mitsubishi.megaherz.cz
https://mitsubishi.megaherz.cz/

EGR
https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=20&t=386
Stránka 1 z 2

Autor:  enemdym [ 14 leden 2007 00:34 ]
Předmět příspěvku:  EGR

Cau chlapi.
Asi tu muj dotaz moc nepatri, ale prece se zkusim zeptat, estli nekdo nemate zkusenosti s problemy s EGR (exhaust gas recirculation). Rozina se mi check engine, chybne EGR (valve, solenoid) muze byt jedna z pricin - prozkousim to, ale este se zeptam, estli ste nekdo nezkousel EGR natvrdo odpojit a jak se na to pripadne tvarila ECU? Sla kara opet do nouzoveho rezimu (check engine)? Jedna se o 1991 GT, OBD1.
Dik za info.

Autor:  Drak [ 15 leden 2007 15:19 ]
Předmět příspěvku: 

Mám místo těsnění u EGR ventilu jen nepruchozí Al destičku. EGR ventil mám ovládaný jen podtlakem s teplotním čidlem bez selenoidu.

Autor:  enemdym [ 15 leden 2007 21:20 ]
Předmět příspěvku: 

Takze by se dalo vlastne rict, ze tim lzes ridici jednocce - ventil se otevira a zavira, teplotni cidlo to potvrzuje, ale vyfukove plyny se ti do sani necpou, protoze mas privod uzavreny Al destickou. Je tak? A check engine by se tedy nemel proc rozinat, bo system si mysli, ze funguje vse spravne... :shock:

Autor:  Drak [ 16 leden 2007 09:57 ]
Předmět příspěvku: 

přesně tak, všechno je zapojené a všechno funguje jak má akorát výfukovej plyn narazí na ucpaný otvor.

Teplotní čidlo u EGR nemám, takže jednotka nekontroluje jakou má teplotu plyn za EGR ventilem.

Autor:  rob [ 07 prosinec 2007 17:38 ]
Předmět příspěvku:  egr

?

Autor:  pepe [ 25 leden 2008 19:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: egr

rob píše:
čau, věděli byste někdo, jak egr zaslepit na galantu 97+, 2,5?

Dle Workshop manual je EGR ventil napojen na sací potrubí přesně proti klapce . Pro jeho zaslepení platí asi totéž , co u starších typů .Čus :wink:

Autor:  rob [ 28 leden 2008 08:28 ]
Předmět příspěvku:  egr

díky, snad jsem to pochopil, ale s obrazkem by to bylo jednodušší.

Autor:  EvoMan [ 28 leden 2008 10:10 ]
Předmět příspěvku:  EGR

Chtel bych odpojit (zaslepit hlinikovou destickou) EGR u Eva, ale abych rekl pravdu, zezhora od kapoty jsem jej nenasel, nevite kde je, nebo jak je na nej jednoduse dostat? Bude asi nekde zasity pod sacim kolektorem, ze?

Autor:  Mitsi [ 28 leden 2008 11:49 ]
Předmět příspěvku: 

Při pohledu zepředu na motor příruba sběrného výfukového potrubí vpravo jakoby přesahuje - překrývá/zvnějšku zaslepuje přefukový kanál odlitý v hlavě motoru. Přímo proti, na opačném vyústění tohoto kanálu ze strany sání, je přišroubován ventil EGR.

Autor:  rob [ 28 leden 2008 13:42 ]
Předmět příspěvku: 

?

Autor:  Mitsi [ 28 leden 2008 15:15 ]
Předmět příspěvku: 

rob píše:
paráda, ale ted nevím, jestli rada mitsiho je pro 2,5 97+ nebo pro evomana.


To je rada pro čtyřválce, nikoli šestiválce.

Autor:  rob [ 28 leden 2008 15:57 ]
Předmět příspěvku: 

a na v6 ?

Autor:  pepe [ 02 únor 2008 15:39 ]
Předmět příspěvku: 

U V6 je klapka vpravo a EGR je na odlitku sání vlevo . Je to ventil s podtlakovým ovládáním. Galanťák a nestáhl si manuál. :oops:

Autor:  rob [ 04 únor 2008 09:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: EGR

manual mám, ale nevim jestli to mužu ucpat stejně jako se to dělá u těch starších typu motoru.

Autor:  Mitsi [ 04 únor 2008 11:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: EGR

Ucpat to samozřejmě můžeš, ale předem bys měl vědět, co si od toho vlastně slibuješ.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/