mitsubishi.megaherz.cz https://mitsubishi.megaherz.cz/ |
|
Proc menit s rozvodakem i kladky? https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=20&t=269 |
Stránka 2 z 2 |
Autor: | Monika [ 03 srpen 2006 16:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mitsi píše: (cit.) "a pak ješte jinde..."
To má nějaký podtext...? Jinak samozřejmě takové motory existovaly, zj. ty s tzv. "spodovým rozvodem"/SV. myslela sem takoví motory kde nejsou ventily...tam se nemúže nic potkat... |
Autor: | Mitsi [ 03 srpen 2006 20:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
Aha, já měl za to, že o takových (z vcelku pochopitelných důvodů) řeč vůbec nejde. Turbínový motor tedy nutno zmínit rovněž... |
Autor: | carisma [ 03 srpen 2006 20:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
A taky Wankel http://www.keveney.com/Wankel.html |
Autor: | Mitsi [ 03 srpen 2006 21:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
Samozřejmě. Ale u Wankela může dojít ke vzpříčení těsnících lišt na čelech "pístů" vůči komoře s důsledky ne nepodobnými "potkání"... |
Stránka 2 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |