mitsubishi.megaherz.cz
https://mitsubishi.megaherz.cz/

Dotaz ja cyp
https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=20&t=258
Stránka 1 z 1

Autor:  danhill [ 04 červenec 2006 19:22 ]
Předmět příspěvku:  Dotaz ja cyp

Ahoj,předem mého dotazu chci ještě Mitsimu poděkovat za dodávku kapaliny do okruhu posilovače...dolil jsem to a je to OK .. nevím kam se ta původní vytratila.
Stále se chystám na resetování řídící jednotky a vyčištění klapky (opačně :) )ale to je furt něco a nějak jsem se k tomu ještě nedostal...Teď jsem musel měnit ložisko zadního kola a to je zážitek jako prase.Nejde o tu práci,ale sehnat ho mi dalo hodně práce.Originál je strašně drahý a ty korporační díly nejsou k dostání.Navíc origo se musí koupit v sadě a tu jsem nepotřeboval...nakonec mě vyšlo nejlevněji si pro ložisko zajet do nějakého skladu v Mnichově,kde jsem za něj dal asi 3tisíce.No ale protože jsem měl cestu kolem,nějak mi to nevadilo...
Teď k mým dotazům....nevíte náhodou někdo,co znamená,když mi bliká kontrolka TCL OFF ?? Někdy po nastartování prostě začne blikat...teda většinou po nastartování...spíše méně kdy se stane,že nebliká...někdy shasne při druhém nastartování,ale to také není pravidlem...Děje se tak v jakékoli poloze spínače TCL ... mám totiž pocit,že celý systém TCL nějak špatně funguje..(nebo ho vůbec neumím používat)pořádně to vyzkouším asi až v zimě,protože nějak nemám to srdce drásat auto na asvaltu,ale stejně...co to může znamenat??
No druhý dotaz k tomu restartu... když to všechno provedu a když chci aby se jednotka při svém učení naučila co nejmenší spotřebě,je lepší auto po restaru pár kilometrů neúprosně pohonit a dopřát si spotrovnější jízdy s vysokými otáčkami,nebo mám spíše lehtat plyn do hranice točivého momentu a jezdit spíše jako 70letý důchodce kochající se krajinkou? ... nebo ten žvást o tom,že nové auto (čistá jednotka) se musí dobře zajet je jen nesmysl a je to uplně jedno???

Moc děkuji za odpovědˇ
Ještě pro uplnost : Galant 2l šestiválec 1995 (ikdyž tomu motoru nevěřil nos mezi očima ani Mitsi,může mi to dosvědčit)

Autor:  xor [ 04 červenec 2006 21:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: Dotaz ja cyp

danhill píše:
No druhý dotaz k tomu restartu... když to všechno provedu a když chci aby se jednotka při svém učení naučila co nejmenší spotřebě,je lepší auto po restaru pár kilometrů neúprosně pohonit a dopřát si spotrovnější jízdy s vysokými otáčkami,nebo mám spíše lehtat plyn do hranice točivého momentu a jezdit spíše jako 70letý důchodce kochající se krajinkou? ... nebo ten žvást o tom,že nové auto (čistá jednotka) se musí dobře zajet je jen nesmysl a je to uplně jedno???

Moc děkuji za odpovědˇ
Ještě pro uplnost : Galant 2l šestiválec 1995 (ikdyž tomu motoru nevěřil nos mezi očima ani Mitsi,může mi to dosvědčit)

Domnivam se, ze je to nesmysl. Neprecenoval bych schopnosti adaptace ridici jednotky. Pokud chces jezdit za min, proste nesmis tocit motor pres otacky, kdy motor jde z closed loop do open loop. Tj. moc to netocit a neseslapovat prudce plyn. Kdy zacne RJ vstrikovat vic smesi ti rekne jedine datalogger a ten na rocnik 1995 neni, resp. je pouze firemni MUT-II.

Autor:  danhill [ 04 červenec 2006 21:56 ]
Předmět příspěvku: 

Díky za odpověď,myslel jsem si to...ikdyž osobně mám zkušenosti z firemním autem...kdy je fungl nové auto vystaveno velké zátěži...podle mě je to lepší,než ho trápit příliš pomalou jízdou...nejspíše je to ale jen pocit,nevím...
Jo o tom TCL náhodou něco nevíš?
Díky moc

Autor:  danhill [ 06 červenec 2006 22:15 ]
Předmět příspěvku: 

Tak jsem včera provedl restart...klapku jsem vyčistil tak,,že bych se nebál si s ní nabrat bílý jogurt...ale rozhodně to nejsou jen čtyři šroubky jak říka Mitsi...měl jsem jich tam cca9(z toho 3 hodně blbé...křížové šrouby a dost blbě přístupně) + jeden výmrd s oddělením samotné klapky a okolí od těch napínacích pérek plynového lanka...+ cca 6 hadiček a tři elektrokonektory,z nichž jeden na takovou kovovou závlačku,kterážto se pěkně debilně sundává...ale nakonec jsem to nějak rozebral,vyčistil a dal zpátky dohromady.Pak jsem restartoval RJ a čekal co se bude dít...no žádnou rapidní změnu jsem nepocítil...otačky mi při prvním otočení volatu stejně první klesnou až pak stoupají...při dalším točení už je to ok.Ale to bylo i předtím :) jediné co se zpravilo je propad otáček při prudkém sešlápnutí plynu...ted jsou otáčky rovnou nahoru bez toho propadu..to mě docela potěšilo...nicméně restart jsem provedl dvakrát...jednou poprvé u studeného motoru a jednou u motoru teplého,vždy se zapnutým klíčkem...nic už se pak neměnilo... A TCL BLIKÁ PŘÁD SAKRA :(

Autor:  Mitsi [ 07 červenec 2006 08:08 ]
Předmět příspěvku: 

Na 4 šroubcích to měl předchozí model dvoulitrového čtyřválce, samozřejmě s blbinami kolem štekrů, hadiček atd. Pokud se ani po vyčištění klapky a restartu ŘJ nic nezměnilo, jsou rozštelované ony dva šroubky: jak to nastavit, to se dočteš v jiném vláknu zde. Ovšem zda nastavování dle xor(-a) platí i pro šestiválec, to opravdu netuším.
PS: Kdyby to byl "jen" čtyřválec, blblo by Ti to podstatně více - ty dva válce "navíc" úspěšně maskují úplně rozhašené nastavení volnoběhu!

Autor:  xor [ 07 červenec 2006 09:18 ]
Předmět příspěvku: 

Mitsi píše:
.. Ovšem zda nastavování dle xor(-a) platí i pro šestiválec, to opravdu netuším.
Urcite to plati pro 6G72 (3000GT), predpokladam, ze pro 6A12 to bude stejny.

Autor:  danhill [ 07 červenec 2006 11:56 ]
Předmět příspěvku: 

No tak na to už se necítím :) taky bych to mohl rozštelovat úplně a bude to v hajzlu.Takže pokud se konají nějaké ty srazy na Proseku (někde jsem to tady četl) jaká je podmínka vstupu na sraz,kdy a kde?,že by se mi na to někdo lepší podíval...samozřejmě to nechci zadarmo...
Díky

Autor:  Mitsi [ 07 červenec 2006 12:17 ]
Předmět příspěvku: 

Obrať se s důvěrou na xor(a-). Ta moje čistě empirická metoda sice funguje také, ale na cizím autě, které nemám k dospizici delší dobu (to hlavně), bohužel ne příliš...

Autor:  Begy [ 07 červenec 2006 12:40 ]
Předmět příspěvku: 

:lol: na proseku se schází pravidelně každý čtvrtek od 20:00h galantweb. Adersa je http://www.skolicka.cz , vítáme každého

jinak jsem udělal výcuc nastavení toho volnoběhu: http://www.galantweb.com/index.php?ind= ... ew&iden=18

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/