mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 28 březen 2024 14:01

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 38 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: oprava 2,4 DGI - zkusenosti
PříspěvekNapsal: 31 říjen 2013 15:01 
Offline

Registrován: 19 září 2011 12:16
Příspěvky: 23
Automobil: Mitsubishi galant
Typ motoru: 2.4 GDI
Rok výroby: 1999
jakykoliv orig dil na vyfuk od mitsubishi je velmi drahy, vlnovec ted take vymenen za potrebnou delku stenou jako predeslou, vlnovec funguje zcela bezproblemu, cele vyfuk potrubi osetreno sopavanim za 600kc , prodlouzena zivotnost ostatnich take velice drahych casti vyfukove soustavy. Mimochodem mnou drive zminovany kat stale funguje a prosel bezproblemu emisni kontrolou, ted budu mit kontrolu novou v listopadu, pak poreferuji o jeho zivotnosti


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: oprava 2,4 DGI - zkusenosti
PříspěvekNapsal: 01 listopad 2013 00:10 
Offline

Registrován: 02 listopad 2011 20:38
Příspěvky: 26
Automobil: Mitsubishi Galant 2400 GDI
Typ motoru: 4G64
Rok výroby: 2000
Dakujem za postrehy,ale stale neviem ziadny parameter podla ktoreho objednat novy vlnovec. Moj problem je ten,ze ja som si dal pred troma mesiacmi ten vlnovec vymenit,ale nebol som pri tom a auto ma po pridani uplne priserny zvuk,az sa hambim v meste aj zosliapnut plynovy pedal. Mal som to zdvihnute, bolo tam par porov po zvarani,ale ani po ich znovuzavareni,ten strasny zvuk nezmizol,a mam aj pocit,ze auto je slabsie pri akceleracii a ma aj vyssiu spotrebu. Uz zacinam mat aj podozrenie,ze to robi katalyzator,ze proste jeho obsah je uz je rozpadnuty a ten pro,ale pridani robi tie zvuky,ale nebol som pri tom tak neviem a chcem to urobit teraz tak,ze si kupim vlnovec,co najpodobnejsich rozmerov k originalu a urobim si to sam,alebo aspon budem pri tom. Rozmyslam,ze ak by bol kat uz po smrti,ze by som ho vykuchal a dal by som tam len antikorovu trubku a pod druhu lambdu by som dal len ten extener,koli Rj. Nemate s tym skusenost,co by urobil gdi motor,bez katu?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: oprava 2,4 DGI - zkusenosti
PříspěvekNapsal: 01 listopad 2013 09:49 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
maxx2 píše:
... auto ma po pridani uplne priserny zvuk,az sa hambim v meste aj zosliapnut plynovy pedal. Mal som to zdvihnute, bolo tam par porov po zvarani,ale ani po ich znovuzavareni,ten strasny zvuk nezmizol,a mam aj pocit,ze auto je slabsie pri akceleracii a ma aj vyssiu spotrebu. ...

U mne to bylo to samé, tedy až na spotřebu, ke které se v mém případě (kvůli jejímu extrémnímu rozptylu vlivem velmi střídavých jízdním podmínek a stylu jízdy) nedokážu kvalifikovaně vyjádřit. Katalyzátor jsem přitom měl čerstvě měněný (originál).


maxx2 píše:
... ak by bol kat uz po smrti,ze by som ho vykuchal a dal by som tam len antikorovu trubku a pod druhu lambdu by som dal len ten extener,koli Rj. Nemate s tym skusenost,co by urobil gdi motor,bez katu?

Zkušenost s takovouto "úpravou" na GDI nemám, rozhodně však doporučuji (na základě předchozích zkušeností) použít namísto katu rezonátor, nikoli pouze "holou" trubku, nebo prostě vymlátit obsah katu a jeho baňku vrátit na místo! U MPI se tato "úprava" projeví výrazným rozšířením intervalu min. a max. průměrné spotřeby, horším tahem motoru od spodu a naopak vyšší výkonovou špičkou. U GDI, jak jsem již napsal, netuším.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: oprava 2,4 DGI - zkusenosti
PříspěvekNapsal: 01 listopad 2013 09:53 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
fantomas píše:
... Mimochodem mnou drive zminovany kat stale funguje a prosel bezproblemu emisni kontrolou, ted budu mit kontrolu novou v listopadu, pak poreferuji o jeho zivotnosti

STK v ČR jsem naposledy absolvoval koncem srpna a velmi mne překvapilo (podotýkám, že příjemně - kvůli ojetosti...), že na emisích vůbec neměřili HC a NOx - na rozdíl např. od Rakouska a Švýcarska, kde to moje auto pobylo nejdéle, resp. kde absolvovalo nejvíce TK.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: oprava 2,4 DGI - zkusenosti
PříspěvekNapsal: 20 listopad 2013 02:17 
Offline

Registrován: 19 září 2011 12:16
Příspěvky: 23
Automobil: Mitsubishi galant
Typ motoru: 2.4 GDI
Rok výroby: 1999
tak potvrzeno po dvou letech a cca 70 000 km s novym katem funguje jak hodinky: CO na volnobeh 0,05%


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: oprava 2,4 DGI - zkusenosti
PříspěvekNapsal: 21 listopad 2013 07:29 
Offline

Registrován: 02 listopad 2011 20:38
Příspěvky: 26
Automobil: Mitsubishi Galant 2400 GDI
Typ motoru: 4G64
Rok výroby: 2000
ja som zase skusil ten emulator lambdy. dal som ho pod lambdu za katalyzator. zatial mam urobených asi 300km a kontrolka motora sa nerozsvietila. tak teraz neviem či je lambda alebo kat po smrti,alebo je to v poriadku.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: oprava 2,4 DGI - zkusenosti
PříspěvekNapsal: 24 listopad 2013 19:19 
Offline

Registrován: 19 září 2011 12:16
Příspěvky: 23
Automobil: Mitsubishi galant
Typ motoru: 2.4 GDI
Rok výroby: 1999
Proc to resite takto slozite, zajedte si do servisu a na diagnostice budete vedet zdali je to v poradku, katal vam zmeri za 400 na Emisich, take podle smradu z vyfuku se to da zjistit, pokud i po hodine jizdy vam leze z vyfuku cpavy smrad mate kat v pytli, pokud mate najeto 160 000 a vice je to vice nez pravdepodobne


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: oprava 2,4 GDI - zkusenosti
PříspěvekNapsal: 28 březen 2018 13:42 
Offline

Registrován: 19 září 2011 12:16
Příspěvky: 23
Automobil: Mitsubishi galant
Typ motoru: 2.4 GDI
Rok výroby: 1999
Vyzkousel olej prevodovoy q8 unishift 75w80, specifikace Mitsubishi, prevodvka radila velmi dobre, rekl bych ze zatim asi nejlepsi nahrada za orginal

https://www.q8.dk/~/media/Q8/Product%20 ... 75W80.ashx


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 38 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz