mitsubishi.megaherz.cz https://mitsubishi.megaherz.cz/ |
|
Jak neumýt motor a nechat ho špinavý. https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=20&t=315 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Bohumír [ 20 září 2006 18:34 ] |
Předmět příspěvku: | Jak neumýt motor a nechat ho špinavý. |
Tak sem si říkal, že by bylo hezké, kdybych pro svého mišáka něco udělal a tak sem se rozhodl, že mu umyju motor. Tak sem ho postříkal odmašťovadlem, nechal působit a pak nastartoval vapku a vše důkladně vystříkal. Nechal sem ho hezky okapat a pak sem ho natočil a ejhle, motor jede na tři válce a někdy na dva a hned na tři. Něco je asi špatně a hned mě napadlo, že to bude asi tím že mi někde nateklo, kde původně nemělo. Tak sem ho nechal zahřát, v domění, že rychleji se vysuší. Nic nepomohlo a tak jsem se rozhodl, že už půjdu domů a dojedu klidně i na tři válce. Těch 6km to přeci musí vydržet. Jel sem na dvojku a rachtalo to jako traktor a já bych i dojel, kdybych neucítil divný smrad ze spálené umělé hmoty a nekouřilo se spod auta. Zastavím, vylezu ven a lehnu na zem. Koukám a co nevidím, střední díl výfuku je krásně rudý a teplo se šíří do středového tunelu. Zastavil sem v poslední chvilce. Nechat auto zhořet jen proto, že sem chtěl mít čisto v prostoru motoru by bylo asi dost i na mou klidnou povahu. Kde pak sem udělal chybu, rsp chyby. Myslím, že ich bylo více. Děkuji za reakci.. |
Autor: | denis [ 22 září 2006 08:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jojo, takových už bylo. ![]() Problém je ten, že na VN kabely stačí malá kapka vody a je vymalováno-pokud to má rozdělovač, pořádně vysušit víčko a kabelové konce. Pokud tam jsou moduly či modul zapalování, vysušit kabely. Pokud možno zkontrolovat i kabely k čidlům, ale na 99% to dělá vlhko u kabelů k svíčkám. Já tyto věci překrýval sáčkem a byl klid. |
Autor: | Bohumír [ 22 září 2006 11:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jsem si myslel, že kryt svíček je tam proto, aby se k svíčkám a kabelům nic nedostalo a ono je to zatím obráceně. Co se tam jednou dostane, tak ven už to nepude. ![]() |
Autor: | Mitsi [ 25 září 2006 09:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vysokonapěťové kabely a svíčky jsou naprosto v pohodě, i když jsou mokré. Problém je ovšem s víčkem rozdělovače, v němž je odvětrávací otvor krytý gumovým "labyrintem". A právě přes něj se dovnitř dostane při mytí (zvláště wapkou) vlhkost, která způsobí, že motor "koktá". ŘJ by v tomto případě měla umožnit pouze nouzové dojetí na vzdálenost několika málo km, a pak utnout zapalování (alespoň u Lancera 1,5 12V MPi to takto fungovalo). Snažit se s tím dojet tzv. za každou cenu může totiž znamenat zničený katalyzátor. Přitom stačí víčko sundat, vysušit a očistit. V nouzi stačí sundat onen gumový "labyrint" a dírkou dovnitř nastříkat trochu odvodňovacího (HD) spreje. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |