mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 27 duben 2024 18:34

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 40 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 únor 2005 16:41 
Offline

Registrován: 10 únor 2005 20:57
Příspěvky: 27
Prosím Tě ještě mám jednu věc. Celkem dost mi to kouří. Bílý kouř. Díval jsem se na víčko od oleje, ale tam je to v pořádku. Emulze tam není. Nejvíce se to projevuje u studenýho motoru a při tady tom vlhkým počasí.
Když jedu třeba delší cestu a je to už všechno pořádně prohřátý, tak už mi to nepřijde, že by to nějak moc kouřilo. Ikdyž jak kdy. Stavil jsem se v servisu, kde mají diagnostiku ale tam zjistili, že tady to auto nemá zásuvku. Až od modelu 93. No ale dal ruku za výfuk a když jsem to protúroval, tak mi řekl, že se moc bohatá směs, že líta nespálený benzín.
Potom se díval ještě na kabely ke svíčkám. Ty se mu zdály v pořádku. Zkusím ještě vyměnit svíčky. Nabízeli mi nějaký "super" Championky asi za 850,- Kč 4 ks. Ale chci, aby objednal ty NGK, jak jsi uváděl výše. Jinak čím by to ještě mohlo být?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 únor 2005 19:32 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Championky v žádném případě!
S tou diagnostickou přípojkou je to úplná blbost! Mají ji všechny Galanty min. od r.v. 1988!
Bohatá směs? Opět hloupost! Ledaže by byla vadná lambda sonda, což se dá lehko zjistit právě diagnostikou, "operativně" rovněž vizuální kontrolou stavu "začouzenosti" zapalovacích svíček. Samotná výměna svíček ovšem právě tento problém samozřejmě neřeší...
Pokud jde o kouř, je třeba především zjistit, zda se náhodou nejedná pouze o vodní páru. Pokud by šlo o namodralý kouř v důsledku spalování motorového oleje (projevilo by se to nepochybně jeho rychlým úbytkem), pak je příčinou nejspíš jeho prolínání přes miniaturní gufera na ventilových vodítkách. To se ovšem u Mitsubishi stává až při proběhu vysoce nad 250 tis. km (navíc v kombinaci s dlouhodobým nepoužíváním vozu), event. dlouhodobém opomíjení výměny oleje/používání velmi nekvalitního oleje či při "zapečení" motoru (tepelném přetěžování, resp. pokračování v jízdě bez chlazení). Náprava je sice poměrně jednoduchá, nicméně velmi pracná (musí dolů rozvody a hlava motoru, pak její rozborka a sborka)!

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 únor 2005 19:56 
Offline

Registrován: 10 únor 2005 20:57
Příspěvky: 27
Co se ještě týká té diagnostiky, tak mě v tom servisu právě ukazovali ten klumprt. Je to něco jako větší notebook za 485.000,- Kč. Když to nahodil, tak mu to tam právě ukázalo Galanta od r.v.93.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 únor 2005 22:08 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Klasický servisní tester od MMC vypadá jako běžný avomet (cca 2x velikost školní kalkulačky na tužkové baterie): jen má větší displej a mnohem méně ovládacích prvků. Typ vozu se zadává buď přes vlastní menu testeru nebo zasunutím přislušné paměťové karty. Za použití přídavného modulu a paměťového nosiče se jím dá i přehrávat SW (ten modul ani paměť ovšem servisy nemají - disponují jimi pouze oprávnění reklamační technici - pro ČR a SR je ovšem pouze jeden!).
Tedy to, co popisuješ, já vůbec neznám a to jsem toho už v servisech Mitsubishi viděl poměrně dost. Asi bude vhodné, když se obrátíš někam jinam. Osobně doporučuji pobočku Mitsubishi Novotný (sídlo Jihlava) ve Znojmě.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 únor 2005 23:14 
Offline

Registrován: 10 únor 2005 20:57
Příspěvky: 27
Tak to budu mít blíž do Jihlavy. Já jsem z N.Města na Mor.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 březen 2005 23:41 
Offline

