mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 28 duben 2024 07:38

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 květen 2006 22:11 
Offline

Registrován: 12 duben 2006 16:07
Příspěvky: 48
Rok výroby: 0
Jo, a chtel sem si obědnat v Galant clubu tryčko, ale je tam jenom XL.
Potřebuju XXL.
jinak bych v tom vypadal jak KOLER....
Chtel sem i samolepku,ale pak sem přišel na lepší nápad. ješte to nemam hotovy ale plánuju to,až teda udělám šablonu....
Musim si někdy udělat čas a jít do školičky na sraz,at je prdel.. :wink:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 květen 2006 23:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 červen 2005 10:33
Příspěvky: 202
Bydliště: Klecany (skoro Praha)
Kamenožrout píše:
Doprdele , tak bud sem blbej já , nebo ta knížka ! a nebo mam jinej motor, kazdopádně mě to sere, ta knížka stála 1500,- do prdele práce.
A ještě ke všemu je v angličtině. Co tam teda mam podle tyhle fotky?


to se zeptej Draka, ten to má v malíčku. Tohle je starší model než mám já

a jinak trika došly, všechny jsem rozprodal na Mimoňi

_________________
Galant 95´ 2.0
Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 květen 2006 11:00 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Begy: Je tomu trochu jinak - Galant 2,0 z let 1992-96 1998 ccm má 98 kW (někdy také psali 99 kW), od r. 1996 1997 ccm má 101 kW, obojí ve verzi SOHC 16V s katem.

Kamenožrout: To, co je na fotce, je hodně stará verze motoru ještě s rozdělovačem z boku motoru někdy z r. 1988/89, následovala verze s rozdělovačem přímo na vačce a pak u bez rozdělovače.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 květen 2006 12:00 
Offline

Registrován: 12 duben 2006 16:07
Příspěvky: 48
Rok výroby: 0
Tak ze si vlastně múzu vybrat..... Jediny co vim bezpečně je ze je to 2.0l
8 ventil . ani číslo motoru se mi nepodařilo najít,má bej údajně někde za parohama od vejfuku,ale..... asi sem slepej 8)


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 květen 2006 12:19 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Vybrat si rozhodně nemůžeš! Jelikož např. můj (kdysi dávno) Galant 2.0 stejné generace, jako máš Ty, z r.v. 1991, ale už s rozdělovačem na vačce, měl pouhých 86,5 kW, takže ten Tvůj má max. tolik, ale spíše méně, neboť s každým "vylepšením" šel deklarovaný výkon trochu nahoru. Kromě toho Ti na svodech chybí kryt!

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 květen 2006 12:37 
Offline

Registrován: 12 duben 2006 16:07
Příspěvky: 48
Rok výroby: 0
Mitsi píše:
Vybrat si rozhodně nemůžeš! Jelikož např. můj (kdysi dávno) Galant 2.0 stejné generace, jako máš Ty, z r.v. 1991, ale už s rozdělovačem na vačce, měl pouhých 86,5 kW, takže ten Tvůj má max. tolik, ale spíše méně, neboť s každým "vylepšením" šel deklarovaný výkon trochu nahoru. Kromě toho Ti na svodech chybí kryt!

kdyby jen kryt...udelal sem si novej z nerezu,ale protoze to zvonilo tak sem ho zas sundal. a chladic....ten je ješte lepší,je skoro celej vysipanej,ale chladí a ani neteče,br,destičky ted budu měnit...... mam pokračovat :lol:
je toho dost,ale mam ted tohle..


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 květen 2006 12:47 
Offline

Registrován: 12 duben 2006 16:07
Příspěvky: 48
Rok výroby: 0
Jo a BEGY už víš termín...
Kdy budeš patřit mezi náas tatínky?
A kluk nebo holka? a nebo se necháváš překvapit... :wink:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 květen 2006 19:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 červen 2005 10:33
Příspěvky: 202
Bydliště: Klecany (skoro Praha)
no Mitsi asi takhle, mám 2.0 16V jednovačku rv 1995 a má 101kw (všude je to tak uvedeno a mám to i v techničáku) když kupuju díly z internetu tak je to taky tak.
Kamarád si kupoval 2.0 rv tuším 1998 tedy žraloka a v techničáku má 100Kw , stejný hodnoty najdeš i v eschopech u dílů.

prcka čekám koncem května-začátkem června a bude kluk 8)

_________________
Galant 95´ 2.0
Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 květen 2006 19:12 
Offline

Registrován: 12 duben 2006 16:07
Příspěvky: 48
Rok výroby: 0
asi je zbytečny psát,abys dal pak vědet že.....
to zavaříš vše co má klávesi :lol: :lol: :lol:


jinak nevim,ale asi sem ten vykon pophnal vejs z 80 kw. stejne mam nekdy pocit ze je náladovka jako já,nekdy se mu chce a nekdy ne..Ale po tom restartu řj. se to zlepšilo. Co řikáš tomu nápisu na kufr? líp by sme se pak identifikovali ne.. :wink:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 květen 2006 23:46 
Offline

Registrován: 25 březen 2006 01:00
Příspěvky: 152
Begy píše:
no Mitsi asi takhle, mám 2.0 16V jednovačku rv 1995 a má 101kw (všude je to tak uvedeno a mám to i v techničáku) když kupuju díly z internetu tak je to taky tak.
Kamarád si kupoval 2.0 rv tuším 1998 tedy žraloka a v techničáku má 100Kw , stejný hodnoty najdeš i v eschopech u dílů.

O tom asi neni sporu, konecne 100 nebo 101kW je uplne jedno, o charakteristice motoru to stejne nevypovida. Pro Kamenozrouta je podstatny, ze pro Galanty vyrobeny od 88 do rijna 92 je uvadenych 80kW. Jinak jestli sem to dobre pochytil, tak Mitsi nazyva zralokama rocniky 93-96, podle me je to trefny - maj takovej ten vycnivajici cumak/tlamu. Ty verze potom jsou moc pekny, alepson predek se jim poved.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 květen 2006 08:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 červen 2005 10:33
Příspěvky: 202
Bydliště: Klecany (skoro Praha)
pokud vím tak žralok se právě nazývá verze 1997-výš

_________________
Galant 95´ 2.0
Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 květen 2006 09:15 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
xor a Begy: Za "žraloka" já považuji verzi od r. 1996/97.

Jinak můj (blahé paměti) Galant 2.0 8V kat. r.v. 1991 koupený ve Švýcarsku měl deklarovaných právě oněch mnou již zmiňovaných 86,5 kW a přinejmenším pro švýcarské modely platí rozpis výkonů tak, jak jsem je uvedl výše.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 květen 2006 13:01 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Když už jsme u těch "odlišností" a nákupu ND: Konkrétně v případě onoho Galanta, kterého jsem prodával s 200 tis. km na hrbu, jsem měl problémy při nákupu neoriginálních ND. Např. přední brzdové destičky byly nakonec (po 2 výměnách, až napotřetí - po obkreslení tvaru a změření rozměrů se mi podařilo strefit se) z Tredie, ale brzdové kotouče nepasovaly ani žádného Galanta, ani z Tredie. Přitom při koupi "origálů" nebyl nikdy ani ten sebemenší problém. Z toho vyvozuji, že si to výrobci aftermarketu v zájmu "universality použití" příliš zjednodušují, aniž by si kdy sami vyzkoušeli, zda to, co deklarují pro ten který typ vozu, vůbec pasuje! Současně jsem x-krát přišel na to, že v katalozích mají binec, a to nejen u Mitsubishi, ale podle mých zkušeností hlavně u Hondy.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Vykon motorof
PříspěvekNapsal: 20 květen 2006 21:42 
Kamenožrout píše:
Je to dost problém s tim vykonem, já mam 2.0 , podle ty tabulky mam 102 koní SOHC ,což je blbost protože na vykonostní brzde mi naměřili 136. ale podle tabulky stejnej obsah ale DOHC má 140 koní ! zajímaví co? podle mě, se dá věrit akorát tomu ze je to proste Miška...
jinak mam najeto 240 000-tisíc a to ani nemluvim o tom ze někdo stočil počítadlo,tak to má možná ještě víc. perlička je že je tam vše púvodní a dokonce sem natrch prdel Audině A6.... :D



SOHC - jedna vačka-16V- 101kW 136Hp
DOHC - 6 Valců - Dvě vačky - 24V- 108 kW


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Vykon motorof
PříspěvekNapsal: 20 květen 2006 21:43 
Kamenožrout píše:
Je to dost problém s tim vykonem, já mam 2.0 , podle ty tabulky mam 102 koní SOHC ,což je blbost protože na vykonostní brzde mi naměřili 136. ale podle tabulky stejnej obsah ale DOHC má 140 koní ! zajímaví co? podle mě, se dá věrit akorát tomu ze je to proste Miška...
jinak mam najeto 240 000-tisíc a to ani nemluvim o tom ze někdo stočil počítadlo,tak to má možná ještě víc. perlička je že je tam vše púvodní a dokonce sem natrch prdel Audině A6.... :D



SOHC - jedna vačka-16V- 101kW 136Hp
DOHC - 6 Valců - Dvě vačky - 24V- 108 kW


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz