mitsubishi.megaherz.cz
https://mitsubishi.megaherz.cz/

vyměna rozvodů a problém
https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=20&t=529
Stránka 1 z 2

Autor:  vynetou [ 21 červenec 2007 11:18 ]
Předmět příspěvku:  vyměna rozvodů a problém

Na 2L GTi jsem udělal rozvody a kladky,teď motor neudrží otáčky v klidu,nevíte někdo,jestli se třeba nezměnil nějak předstih?Otáčí se také nějak s rozdělovačem? Měl jste někdo takový problém ???

Autor:  Mitsi [ 21 červenec 2007 11:50 ]
Předmět příspěvku: 

A odpojoval jsi akumulátor? Pokud ano, přečti si mé příspěvky k otázce volnoběhu, kolísání otáček atd.

Autor:  vynetou [ 21 červenec 2007 11:55 ]
Předmět příspěvku: 

ano odpojoval asi pětkrát,dočetl jsem se ,při zapnutem zapalování odpojit minus,30 sek. a zpět bez jisker pripojit,ohřát a u teplého motoru opakovat....................

Autor:  Mitsi [ 21 červenec 2007 14:25 ]
Předmět příspěvku: 

Jenže musíš mít čistou klapku a navíc jistotu, že se dosud nikdo nehrabal v nastavení šroubků kolem ní, jinak to totiž nefungeje! Odpojit baterku bez vědomí toho, co se může stát, představuje fatální chybu! K tomu při výměně rozvodů to vůbec není třeba.

Autor:  vynetou [ 21 červenec 2007 14:32 ]
Předmět příspěvku: 

tak to je super,naštěstí na šroubky nesahal,ale prý když pracuje okolo altíku tak to raději odpojuje a protože ty rozvody dělal třikrát,než se trefil s vyvažovačkou,tak to několikrát odpojil.No a teď nevím co s tím.Než ty rozvody dělal,vše byjo co se týče otáček volnoběhu O.K. Teď jsem byl u toho a ten motor chodí,jakoby vynechával nebo co no uplně bych brečel.............. :cry:

Autor:  Mitsi [ 21 červenec 2007 14:42 ]
Předmět příspěvku: 

vynetou píše:
tak to je super,naštěstí na šroubky nesahal,ale prý když pracuje okolo altíku tak to raději odpojuje a protože ty rozvody dělal třikrát,než se trefil s vyvažovačkou,tak to několikrát odpojil.No a teď nevím co s tím.Než ty rozvody dělal,vše byjo co se týče otáček volnoběhu O.K. Teď jsem byl u toho a ten motor chodí,jakoby vynechával nebo co no uplně bych brečel.............. :cry:


Co znamená, "než se trefil s vyvažovačkou"? To jako s nastavením vyvažovacího hřídele? Pokud ano, tak je to pěkný blbec, kterého bych maximálně nechal vyměnit olej, ato ještě jen v motoru! Tak ať Ti to teď dá pěkně do pořádku!

P.S.: Vyčistit klaku a zresetovat ŘJ. Ovšem nevyčuji, že je to při "expertní úrovni" mechanika přesazené/rozházené právě v rozvodech!!!

Autor:  vynetou [ 21 červenec 2007 22:06 ]
Předmět příspěvku: 

naštěstí jsem u toho třetího pokusu byl,vše jsem nejdříve zjistil na mitsu stránkách a ještě mi pomohl LEVAK , tak vše na ryskách a přez kontrolní šroub jsem zkontroloval i správnou polohu vyvažovačky. Rozvody jsou teď v pořádku. Původně jsem to uvařil,a pak jsem přišel na to,že teče vodní pumpa,tak se obědnala a , když už to mělo být sundané,tak aď to je vše nové. Tak jsem si myslel,že by to mohlo být i tím přehřátím,ale opravdu,než se dělaly rozvody,tak motor byl v klidu. Teď mi to i fouká trochu mezi svodama a hlavou,ale to snad asi moc nevadí,nebo???Koukal jsem do té klapky a je to tam nějaké mastné a černé a ta silná hadice , co vede k filtru je taky mastná.Kouknu na to zítra,protože v práci mám více možností nářadí.Musím totiž sundat jakýsi mezikus na tom sání. Je tam přívod plynu LPG. :roll: :cry:

Autor:  Mitsi [ 21 červenec 2007 22:55 ]
Předmět příspěvku: 

Že to fouká mezi beranana sání a hlavou samozřejmě problém je, a to velký! A od předělávek na LPG, obzvláště pak zmíněného druhu a na voze Mitsubishi, raději na sto honů daleko.

Autor:  vynetou [ 22 červenec 2007 08:29 ]
Předmět příspěvku: 

no snad jsem toho tolik nerekl. Plyn se používá na couračky,protože ho hodně používám a to by mne sežralo.Co se týče seřizování , nebo i zajezdit si,tak zásadně s benzínem,o tom žádná. Jak veliký problém jsou svody??? Budu to muset asi udělat,než dělat nějaké seřizování,to by asi klamalo,nevím , tlaky a tak.............akorát,když vidim ty štefty a matky na těch svodech , tak je mi blbě. Tedy doufám , že jsou to svody,když otevřu motor,tak mi to funí do xichtu.

Autor:  Mitsi [ 22 červenec 2007 10:24 ]
Předmět příspěvku: 

Špatně jsi to pochopil: Já nejsem a priori proti přestavbám na LPG, jen je třeba použít alespoň trochu profi systém, což cokoli s dodatečnou/zplynovací přírubou před klapkou sání rozhodně není! Navíc to, co funguje víceméně dobře na škodovkách s karburátorem či max. s jednobodovým vstřikem, rozhodně nefunguje dobře zvláště na MPI motorech od MMC (kvůli vyspělé řídící elektronice), bohužel. Kromě toho, kdo na motor MMC aplikoval již zmíněný zcela nejjednodušší systém LPG, zřejmě ušetřil i na způsobu odpojování vstřiků, což se nemůže projevit jinak, než negativně!

Autor:  vynetou [ 22 červenec 2007 10:38 ]
Předmět příspěvku: 

jasné,souhlas,já to takhle kdysi koupil,a tolik tomu zase nerozumím,řikal něco o emulatoru a ja nevím co ještě.Podstatnéje,že při vypnutém LPG je to taky na nic a to je pro mě duležité. Navíc nemám ponětí jak vypadá kvalitní plyn a jak ten jednodušší. Vím,že to na tojede a je to trocha slabší,to bezesporu,protodálky a dálnice jen benzín,nemohl bych si nechat ujít ten dobrý pocit rychlosti a akcelerace. Měl jsem před tím osmiventil a pak se naskytla dobrá koupě GTi s motorem z eclipse no tak jsem po tom šel , ale teď je problém a jsem v koncích. :D

Autor:  vynetou [ 23 červenec 2007 12:28 ]
Předmět příspěvku: 

Tak problém je vyřešen.Nedalo mi to a zajel jsem k Levakovi a Michakovi do Varnsdorfu,kupodivu udělali jsme si noční směnu a výsledek??? Ten magor,který dělal ty rozvody je udělal na hov.. , byly o dva zuby posunuté!!!! Nyní myšák jezdí jak má,jsem spoky a navíc vím , kam příště vážit cestu a investovat prachy.

Autor:  Mitsi [ 23 červenec 2007 12:43 ]
Předmět příspěvku: 

Tak to gratuluji! Jinak přesadit rozvoďák o dva zuby vyžaduje opravdu vysokou míru "inteligence"...

Autor:  vynetou [ 23 červenec 2007 21:25 ]
Předmět příspěvku: 

a ještě maličkost,otačky volnoběhu jsou teď 1700Ot............

Autor:  Mitsi [ 24 červenec 2007 08:17 ]
Předmět příspěvku: 

vynetou píše:
a ještě maličkost,otačky volnoběhu jsou teď 1700Ot............


?

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/