mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 28 duben 2024 08:56

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Předstih 1,8 4G37
PříspěvekNapsal: 22 červenec 2007 13:20 
Offline

Registrován: 21 červenec 2007 16:23
Příspěvky: 8
Bydliště: Česká Kamenice.o.Děčín.
--------------------------------------------------------------------------------

Je fakt že o předstihu se da založit nové tema ja mam Galamta 1,8Glx je tam nejakej jinej motor ale snad stejneho typu mel by to bít 4G37 a taky by me zajimalo jak na to. (jo je to rok 1990)o řídící jednotce to asi nemá ani páru me to strašne cukalo tak jsem s tím skoušel hejbat s uchem na vífuku.Nakonec jsem vimenil svíčky koupil nové kabely s tesly blatná (musím doporučit staly 350,-)a cukaní je pryč.Ted bych ten předstih chtel nastevit nejak přesne když už to chcy mít v cajku.Musím upozornit nejsem žadnej mechanyk jsem Truhlař ale nebojim se toho


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 červenec 2007 08:56 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
A máš rozdělovač už přímo na konci vačky nad setrvačníkem, nebo ještě z boku motoru na straně řemenice klikovky?

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 červenec 2007 18:48 
Offline

Registrován: 21 červenec 2007 16:23
Příspěvky: 8
Bydliště: Česká Kamenice.o.Děčín.
Nejspíš to druhé :shock: udelam nejake fotky motoru pro větší přehled pak budem asi moudřejší.Zati dík. :idea:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 červenec 2007 19:28 
Offline

Registrován: 21 červenec 2007 16:23
Příspěvky: 8
Bydliště: Česká Kamenice.o.Děčín.
Když před tim stojim tak setrvak a převodovku mam po leví strane po praví mam řemeny tak jakoby zezadu na strane teh řemenů behem týdne nafotím ty stupne i ten rozdelovač a přidam fota jestly tam je vubec ten motor co si mislym nejsou na nem totiš žádna čísla a všude z neho teče olej celkove jsem to koupil ve špatnem stavu ale rozhod sem se toho Mišáka zachranit v ramcy svích financ.možnosti ale to je jina kapitola čus.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 srpen 2007 16:22 
Offline

Registrován: 21 červenec 2007 16:23
Příspěvky: 8
Bydliště: Česká Kamenice.o.Děčín.
Nevi nekdo kde je teplotní čidlo na motoru neukazuje mi totiž teplotu budík si mislím že funguje jen to není připojený. Dík za odpoved.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 srpen 2007 19:57 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
To čidlo je zašroubované do komory termostatu. Potíž je pouze v tom, že v případě vozu s klimou jsou tam takto zašroubovaná čidla tři a v případě vozu s automatem dokonce čtyři...!

PS: Mělo by to být to nejjednodušší pouze s jedním štekrem či spíše "drátem".

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 srpen 2007 20:47 
Offline

Registrován: 21 červenec 2007 16:23
Příspěvky: 8
Bydliště: Česká Kamenice.o.Děčín.
jak to mam nastavit než s tím začnu hýbat


Přílohy:
1187549234_edf3b4e26ee3299be0ffedcafb91cb27.jpg
1187549234_edf3b4e26ee3299be0ffedcafb91cb27.jpg [ 0 bajtů | Zobrazeno 7434 krát ]
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 srpen 2007 23:20 
Offline

Registrován: 21 červenec 2007 16:23
Příspěvky: 8
Bydliště: Česká Kamenice.o.Děčín.
jESTE SE CHCY ZEPTAT JE TOHLE KOMORA TERMOSTATU?Dík za pomoc.


Přílohy:
1187558451_340107afe8fceba5ea4c886c36a92622.jpg
1187558451_340107afe8fceba5ea4c886c36a92622.jpg [ 0 bajtů | Zobrazeno 7418 krát ]
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 srpen 2007 08:52 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Perman píše:
jESTE SE CHCY ZEPTAT JE TOHLE KOMORA TERMOSTATU?Dík za pomoc.


Jo, jenže tohle je ještě stařeček s karbecem, takže tam žádná čidla nejsou a snímač teploty pro měřák na přístrojovce je zašroubován někde poblíž přímo do hlavy motoru.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 srpen 2007 08:57 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Perman píše:
jak to mam nastavit než s tím začnu hýbat


Základní předstih by měl být uveden v papírech k vozu. Ale u MMC je to obvykle 5 st. před HÚ.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 srpen 2007 11:31 
Offline

Registrován: 21 červenec 2007 16:23
Příspěvky: 8
Bydliště: Česká Kamenice.o.Děčín.
Dík čidlo již tuším kde je je taky na jeden drat ale žadnej tam nevede tak ho budu muset najít nebo natahnout novej to bude asy neco.Jo a co se tyče předstihu mam jen velkej technyčak a tam to není moh bys mi to rozvíst nejak podrobně nevím co značí ta stupnice (co je hor uvrat to bode asi nejaky to T jak tam je pak je tam nejaka 10tka to jsou asy stupne. a když dam pet tak co dal.Díky přikladam snímek rozdelovače:


Přílohy:
1187688683_f6dfd40e3f87c396ec6c098e7b4aedea.jpg
1187688683_f6dfd40e3f87c396ec6c098e7b4aedea.jpg [ 0 bajtů | Zobrazeno 7430 krát ]
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 srpen 2007 15:09 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Údaj o základním předstihu zážehu by měl být v instrukční knížce či v "emisní" knížce, ve velkém techničáku stěží... Bez znalosti tohoto údaje nemá smysl pokračovat!

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 říjen 2007 21:26 
Offline

Registrován: 16 červenec 2006 21:32
Příspěvky: 68
Bydliště: Letňany
Automobil: GALANT WAGON
Typ motoru: 6A13
Rok výroby: 1997
Údaj o základním předstihu u tohoto vozu býval na štítku na haubně.
Nastavuješ rozdělovačem.Na klikovce je zářez a ten dáš na 5st. -to je mezi T a 10 na stupnici.Pak povol matici na držáku rozdělovače , zapni zapalování na 2 a pootoč -posuň rozdělovačem až uslyšíš zkratování a přeskok jiskry na kabel prvního válce . Utáhnout matku a jet.

_________________
Mitsubishi Galant Wagon 2,5l V6/24V 120 kW LPG SGI


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz