mitsubishi.megaherz.cz
https://mitsubishi.megaherz.cz/

Rady při koupi Galanta - svody
https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=20&t=215
Stránka 2 z 2

Autor:  Kamenožrout [ 07 květen 2006 22:11 ]
Předmět příspěvku: 

Jo, a chtel sem si obědnat v Galant clubu tryčko, ale je tam jenom XL.
Potřebuju XXL.
jinak bych v tom vypadal jak KOLER....
Chtel sem i samolepku,ale pak sem přišel na lepší nápad. ješte to nemam hotovy ale plánuju to,až teda udělám šablonu....
Musim si někdy udělat čas a jít do školičky na sraz,at je prdel.. :wink:

Autor:  Begy [ 07 květen 2006 23:10 ]
Předmět příspěvku: 

Kamenožrout píše:
Doprdele , tak bud sem blbej já , nebo ta knížka ! a nebo mam jinej motor, kazdopádně mě to sere, ta knížka stála 1500,- do prdele práce.
A ještě ke všemu je v angličtině. Co tam teda mam podle tyhle fotky?


to se zeptej Draka, ten to má v malíčku. Tohle je starší model než mám já

a jinak trika došly, všechny jsem rozprodal na Mimoňi

Autor:  Mitsi [ 08 květen 2006 11:00 ]
Předmět příspěvku: 

Begy: Je tomu trochu jinak - Galant 2,0 z let 1992-96 1998 ccm má 98 kW (někdy také psali 99 kW), od r. 1996 1997 ccm má 101 kW, obojí ve verzi SOHC 16V s katem.

Kamenožrout: To, co je na fotce, je hodně stará verze motoru ještě s rozdělovačem z boku motoru někdy z r. 1988/89, následovala verze s rozdělovačem přímo na vačce a pak u bez rozdělovače.

Autor:  Kamenožrout [ 08 květen 2006 12:00 ]
Předmět příspěvku: 

Tak ze si vlastně múzu vybrat..... Jediny co vim bezpečně je ze je to 2.0l
8 ventil . ani číslo motoru se mi nepodařilo najít,má bej údajně někde za parohama od vejfuku,ale..... asi sem slepej 8)

Autor:  Mitsi [ 08 květen 2006 12:19 ]
Předmět příspěvku: 

Vybrat si rozhodně nemůžeš! Jelikož např. můj (kdysi dávno) Galant 2.0 stejné generace, jako máš Ty, z r.v. 1991, ale už s rozdělovačem na vačce, měl pouhých 86,5 kW, takže ten Tvůj má max. tolik, ale spíše méně, neboť s každým "vylepšením" šel deklarovaný výkon trochu nahoru. Kromě toho Ti na svodech chybí kryt!

Autor:  Kamenožrout [ 08 květen 2006 12:37 ]
Předmět příspěvku: 

Mitsi píše:
Vybrat si rozhodně nemůžeš! Jelikož např. můj (kdysi dávno) Galant 2.0 stejné generace, jako máš Ty, z r.v. 1991, ale už s rozdělovačem na vačce, měl pouhých 86,5 kW, takže ten Tvůj má max. tolik, ale spíše méně, neboť s každým "vylepšením" šel deklarovaný výkon trochu nahoru. Kromě toho Ti na svodech chybí kryt!

kdyby jen kryt...udelal sem si novej z nerezu,ale protoze to zvonilo tak sem ho zas sundal. a chladic....ten je ješte lepší,je skoro celej vysipanej,ale chladí a ani neteče,br,destičky ted budu měnit...... mam pokračovat :lol:
je toho dost,ale mam ted tohle..

Autor:  Kamenožrout [ 08 květen 2006 12:47 ]
Předmět příspěvku: 

Jo a BEGY už víš termín...
Kdy budeš patřit mezi náas tatínky?
A kluk nebo holka? a nebo se necháváš překvapit... :wink:

Autor:  Begy [ 08 květen 2006 19:01 ]
Předmět příspěvku: 

no Mitsi asi takhle, mám 2.0 16V jednovačku rv 1995 a má 101kw (všude je to tak uvedeno a mám to i v techničáku) když kupuju díly z internetu tak je to taky tak.
Kamarád si kupoval 2.0 rv tuším 1998 tedy žraloka a v techničáku má 100Kw , stejný hodnoty najdeš i v eschopech u dílů.

prcka čekám koncem května-začátkem června a bude kluk 8)

Autor:  Kamenožrout [ 08 květen 2006 19:12 ]
Předmět příspěvku: 

asi je zbytečny psát,abys dal pak vědet že.....
to zavaříš vše co má klávesi :lol: :lol: :lol:


jinak nevim,ale asi sem ten vykon pophnal vejs z 80 kw. stejne mam nekdy pocit ze je náladovka jako já,nekdy se mu chce a nekdy ne..Ale po tom restartu řj. se to zlepšilo. Co řikáš tomu nápisu na kufr? líp by sme se pak identifikovali ne.. :wink:

Autor:  xor [ 08 květen 2006 23:46 ]
Předmět příspěvku: 

Begy píše:
no Mitsi asi takhle, mám 2.0 16V jednovačku rv 1995 a má 101kw (všude je to tak uvedeno a mám to i v techničáku) když kupuju díly z internetu tak je to taky tak.
Kamarád si kupoval 2.0 rv tuším 1998 tedy žraloka a v techničáku má 100Kw , stejný hodnoty najdeš i v eschopech u dílů.

O tom asi neni sporu, konecne 100 nebo 101kW je uplne jedno, o charakteristice motoru to stejne nevypovida. Pro Kamenozrouta je podstatny, ze pro Galanty vyrobeny od 88 do rijna 92 je uvadenych 80kW. Jinak jestli sem to dobre pochytil, tak Mitsi nazyva zralokama rocniky 93-96, podle me je to trefny - maj takovej ten vycnivajici cumak/tlamu. Ty verze potom jsou moc pekny, alepson predek se jim poved.

Autor:  Begy [ 09 květen 2006 08:21 ]
Předmět příspěvku: 

pokud vím tak žralok se právě nazývá verze 1997-výš

Autor:  Mitsi [ 09 květen 2006 09:15 ]
Předmět příspěvku: 

xor a Begy: Za "žraloka" já považuji verzi od r. 1996/97.

Jinak můj (blahé paměti) Galant 2.0 8V kat. r.v. 1991 koupený ve Švýcarsku měl deklarovaných právě oněch mnou již zmiňovaných 86,5 kW a přinejmenším pro švýcarské modely platí rozpis výkonů tak, jak jsem je uvedl výše.

Autor:  Mitsi [ 09 květen 2006 13:01 ]
Předmět příspěvku: 

Když už jsme u těch "odlišností" a nákupu ND: Konkrétně v případě onoho Galanta, kterého jsem prodával s 200 tis. km na hrbu, jsem měl problémy při nákupu neoriginálních ND. Např. přední brzdové destičky byly nakonec (po 2 výměnách, až napotřetí - po obkreslení tvaru a změření rozměrů se mi podařilo strefit se) z Tredie, ale brzdové kotouče nepasovaly ani žádného Galanta, ani z Tredie. Přitom při koupi "origálů" nebyl nikdy ani ten sebemenší problém. Z toho vyvozuji, že si to výrobci aftermarketu v zájmu "universality použití" příliš zjednodušují, aniž by si kdy sami vyzkoušeli, zda to, co deklarují pro ten který typ vozu, vůbec pasuje! Současně jsem x-krát přišel na to, že v katalozích mají binec, a to nejen u Mitsubishi, ale podle mých zkušeností hlavně u Hondy.

Autor:  pepe [ 20 květen 2006 21:42 ]
Předmět příspěvku:  Vykon motorof

Kamenožrout píše:
Je to dost problém s tim vykonem, já mam 2.0 , podle ty tabulky mam 102 koní SOHC ,což je blbost protože na vykonostní brzde mi naměřili 136. ale podle tabulky stejnej obsah ale DOHC má 140 koní ! zajímaví co? podle mě, se dá věrit akorát tomu ze je to proste Miška...
jinak mam najeto 240 000-tisíc a to ani nemluvim o tom ze někdo stočil počítadlo,tak to má možná ještě víc. perlička je že je tam vše púvodní a dokonce sem natrch prdel Audině A6.... :D



SOHC - jedna vačka-16V- 101kW 136Hp
DOHC - 6 Valců - Dvě vačky - 24V- 108 kW

Autor:  pepe [ 20 květen 2006 21:43 ]
Předmět příspěvku:  Vykon motorof

Kamenožrout píše:
Je to dost problém s tim vykonem, já mam 2.0 , podle ty tabulky mam 102 koní SOHC ,což je blbost protože na vykonostní brzde mi naměřili 136. ale podle tabulky stejnej obsah ale DOHC má 140 koní ! zajímaví co? podle mě, se dá věrit akorát tomu ze je to proste Miška...
jinak mam najeto 240 000-tisíc a to ani nemluvim o tom ze někdo stočil počítadlo,tak to má možná ještě víc. perlička je že je tam vše púvodní a dokonce sem natrch prdel Audině A6.... :D



SOHC - jedna vačka-16V- 101kW 136Hp
DOHC - 6 Valců - Dvě vačky - 24V- 108 kW

Stránka 2 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/