Ještě jsem si vzpomněl na jednu věc (netýká se specificky Mitsubishi): pokud po rozjetí na nižší kvalt najednou vyletí otáčky motoru, ale nejede to, tak automat odřadil spodní, ale nazařadil vyšší kvalt. Setkal jsem se s tím u starého Renaultu a příčinou byl vnitřní filtr ve skříni, který měl sání namísto uprostřed vany z boku, tedy v ostrých pravých zatáčkách a hlavně za studena (tedy při nižším objemu ATF ve skříni) prostě nasál "bubliny". Řešením bylo přidat ATF nad obvyklé množství (pozor, hladina se měří vždy při běžícím motoru a prořazení všech poloh voliče!) a následně výměna filtru se sáním na tom správném místě.
Jinak mi opravdu není jasné, jak je možné, že tady má tolik lidí problémy s automaty u Mitsubishi. V zahraničí totiž právě tato část auta u většiny značek aut a japonských především patří k těm vůbec nejspolehlivějším. A automaty jsou jako ojetiny dokonce o dost dražší než manuály, jelikož nový majitel má víceméně jistotu, že celý hnací agregát nebude zničený špatným zacházením předchozího uživatele.
_________________ Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...
|