mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 28 duben 2024 17:29

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: čidlo??
PříspěvekNapsal: 01 duben 2007 10:56 
Offline

Registrován: 01 duben 2006 12:23
Příspěvky: 3
Bydliště: Ceska Lipa
Zdravim všechny,může mi někdo prosim poradit, kde bych na galoši r.v 96 1.8 16V našel čidlo otáček motoru? Přestal mi fungovat otáčkoměr a tak bych chtěl zkusit jestli tam třeba není nějakej studeňák nebo tak něco..Dík


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 duben 2007 08:16 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Pokud to má ještě klasický rozdělovač, je snímač polohy klikovky (tedy v daném případě vačky) integrován přímo v něm (stejně tak zapal. cívka). Otáčkoměr pak dostává signál přímo s ŘJ motoru, žádné "vlastní" čidlo nemá.
PS: Dvoulitry se dvěma stacionárními zapal. cívkami už bez rozdělovače to mají řešené jinak, nicméně ani tam není žádné "samostatné" čidlo otáčkoměru.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 duben 2007 09:55 
Offline

Registrován: 01 duben 2006 12:23
Příspěvky: 3
Bydliště: Ceska Lipa
Rozdělovač to má..Takže jestli tomu dobře rozumím tak odešlo něco v rozdělovači anebo v ŘJ, která přestala poskytovat informace o otáčkách otáčkoměru.. :cry: Nejdřív totiž otáčkoměr ukazoval naprostý koniny (cca o 1000-2000 rpm/min) méně a teď už se to ani nehne...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 duben 2007 10:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 květen 2006 15:30
Příspěvky: 15
Bydliště: Praha
Automobil: Legnum VR-4
Typ motoru: 6A13TT
Rok výroby: 1998
Spíš Ti odešel otáčkoměr....kdyby to bylo v rozdělovači a nebo v jednotce, tak nenastartuješ a nejezdíš.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 duben 2007 11:06 
Offline

Registrován: 01 duben 2006 12:23
Příspěvky: 3
Bydliště: Ceska Lipa
A nevíte někdo, jestli se ten budík dá někde koupit? Jestli se teda vůbec dá vyměnit samotnej otáčkoměr??Já to nevim..


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 duben 2007 11:46 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Drak píše:
Spíš Ti odešel otáčkoměr....kdyby to bylo v rozdělovači a nebo v jednotce, tak nenastartuješ a nejezdíš.

Přesně tak!

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 duben 2007 11:55 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
petr píše:
A nevíte někdo, jestli se ten budík dá někde koupit? Jestli se teda vůbec dá vyměnit samotnej otáčkoměr??Já to nevim..

Vyměnit se samozřejmě dá, otázkou pouze je, kde ho sehnat za dobré peníze. Já bych ale začal tím, že bych se obrátil na někoho, kdo rozumí "měřákům", zda to není spíše jen nějaká prkotina typu upadlého drátku na připojení vinutí cívky ručičky, který stačí jen znovu připájet. Vždyť je to v konečném důsledku také "jenom analogový" měřák...

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 duben 2007 16:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 06 duben 2007 15:21
Příspěvky: 3
Mám komplet budíky z galanta 2.5i v6 24v 4ws r.v.94 jestli ti to pomůže tak dej vědět.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 duben 2007 17:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 červen 2005 10:33
Příspěvky: 202
Bydliště: Klecany (skoro Praha)
to není zrovna dobrá volba. ty budíky jsou jinak cejchovaný. 2,5V6 točí jiné otáčky a taky má tachometr tušim do 240.

_________________
Galant 95´ 2.0
Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 duben 2007 07:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 06 duben 2007 15:21
Příspěvky: 3
Je to tak do 240km.

_________________
Galant 2.5i v6 24v 97'
Mazda 323f 1.5i 96'


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz