mitsubishi.megaherz.cz https://mitsubishi.megaherz.cz/ |
|
EGR https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=20&t=386 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | enemdym [ 14 leden 2007 00:34 ] |
Předmět příspěvku: | EGR |
Cau chlapi. Asi tu muj dotaz moc nepatri, ale prece se zkusim zeptat, estli nekdo nemate zkusenosti s problemy s EGR (exhaust gas recirculation). Rozina se mi check engine, chybne EGR (valve, solenoid) muze byt jedna z pricin - prozkousim to, ale este se zeptam, estli ste nekdo nezkousel EGR natvrdo odpojit a jak se na to pripadne tvarila ECU? Sla kara opet do nouzoveho rezimu (check engine)? Jedna se o 1991 GT, OBD1. Dik za info. |
Autor: | Drak [ 15 leden 2007 15:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mám místo těsnění u EGR ventilu jen nepruchozí Al destičku. EGR ventil mám ovládaný jen podtlakem s teplotním čidlem bez selenoidu. |
Autor: | enemdym [ 15 leden 2007 21:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
Takze by se dalo vlastne rict, ze tim lzes ridici jednocce - ventil se otevira a zavira, teplotni cidlo to potvrzuje, ale vyfukove plyny se ti do sani necpou, protoze mas privod uzavreny Al destickou. Je tak? A check engine by se tedy nemel proc rozinat, bo system si mysli, ze funguje vse spravne... |
Autor: | Drak [ 16 leden 2007 09:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
přesně tak, všechno je zapojené a všechno funguje jak má akorát výfukovej plyn narazí na ucpaný otvor. Teplotní čidlo u EGR nemám, takže jednotka nekontroluje jakou má teplotu plyn za EGR ventilem. |
Autor: | rob [ 07 prosinec 2007 17:38 ] |
Předmět příspěvku: | egr |
? |
Autor: | pepe [ 25 leden 2008 19:45 ] |
Předmět příspěvku: | Re: egr |
rob píše: čau, věděli byste někdo, jak egr zaslepit na galantu 97+, 2,5?
Dle Workshop manual je EGR ventil napojen na sací potrubí přesně proti klapce . Pro jeho zaslepení platí asi totéž , co u starších typů .Čus |
Autor: | rob [ 28 leden 2008 08:28 ] |
Předmět příspěvku: | egr |
díky, snad jsem to pochopil, ale s obrazkem by to bylo jednodušší. |
Autor: | EvoMan [ 28 leden 2008 10:10 ] |
Předmět příspěvku: | EGR |
Chtel bych odpojit (zaslepit hlinikovou destickou) EGR u Eva, ale abych rekl pravdu, zezhora od kapoty jsem jej nenasel, nevite kde je, nebo jak je na nej jednoduse dostat? Bude asi nekde zasity pod sacim kolektorem, ze? |
Autor: | Mitsi [ 28 leden 2008 11:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
Při pohledu zepředu na motor příruba sběrného výfukového potrubí vpravo jakoby přesahuje - překrývá/zvnějšku zaslepuje přefukový kanál odlitý v hlavě motoru. Přímo proti, na opačném vyústění tohoto kanálu ze strany sání, je přišroubován ventil EGR. |
Autor: | rob [ 28 leden 2008 13:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
? |
Autor: | Mitsi [ 28 leden 2008 15:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
rob píše: paráda, ale ted nevím, jestli rada mitsiho je pro 2,5 97+ nebo pro evomana.
To je rada pro čtyřválce, nikoli šestiválce. |
Autor: | rob [ 28 leden 2008 15:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
a na v6 ? |
Autor: | pepe [ 02 únor 2008 15:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
U V6 je klapka vpravo a EGR je na odlitku sání vlevo . Je to ventil s podtlakovým ovládáním. Galanťák a nestáhl si manuál. |
Autor: | rob [ 04 únor 2008 09:57 ] |
Předmět příspěvku: | Re: EGR |
manual mám, ale nevim jestli to mužu ucpat stejně jako se to dělá u těch starších typu motoru. |
Autor: | Mitsi [ 04 únor 2008 11:16 ] |
Předmět příspěvku: | Re: EGR |
Ucpat to samozřejmě můžeš, ale předem bys měl vědět, co si od toho vlastně slibuješ. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |