mitsubishi.megaherz.cz
https://mitsubishi.megaherz.cz/

Proc menit s rozvodakem i kladky?
https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=20&t=269
Stránka 2 z 2

Autor:  Monika [ 03 srpen 2006 16:40 ]
Předmět příspěvku: 

Mitsi píše:
(cit.) "a pak ješte jinde..."

To má nějaký podtext...?

Jinak samozřejmě takové motory existovaly, zj. ty s tzv. "spodovým rozvodem"/SV.

myslela sem takoví motory kde nejsou ventily...tam se nemúže nic potkat... :wink:

Autor:  Mitsi [ 03 srpen 2006 20:49 ]
Předmět příspěvku: 

Aha, já měl za to, že o takových (z vcelku pochopitelných důvodů) řeč vůbec nejde. Turbínový motor tedy nutno zmínit rovněž... :lol:

Autor:  carisma [ 03 srpen 2006 20:59 ]
Předmět příspěvku: 

A taky Wankel

http://www.keveney.com/Wankel.html

Autor:  Mitsi [ 03 srpen 2006 21:15 ]
Předmět příspěvku: 

Samozřejmě. Ale u Wankela může dojít ke vzpříčení těsnících lišt na čelech "pístů" vůči komoře s důsledky ne nepodobnými "potkání"...

Stránka 2 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/