Registrován: 10 únor 2005 20:57
Příspěvky: 27
Mitsi mám skromný dotaz. Křížky do předních poloos jsou shodné u Galanta 2.0 GLSi čtyřkolky i dvoukolky, nebo má každý svoje?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 březen 2005 11:00 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
To opravdu netuším, ale jak znám "filosofii" konstruktérů od MMC, tak bych si tipnul, že poloosy na předku budou stejné u verze 2WD i 4WD.
PS: Co myslíš konkrétně pod těmi "křížky"? Vnitřní klouby na poloosách u převodovky? Vnější klouby totiž žádné "křížky" nemají. A ani ty "vnitřní" nejsou čistě křížové...

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 březen 2005 13:31 
Offline

Registrován: 10 únor 2005 20:57
Příspěvky: 27
Zatím ještě nevím přesně, protože jsem to ještě nerozdělal. Když zatočím víc volantem, tak v tom křupe. A to na obě strany. Pokud mám kola rovně, tak je to dobrý.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 březen 2005 13:40 
Offline

Registrován: 10 únor 2005 20:57
Příspěvky: 27
Podle mě to bude v těch vnějších kloubech. Jak jsem ale uvedl, ještě nevím jak to vůbec vypadá. Na JEEPu jsem měl samostatné křížky, které stály pár korun. Tady nevím, jestli je to samostatně vyměnitelný, nebo se musí dát celá poloosa.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 březen 2005 14:04 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Tohle mi ale spíše připadá na unašeče McPhersonů (axiální ložiska, přes které jsou McPhersony otočně ukotvené vůči "hrncům" podběhů předních kol.
Jinak na vnějších kloubech poloos si rozhodně nevyměníš vůbec nic (klece plné kuliček, vedených v přesně definovaných drahách - jeden z technologicky a materiálově nejfajnovějších dílů ne celém voze - výrobní tolerance v tisícinách mm!) a u těch podstatně jednodušších vnitřních kloubů to není o mnoho lepší...

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 březen 2005 18:08 
Offline

Registrován: 10 únor 2005 20:57
Příspěvky: 27
Díky. Opět jsi mě potěšil. :cry: Takže asi celý poloosy, co?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 březen 2005 18:52 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Já bych se napřed snažil hodnověrně zjistit, kde je vlastně chyba. Pokud jsou na poloosách ještě původní manžety (což ale dost pochybuji), tak jsou určitě OK. Nevím totiž o žádném případu, kdy by speciálně u Mitsubishi bylo třeba z důvodu opotřebovaných homokinetických kloubů měnit poloosy - tedy pokud s tím někdo nejezdil celou zimu s manžetami "nadranc"...

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: dotaz
PříspěvekNapsal: 30 srpen 2005 12:18 
v nejbližší době se chystám koupit Mitsubishi Galant ,r.v. 90 , 2oulitr glsi,abs,atd .. vypadá to pěkně,bez koroze najeto kolem 220 tis. , a za cenu 35 000 kč. Mám Fiestu (92r.v. , 1.3 benzin ) tak nemam tuseni,co je tohle za stroj.No a tak bych se chtel zeptat nekoho zkušenýho : Má to cenu vubec kupovat?

napiste mi prosim na : jan.krejzl@tiscali.cz

díky,díky,díky


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 září 2005 20:59 
Offline

Registrován: 10 únor 2005 20:57
Příspěvky: 27
No já ti můžu řict, že na zimu to nemá chybu a chová se to lepší než Jeep.
Bavím se teda o čtyřkolce. Pokud máš zájem, tak ti můžu nechat toho mého. Je to 2.0 GLSi, 4x4, centrál, ABS, 4 x el.okna, stř.metal., bez koroze, nové přední homokinet.kloby, najeto cca 210.000 km, cena cca 38.000 Kč.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 září 2005 09:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 14 červen 2005 22:57
Příspěvky: 214
Nevite nekdo jake nejsilnejsi motory se delali v Galantech ve svete od roku 92+, nejake technicke informace o nem. Diky


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 40 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz