mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 04 květen 2024 11:07

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Praskání v nápravě ... prosím help
PříspěvekNapsal: 05 červenec 2006 18:09 
Offline

Registrován: 04 duben 2006 20:13
Příspěvky: 19
Chci se zeptat...po zvednutí auta v servisu a poté po zpětnému dolehnutí auta na zem (Galant 2,0 V6 1995) ... od té doby se při pomalém točení volantu ozývá nápravou takové nepříjemné vrzopraskání,je to celkem silné,jde to cítit až na volantu a kravál je to taky dost... jakoby některý z kloubů špatně dolehl... jenže když auto opět zvednu a točím volantem nedělá to .. takže to musí být něco,na čem je závislé zatížení auta.Jenže těch kloubů a ramen je u předního auta tolik,že vážně nemůžu přijít na to,který to tak vrže...navíc toč sám volantem a čum na kolo zespodu :)
Cvičně jsem zkusil prostříkat ty klouby WD .. přestalo to,ale během chvilky se samozřejmě WD vytratilo a začalo to znova.Podle mě stačí jen promazat některý z kloubů...tzn. rozšroubovat ho (ikdyž to bude asi hodně drastická práce) pod gumové těsnění nacpat vazelínu...Ale poraďte prosím,zda jste se s tím někde nesetkali...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 červenec 2006 21:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 05 červenec 2006 17:17
Příspěvky: 11
Bydliště: Brno
Dela ti to jen pri plnem rejdu a nebo i pri castecnem? Mne podobne praskalo na lancerovi pokud jsem vytocil plnej rejd a musela se vymenit polosa, pak byl klid.

_________________
Japonec az nakonec, Galant 2,5 V6


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 červenec 2006 22:10 
Offline

Registrován: 04 duben 2006 20:13
Příspěvky: 19
právě že to dělá jen při mírném a pomalém otočení volalantem.Kola jsou rovně a pár cm pohybu volantem doprava i doleva to takhle příšerně zavrže...opravdu mám podezření na některý z nápravových kloubů...problém u galanta je ten,že když člověk pohne volantem pohne se v nápravě snad uplně všechno.Dpokonce i tlumič se vytáčí...nomasakr.V servise to zvednou a samozřejmě to nic nedělá,když jsou kola odlehčené...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 červenec 2006 22:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 05 červenec 2006 17:17
Příspěvky: 11
Bydliště: Brno
Tak jedine posadit nekoho za volant a behat okolo auta a poslouchat odkud to jde. :lol:

_________________
Japonec az nakonec, Galant 2,5 V6


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 červenec 2006 10:45 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Spíš bych to hledal v horním uložení McPhersonu - v ložisku.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 červenec 2006 13:11 
Offline

Registrován: 15 květen 2006 18:40
Příspěvky: 21
Rok výroby: 0
Nejsem sice tak zběhlá....ale delalo mi to totéž a to dokonce i po umití.....
a nebyla jsem sama tak mi bylo doporučeno vyskoušet olej...a to rovnou pod krycí krk tlumiče.....trošku jsem tam kápla inj.sříkačkou a pomohlo to !
tak to skus a pak dej vědet !!!
Snad ti to pomúže...

_________________
Nika


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: ja myslím
PříspěvekNapsal: 06 červenec 2006 13:47 
Offline

Registrován: 22 červen 2006 23:08
Příspěvky: 34
Bydliště: Čapajevova 14 Košice Slovensko
Ja si myslím ,že to je asi ložisko na tlmiči-tam hore,kde sa uchytí tlmič.
Nemal som to rozobraté , ale na PEUGEOte sa to kamošovy poondelo a vymenil to ložisko a -- OK. Prestalo to praskanie.A homokynetický kĺb to nemôže byť??? Ja som to zistil tak,že keď som išiel rovno a pridal som plyn tak nič a keď som išiel do zákruty tak mi to začalo praskať,ale to som mal FAVORIT,ale príznaky by to malo mať asi tie isté aj na Mitsubishi . :shock:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: ja myslím
PříspěvekNapsal: 06 červenec 2006 13:51 
Offline

Registrován: 15 květen 2006 18:40
Příspěvky: 21
Rok výroby: 0
Skus ten olej.....
nic za to nedáš......
8)

_________________
Nika


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: ja myslím
PříspěvekNapsal: 06 červenec 2006 21:43 
Monika píše:
Skus ten olej.....
nic za to nedáš......
8)

Hned o víkendu vyzkouším...taky mě to napadlo...s tím WD,ale to je na hovno,olej,nebo vazelina bude jistě učinější.
Díky za rady všem...něco s tím snad udělám...bo mě to s...ja cyp :)Míšana to jistě bolí...


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 červenec 2006 21:53 
Offline

Registrován: 04 duben 2006 20:13
Příspěvky: 19
sakra jsem se nepřihlasil..ale jsem to já :) ... jo Mitsi McPherson je docela široký pojem .. to je min.5 ložisek (kloubů) :) + tlumič,tak jak zde bylo zmíněno...ale díky.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 červenec 2006 08:13 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
McPherson je pouze samotná tlumičová vzpěra s pružinou, nic víc! Na přední nápravě k tomu ještě přistupuje otočný prvek horního závěsu/opěry o podběh, umožňující otáčení kompletu. A o to právě tady jde!

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 29 duben 2008 20:34 
Offline

Registrován: 24 říjen 2007 13:47
Příspěvky: 181
Taky mám občas problém a to když dám, ale pouze za jízdy plnej pravý rejd /většinou při výjezdu z parkoviště/, tak asi napravo-vepředu mi v něčem dost silně lupne,ale jinak pak už je klid, no apak se to opakuje zase po odstavení auta a jízdě další den.Ale většinou tak 1*denně max. Nevěděl by někdo ,co by to mohlo být a co mě asi bude čekat vyměnit?Ps, je to rána, jAko kdyby se v autě něco utrhlo........ ....ASI BLBOST, ALE nemuže to být třeba to horní ložisko tlumiče?

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 30 duben 2008 07:44 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
S největší pravděpodobností!

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 30 duben 2008 08:17 
Offline

Registrován: 24 říjen 2007 13:47
Příspěvky: 181
je to složité to rozebrat a vyměnit?díky za odpověd.

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 30 duben 2008 08:54 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
U Mitsubishi jsem to ještě nikdy nedělal, takže ani nevím, jak je to ložisko vlastně konstruované. Ale bez dobrých stahováků pružiny se rozhodně neobejdeš!

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz