mitsubishi.megaherz.cz
https://mitsubishi.megaherz.cz/

katalyzátor GDI
https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=20&t=2370
Stránka 1 z 1

Autor:  fantomas [ 13 říjen 2011 13:39 ]
Předmět příspěvku:  katalyzátor GDI

Dobry den poradi nekdo kde sehnat katalyzátor pro motor na auto Gallant 2,4 GDI???

Autor:  Mitsi [ 13 říjen 2011 20:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: katalyzátor GDI

Bohužel, jedině v originále. A pokud bude někdo tvrdit, že se dá použít jiný, kecá!

Autor:  pistique [ 25 říjen 2012 12:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: katalyzátor GDI

Citanim roznych vlakien tuto mi neda neopytat sa jednu vec. Kedze je vraj pre Europsky trh kvoli emisnym limitom pre toto GDI pouzity katalyzator, ktory tento motor vraj dusi, ak by som povedzme nebol az tak nakloneny k zelenym a nejak by som tieto emisie nechcel brat do uvahy (emisnu kontrolu z toho vynechajme), bolo by mozne pouzit nejaky iny katalyzator, ktory by povedzme tak nedusil? (mozno by to trosku zdvihlo vykon, krutak a mozno znizilo alebo zvysilo? spotrebu, upravilo zmenilo? chod motora) Iba tak mimochodom mi take nieco napadlo, ci to je povedzme mozne a ci by to malo nejaky prinos pre majitela auta...?

Autor:  Mitsi [ 25 říjen 2012 16:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: katalyzátor GDI

Ten "jiný" kat tam dávali pro japonský trh a další trhy, kde se tehdy neměřily NOx. Motor pak měl místo původních (pro Evropu) 110 kW a 225 Nm výkon 125 kW (točák si už nepamatuji). Ovšem pokud je mi známo, tak rozdíl nebyl výhradně a jenom v tom katu (ten se do Evropy jako ND nikdy nevozil), ale prostě ve všem, co nějak souvisí s produkcí (a eliminací) NOx.

Autor:  pistique [ 25 říjen 2012 18:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: katalyzátor GDI

Cize teoreticky ak by som si povedzme zistil vyrobne cislo toho katu pre japonsky trh (mimochodom v USA mali ake? mozno by to slo objednat jednoduchsie odtial) a objednal si a vymenil iba ten, pomohlo by to? Samozrejme nejde mi o to, aby som z toho mal hned plnych 125 kW, no aby sa to pripadne dusenie nejak eliminovalo...predpokladam, ze lambdy za nejake ine alebo nieco v suvislosti s vymenou KAT by menit asi netrebalo, ci ano? Mozno by sa tym trosku zmenilo aj to dusenie pri maximalke, resp. plnom plyne...

Autor:  Mitsi [ 25 říjen 2012 19:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: katalyzátor GDI

Výrazné zlepšení v tomto ohledu přináší odpojení EGR - ale také nárůst spotřeby při běžném tempu.
I kdybys sehnal ten jiný kat, bude potíž s vačkami (ty jsou rovněž jiné) a s naprogramováním ŘJ motoru. Vůbec bych na to nepomýšlel!

P.S.: Pokud je mi známo, GDI na trh USA vůbec nešly.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/