !
Lepší je snad radši nic nečíst.... :roll:

no to bych tak jasne nevidel, tyhle info jsou z knizky pro model 93-96.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 květen 2006 21:39 
Offline

Registrován: 12 duben 2006 16:07
Příspěvky: 48
Rok výroby: 0
xor píše:
Kamenožrout píše:
Dash píše:
Ja mam 1,8 Glsi rok 10/95 93 kw a svody praskly nemam. Posli kdyztak foto. Jinak dle manualu od mitsu ma motor 1,8(4G93) vykon 85 kw nebo 93 kw/6000 ot a kroutak 161 resp 162 Nm/ 4500 resp 3000 ot. Motor 2,0 SOHC (4G63) 101 kw/6000 a 176 Nm/4750 ot, 2,0 DOHC (6A12) 110 kw/6750 ot. a 179 Nm/4000 ot.

Tak ze, ta knížka je co mam je na prd! Nemam 80kw, ale 101 !
Lepší je snad radši nic nečíst.... :roll:

no to bych tak jasne nevidel, tyhle info jsou z knizky pro model 93-96.

To je pravě ono, tu knížku co mam tak podle ní delali 2.0 do 93 !
a podle toho jak to jede je s cela evidentní ze musim mít větší vykon než 80 kw.
kdyz sem bez problemu za sebou nechal M.Eclipse....tím to se dotycnému omlouvám,ale pospíchal sem... :oops:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 květen 2006 21:47 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
101 kW měl dvoulitr až od modelu "žralok", tzn. někdy od r. 1996 (v r. 1997 už zcela určitě!).

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 květen 2006 21:54 
Offline

Registrován: 12 duben 2006 16:07
Příspěvky: 48
Rok výroby: 0
Doprdele , tak bud sem blbej já , nebo ta knížka ! a nebo mam jinej motor, kazdopádně mě to sere, ta knížka stála 1500,- do prdele práce.
A ještě ke všemu je v angličtině. Co tam teda mam podle tyhle fotky?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 květen 2006 21:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 červen 2005 10:33
Příspěvky: 202
Bydliště: Klecany (skoro Praha)
trochu jinak Galant V 2.0 (1992-1996) má 101kw
Galant VI 2.0 (1996- ) má 100kw

_________________
Galant 95´ 2.0
Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 květen 2006 21:57 
Offline

Registrován: 12 duben 2006 16:07
Příspěvky: 48
Rok výroby: 0
No, tak ted si mi teda pomoh.... ted v tom mam totální bordel... :roll:
Jo..... to je taky zajímaví. najednou ste se rozepsali... ste jak supy co :lol: čekaj na zdechlinu.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz