JohnnyGreen píše:
Galant v automatu je moc dobrá volba
, nemůžu si ho vynachválit
To "L" znamená LOW a je to mode, kdy převodovka drží jedničku za všech okolností . Je to užitečný hlavně na sněhu, v bahně nebo obecně v terénu, kde ti při rozjezdu můžou podkluzovat kola. V takovym případě by ti totiž stouply otáčky + "rychlost" kol a automat by ti přeřadil na dvojku.
Ten "vypínač" na řadící hlavici je bezpečnostní záležitost, která má zabránit tomu, aby si třeba ve 150ti zavadil o páku a přeřadil z Drivu na Reverse. Má to myslím i jinou funkci.
Vřele doporučuju si přečíst tenhle článek.
http://www.offroad.cz/modules.php?name=News&file=article&sid=347
"L" se mi osvedcilo na horach pri sjizdeni kopcu - pri jizde z kopce na tenhle stupen si motor udrzoval otacky kolem cca 1500 / min a pri prekroceni tehle hranice si auto samo obcas pribrzdilo motorem.
A jeste podle toho clanku na offroad.cz jsem zjistil, ze asi tyram prevodovku, kdyz stale (i ve meste) jezdim stale na "D" a vypnuti overdrivu jsem nikdy neresil. Opravdu to prevodovce tak skodi??
Diky za odpoved