mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 28 březen 2024 22:32

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: EGR
PříspěvekNapsal: 14 leden 2007 00:34 
Offline

Registrován: 03 říjen 2005 14:58
Příspěvky: 893
Cau chlapi.
Asi tu muj dotaz moc nepatri, ale prece se zkusim zeptat, estli nekdo nemate zkusenosti s problemy s EGR (exhaust gas recirculation). Rozina se mi check engine, chybne EGR (valve, solenoid) muze byt jedna z pricin - prozkousim to, ale este se zeptam, estli ste nekdo nezkousel EGR natvrdo odpojit a jak se na to pripadne tvarila ECU? Sla kara opet do nouzoveho rezimu (check engine)? Jedna se o 1991 GT, OBD1.
Dik za info.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 leden 2007 15:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 květen 2006 15:30
Příspěvky: 15
Bydliště: Praha
Automobil: Legnum VR-4
Typ motoru: 6A13TT
Rok výroby: 1998
Mám místo těsnění u EGR ventilu jen nepruchozí Al destičku. EGR ventil mám ovládaný jen podtlakem s teplotním čidlem bez selenoidu.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 leden 2007 21:20 
Offline

Registrován: 03 říjen 2005 14:58
Příspěvky: 893
Takze by se dalo vlastne rict, ze tim lzes ridici jednocce - ventil se otevira a zavira, teplotni cidlo to potvrzuje, ale vyfukove plyny se ti do sani necpou, protoze mas privod uzavreny Al destickou. Je tak? A check engine by se tedy nemel proc rozinat, bo system si mysli, ze funguje vse spravne... :shock:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 leden 2007 09:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 květen 2006 15:30
Příspěvky: 15
Bydliště: Praha
Automobil: Legnum VR-4
Typ motoru: 6A13TT
Rok výroby: 1998
přesně tak, všechno je zapojené a všechno funguje jak má akorát výfukovej plyn narazí na ucpaný otvor.

Teplotní čidlo u EGR nemám, takže jednotka nekontroluje jakou má teplotu plyn za EGR ventilem.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: egr
PříspěvekNapsal: 07 prosinec 2007 17:38 
Offline

Registrován: 24 říjen 2007 13:47
Příspěvky: 181
?


Naposledy upravil rob dne 04 únor 2008 13:06, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: egr
PříspěvekNapsal: 25 leden 2008 19:45 
Offline

Registrován: 16 červenec 2006 21:32
Příspěvky: 68
Bydliště: Letňany
Automobil: GALANT WAGON
Typ motoru: 6A13
Rok výroby: 1997
rob píše:
čau, věděli byste někdo, jak egr zaslepit na galantu 97+, 2,5?

Dle Workshop manual je EGR ventil napojen na sací potrubí přesně proti klapce . Pro jeho zaslepení platí asi totéž , co u starších typů .Čus :wink:

_________________
Mitsubishi Galant Wagon 2,5l V6/24V 120 kW LPG SGI


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: egr
PříspěvekNapsal: 28 leden 2008 08:28 
Offline

Registrován: 24 říjen 2007 13:47
Příspěvky: 181
díky, snad jsem to pochopil, ale s obrazkem by to bylo jednodušší.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: EGR
PříspěvekNapsal: 28 leden 2008 10:10 
Offline

Registrován: 27 prosinec 2005 15:34
Příspěvky: 270
Bydliště: Tropau
Chtel bych odpojit (zaslepit hlinikovou destickou) EGR u Eva, ale abych rekl pravdu, zezhora od kapoty jsem jej nenasel, nevite kde je, nebo jak je na nej jednoduse dostat? Bude asi nekde zasity pod sacim kolektorem, ze?

_________________
EVO/STI - kdo jednou zkusi, pak uz musi...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 leden 2008 11:49 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Při pohledu zepředu na motor příruba sběrného výfukového potrubí vpravo jakoby přesahuje - překrývá/zvnějšku zaslepuje přefukový kanál odlitý v hlavě motoru. Přímo proti, na opačném vyústění tohoto kanálu ze strany sání, je přišroubován ventil EGR.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 leden 2008 13:42 
Offline

Registrován: 24 říjen 2007 13:47
Příspěvky: 181
?


Naposledy upravil rob dne 04 únor 2008 13:06, celkově upraveno 2

Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 leden 2008 15:15 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
rob píše:
paráda, ale ted nevím, jestli rada mitsiho je pro 2,5 97+ nebo pro evomana.


To je rada pro čtyřválce, nikoli šestiválce.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 leden 2008 15:57 
Offline

Registrován: 24 říjen 2007 13:47
Příspěvky: 181
a na v6 ?


Naposledy upravil rob dne 04 únor 2008 13:19, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 únor 2008 15:39 
Offline

Registrován: 16 červenec 2006 21:32
Příspěvky: 68
Bydliště: Letňany
Automobil: GALANT WAGON
Typ motoru: 6A13
Rok výroby: 1997
U V6 je klapka vpravo a EGR je na odlitku sání vlevo . Je to ventil s podtlakovým ovládáním. Galanťák a nestáhl si manuál. :oops:

_________________
Mitsubishi Galant Wagon 2,5l V6/24V 120 kW LPG SGI


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: EGR
PříspěvekNapsal: 04 únor 2008 09:57 
Offline

Registrován: 24 říjen 2007 13:47
Příspěvky: 181
manual mám, ale nevim jestli to mužu ucpat stejně jako se to dělá u těch starších typu motoru.

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: EGR
PříspěvekNapsal: 04 únor 2008 11:16 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Ucpat to samozřejmě můžeš, ale předem bys měl vědět, co si od toho vlastně slibuješ.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz