mitsubishi.megaherz.cz
https://mitsubishi.megaherz.cz/

automat
https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=20&t=274
Stránka 1 z 1

Autor:  Vadim [ 21 červenec 2006 07:34 ]
Předmět příspěvku:  automat

Poraďte někdo! Co je na voliči automatu pozice "L" a co je to za vypínač přímo na řadící hlavici?
Díky!

Autor:  JohnnyGreen [ 24 červenec 2006 10:36 ]
Předmět příspěvku: 

Galant v automatu je moc dobrá volba :) , nemůžu si ho vynachválit

To "L" znamená LOW a je to mode, kdy převodovka drží jedničku za všech okolností . Je to užitečný hlavně na sněhu, v bahně nebo obecně v terénu, kde ti při rozjezdu můžou podkluzovat kola. V takovym případě by ti totiž stouply otáčky + "rychlost" kol a automat by ti přeřadil na dvojku.

Ten "vypínač" na řadící hlavici je bezpečnostní záležitost, která má zabránit tomu, aby si třeba ve 150ti zavadil o páku a přeřadil z Drivu na Reverse. Má to myslím i jinou funkci.

Vřele doporučuju si přečíst tenhle článek.

http://www.offroad.cz/modules.php?name=News&file=article&sid=347

Autor:  Vadim [ 27 červenec 2006 08:16 ]
Předmět příspěvku:  RE:

Díky! Ten spínač je ze zadní strany hlavice řazení - On/Off :!:

Autor:  JohnnyGreen [ 27 červenec 2006 10:04 ]
Předmět příspěvku: 

A co je to za ročník ? 93-97 ? Jestli ano, tak je to tzv. overdrive

Autor:  fowly [ 31 červenec 2006 22:37 ]
Předmět příspěvku: 

JohnnyGreen píše:
Galant v automatu je moc dobrá volba :) , nemůžu si ho vynachválit

To "L" znamená LOW a je to mode, kdy převodovka drží jedničku za všech okolností . Je to užitečný hlavně na sněhu, v bahně nebo obecně v terénu, kde ti při rozjezdu můžou podkluzovat kola. V takovym případě by ti totiž stouply otáčky + "rychlost" kol a automat by ti přeřadil na dvojku.

Ten "vypínač" na řadící hlavici je bezpečnostní záležitost, která má zabránit tomu, aby si třeba ve 150ti zavadil o páku a přeřadil z Drivu na Reverse. Má to myslím i jinou funkci.

Vřele doporučuju si přečíst tenhle článek.

http://www.offroad.cz/modules.php?name=News&file=article&sid=347


"L" se mi osvedcilo na horach pri sjizdeni kopcu - pri jizde z kopce na tenhle stupen si motor udrzoval otacky kolem cca 1500 / min a pri prekroceni tehle hranice si auto samo obcas pribrzdilo motorem.

A jeste podle toho clanku na offroad.cz jsem zjistil, ze asi tyram prevodovku, kdyz stale (i ve meste) jezdim stale na "D" a vypnuti overdrivu jsem nikdy neresil. Opravdu to prevodovce tak skodi??

Diky za odpoved

Autor:  JohnnyGreen [ 01 srpen 2006 10:04 ]
Předmět příspěvku: 

Myslim si že by to moc vadit nemělo, protože v manuálu k modelu 93-97 se doporučuje, aby měl řidič stále OD zapnutý (na přístrojové desce tudíž světlo nesvítí). OD se má vypnout jenom když řidič chce brzdit motorem (a tedy využívat jenom 1. až 3. rychlostní stupeň).

To co se píše na offroadu dává smysl, automat se tím určitě víc opotřebovává, ale při správné údržbě by se to imho nemělo nijak projevit.

Je to ale jenom můj názor, možná to nějaký odborník víc osvětlí...

Autor:  fowly [ 02 srpen 2006 22:55 ]
Předmět příspěvku: 

JohnnyGreen píše:
Myslim si že by to moc vadit nemělo, protože v manuálu k modelu 93-97 se doporučuje, aby měl řidič stále OD zapnutý (na přístrojové desce tudíž světlo nesvítí). OD se má vypnout jenom když řidič chce brzdit motorem (a tedy využívat jenom 1. až 3. rychlostní stupeň).

To co se píše na offroadu dává smysl, automat se tím určitě víc opotřebovává, ale při správné údržbě by se to imho nemělo nijak projevit.

Je to ale jenom můj názor, možná to nějaký odborník víc osvětlí...


Diky za odpoved,
Osobne me totiz info v clanku dost zarazilo - me naopak vsichni co maji nejakou zkusenost s automatem vzdy radili abych se snazil vzdy pouzivat Decko a ostatni moznosti razeni moc neresil.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/