mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 28 duben 2024 04:04

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: automat
PříspěvekNapsal: 21 červenec 2006 07:34 
Poraďte někdo! Co je na voliči automatu pozice "L" a co je to za vypínač přímo na řadící hlavici?
Díky!


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 červenec 2006 10:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 29 březen 2006 14:40
Příspěvky: 6
Galant v automatu je moc dobrá volba :) , nemůžu si ho vynachválit

To "L" znamená LOW a je to mode, kdy převodovka drží jedničku za všech okolností . Je to užitečný hlavně na sněhu, v bahně nebo obecně v terénu, kde ti při rozjezdu můžou podkluzovat kola. V takovym případě by ti totiž stouply otáčky + "rychlost" kol a automat by ti přeřadil na dvojku.

Ten "vypínač" na řadící hlavici je bezpečnostní záležitost, která má zabránit tomu, aby si třeba ve 150ti zavadil o páku a přeřadil z Drivu na Reverse. Má to myslím i jinou funkci.

Vřele doporučuju si přečíst tenhle článek.

http://www.offroad.cz/modules.php?name=News&file=article&sid=347

_________________
Mitsubishi Galant 2.5 V6


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: RE:
PříspěvekNapsal: 27 červenec 2006 08:16 
Díky! Ten spínač je ze zadní strany hlavice řazení - On/Off :!:


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 červenec 2006 10:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 29 březen 2006 14:40
Příspěvky: 6
A co je to za ročník ? 93-97 ? Jestli ano, tak je to tzv. overdrive

_________________
Mitsubishi Galant 2.5 V6


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 červenec 2006 22:37 
Offline

Registrován: 14 duben 2006 20:12
Příspěvky: 12
Bydliště: Praha
JohnnyGreen píše:
Galant v automatu je moc dobrá volba :) , nemůžu si ho vynachválit

To "L" znamená LOW a je to mode, kdy převodovka drží jedničku za všech okolností . Je to užitečný hlavně na sněhu, v bahně nebo obecně v terénu, kde ti při rozjezdu můžou podkluzovat kola. V takovym případě by ti totiž stouply otáčky + "rychlost" kol a automat by ti přeřadil na dvojku.

Ten "vypínač" na řadící hlavici je bezpečnostní záležitost, která má zabránit tomu, aby si třeba ve 150ti zavadil o páku a přeřadil z Drivu na Reverse. Má to myslím i jinou funkci.

Vřele doporučuju si přečíst tenhle článek.

http://www.offroad.cz/modules.php?name=News&file=article&sid=347


"L" se mi osvedcilo na horach pri sjizdeni kopcu - pri jizde z kopce na tenhle stupen si motor udrzoval otacky kolem cca 1500 / min a pri prekroceni tehle hranice si auto samo obcas pribrzdilo motorem.

A jeste podle toho clanku na offroad.cz jsem zjistil, ze asi tyram prevodovku, kdyz stale (i ve meste) jezdim stale na "D" a vypnuti overdrivu jsem nikdy neresil. Opravdu to prevodovce tak skodi??

Diky za odpoved


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 srpen 2006 10:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 29 březen 2006 14:40
Příspěvky: 6
Myslim si že by to moc vadit nemělo, protože v manuálu k modelu 93-97 se doporučuje, aby měl řidič stále OD zapnutý (na přístrojové desce tudíž světlo nesvítí). OD se má vypnout jenom když řidič chce brzdit motorem (a tedy využívat jenom 1. až 3. rychlostní stupeň).

To co se píše na offroadu dává smysl, automat se tím určitě víc opotřebovává, ale při správné údržbě by se to imho nemělo nijak projevit.

Je to ale jenom můj názor, možná to nějaký odborník víc osvětlí...

_________________
Mitsubishi Galant 2.5 V6


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 srpen 2006 22:55 
Offline

Registrován: 14 duben 2006 20:12
Příspěvky: 12
Bydliště: Praha
JohnnyGreen píše:
Myslim si že by to moc vadit nemělo, protože v manuálu k modelu 93-97 se doporučuje, aby měl řidič stále OD zapnutý (na přístrojové desce tudíž světlo nesvítí). OD se má vypnout jenom když řidič chce brzdit motorem (a tedy využívat jenom 1. až 3. rychlostní stupeň).

To co se píše na offroadu dává smysl, automat se tím určitě víc opotřebovává, ale při správné údržbě by se to imho nemělo nijak projevit.

Je to ale jenom můj názor, možná to nějaký odborník víc osvětlí...


Diky za odpoved,
Osobne me totiz info v clanku dost zarazilo - me naopak vsichni co maji nejakou zkusenost s automatem vzdy radili abych se snazil vzdy pouzivat Decko a ostatni moznosti razeni moc neresil.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz