mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 27 duben 2024 21:35

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Úbytek oleje
PříspěvekNapsal: 26 únor 2005 22:08 
Offline

Registrován: 10 únor 2005 20:57
Příspěvky: 27
Tak jak jsem se tady už zmiňoval o tom, že mi to celkem dost kouří a tvrdil jsem, že jsem nezaregistroval úbytek oleje, tak už jsem ho teda zaregistroval. Ujel jsem asi 600 km a musel jsem 1 litr dolít. Myslíš, že by to mohly být ty gufírka u hydroštelů?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 únor 2005 15:48 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
S největší pravděpodobností. Při výměně je třeba přeleštit dříky ventilů, aby případné usazeniny na nich nezničily nová gufera.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 únor 2005 19:51 
Offline

Registrován: 10 únor 2005 20:57
Příspěvky: 27
Díky.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 březen 2005 22:25 
Offline

Registrován: 10 únor 2005 20:57
Příspěvky: 27
Tak jsem zjistil, že na tom motoru něco dělali a to z důvodu, že ho zavařili. Jak mi sdělil původní majitel, tak pístní kroužky teda neměnili, což by mohl být ten důvod nadměrné spotřeby oleje. Myslíš, že 210.000 km je dost na výměnu kroužků? Kolik stojí kroužky? Motor 2.0 GLSi, r.v.92.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 březen 2005 10:08 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
210 tis. km u tohoto typu motoru není za normálních okolností žádný velký km proběh. Ovšem pokud došlo ke "kousnutí" (kroužky se jakoby nataví na stěny válce, např. v důsledku absence chlazení), tak jsou pryč. Jenže jejich prostá výměna nepomůže, jelikož bývá poškozena i stěna válce: po demontáži je vidět jasný kruhový vryp (event. i více - to podle toho, kolik kroužků se kouslo). Navíc lze po demontáži změřit míru opotřebení válců a tím i dovodit, kolik má ten motor ve skutečnosti za sebou... Oprava podle mého názoru představuje částečnou GO, tj. min. výbrus, nové písty a kroužky.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 březen 2005 13:38 
Offline

Registrován: 10 únor 2005 20:57
Příspěvky: 27
Alze to nějak prověřit, aniž by se musel rozdělat motor. Např. změřit tlaky jako diesela?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 březen 2005 15:06 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Tlaky samozřejmě změřit lze, ale musíš mít na paměti, že se jedná o víceméně orientační měření, jelikož jde o "poměrnou" veličinu: pokud např. nezjistíš, že jeden válec má výrazně menší kompresi než ty zbývající (což je stejně na rozborku/sborku), tak Ti naměřené veličiny stejně mnoho neřeknou, jelikož je nemáš s čím srovnat...

PS: Motor netěsnící na kroužcích se pozná podle "výrazně kouřícího karteru" - nejlépe je sundat odsávaní z víka ventilů a zjistit, jak moc to kouří a "tlakově" tepe v karteru. Ale pozor: některé motory Mitsubishi po odpojení hadice spojující odlučovač oleje na víku ventilů s traktem sání okamžitě chcípnou. Pak nezbývá než sundat nalévací víčko oleje a zjišťovat to tam, ovšem za cenu postříkání horkým olejem (bohužel nutno dělat po zahřátí motoru na provozní teplotu)!

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 březen 2005 18:19 
Offline

Registrován: 10 únor 2005 20:57
Příspěvky: 27
Díky.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 březen 2005 20:46 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Není zač! Asi jsem Tě nepotěšil...

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz