mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 28 duben 2024 00:36

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Chladič
PříspěvekNapsal: 15 listopad 2006 16:40 
Offline

Registrován: 30 srpen 2006 21:33
Příspěvky: 8
Zdravim, mam tenhle problem..Asi pred cca 3 mesicema jsem kupoval novy chladic(druhovyroba made in china, novy). Podle servisky se ma vejit mam pocit do chladice na 1.8 motor cca 6-7 l chladici kapaliny. Ja tam nalil po okraj asi neco pre 4l a do nadobky po rysku high. Tu nadobku si to docuclo a tak jsem ji dolil znova. Tak jsem myslel ze je to ok. ale nadobku jsem dolil asi jeste 3x a vcera koukam na nadobku a kapalina nikde a v chladici nebyla taky videt. Tak jsem dolil nadobku a chladic cca 0,6l. Je mozny ze to bylo nejak zavzdusneny, ze porad dolejvam kapalinu? Nikdy kolem hadic ani spojek to netece. Moznost, ze by to teklo nekde v motoru, napr. pod hlavou se mi nezda, protoze zadny priznaky nejsou, zadnej bilej kour z vyfuku, motor tahne dobre...ale treba je to predzvest. Nemate nekdo s timhle zkusenost? Diky


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 listopad 2006 17:49 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Pro ustálení hladiny (po "docucání" kapaliny z nádržky v objemu, který chybí ve vlastním okruhu chlazení, tj. vlastně "samoodvzdušnění") potřebuješ 2 - 3 cykly ohřevu/zchlazení. Takže je to OK!

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Chladic
PříspěvekNapsal: 15 listopad 2006 19:27 
Offline

Registrován: 30 srpen 2006 21:33
Příspěvky: 8
No snad to bude ok, ale tech cyklu je teda nejak moc..Uvidime..


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 listopad 2006 01:43 
Offline

Registrován: 30 srpen 2006 21:33
Příspěvky: 8
Tak po doliti zase nadobka vycucla....snad uz je to naposled.....uz me to vazne neba.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Chladic
PříspěvekNapsal: 03 prosinec 2006 22:35 
Offline

Registrován: 30 srpen 2006 21:33
Příspěvky: 8
Tak bohuzel je to vodni pumpa..


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 prosinec 2006 08:49 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
A z jakého důvodu jsi měnil chladič?

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Chladič
PříspěvekNapsal: 06 prosinec 2006 23:42 
Offline

Registrován: 30 srpen 2006 21:33
Příspěvky: 8
Protože jsem v chladiči měl díru jak vrata, byl to takový průtokový ohřívač.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 prosinec 2006 08:59 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Pak Ti ta vodní pumpa asi odešla právě proto: v několika případech jsem zaznamenal problémy s tekoucí vodní pumpou po úniku kapaliny "jinudy" - v důsledku špatného "mazání" její ucpávky kvůli nedostatku kapaliny nepochybně dochází k přidření této ucpávky s následnou nutností výměny pumpy.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: chladič
PříspěvekNapsal: 07 prosinec 2006 21:30 
Offline

Registrován: 30 srpen 2006 21:33
Příspěvky: 8
Ma to asi s tim souvislost. U begyho to melo stejnou souslednost...deravy chladic a pak zacala tyc pumpa. Je fakt, ze jsem s tim deravym chladicem chvili jezdil, to jeste ta dira nebyla tak velika a slo ujet cca 100 km a vycerpala se jenom ta doplnovaci nadrzka. Ale pak to uz zacalo chcat skoro proudem a tak tak jsem dojel domu, ale stejne to ubylo tak o 1,5 l. Asi jsem to posral tim, ze jsem s tim jezdil:-((( Je toasi haklivy na mnozstvi vody...no zitra bude misak spravenej.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 prosinec 2006 03:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 červen 2005 10:33
Příspěvky: 202
Bydliště: Klecany (skoro Praha)
jenže u mě to bylo přesně obráceně :wink:
nejdřív odešla pumpa pak chladič. Spíš jsem ho dorazil když jsem ho vyndaval.

_________________
Galant 95´ 2.0
Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 červenec 2007 17:55 
Offline

Registrován: 21 červenec 2007 16:23
Příspěvky: 8
Bydliště: Česká Kamenice.o.Děčín.
Kde jsi koupil chladič přez nejakej E-Shop a za kolik jestly to není tajný.Dík. :D


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 červenec 2007 21:56 
Offline

Registrován: 21 červenec 2007 10:36
Příspěvky: 13
Bydliště: Libavské Údolí
já jsem kupoval chladič na MJAUTO a vyšel mě na asi 2500Kč afunguje mi už bez problémů dva roky..........

_________________
Mitsubishi Galant 2L GTi 1991 150HP


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz