mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 28 duben 2024 17:09

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: automatická převodovka
PříspěvekNapsal: 19 srpen 2007 17:58 
Offline

Registrován: 17 srpen 2007 10:54
Příspěvky: 6
Bohužel stalo se, že jsem se spokojil s touto odpovědí. Auto při rozjezdu jde do vysokých otáček nechce se vůbec rozjet, zabírá na rovině až při 3000 otáčkách a to pomalu, že se mu vůbec nechce, pak se někdy evidentně po nějakém přeřazení hodnota otáček opět sníží, ale jen na chvíli a pak to opět vyskočí vysoko.Na tu trojku, že to jezdí, mi řekli sami v opravně, že je auto v nouzovém režimu.Možná prý postačí řídící jednotku restartovat.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 srpen 2007 08:45 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Jelikož něco málo zkušeností s automaty mám, tak si dovolím tvrdit, že dvoulitr se na trojku ani nerozjede. A když už, tak projev motoru bude úplně opačný: vůbec nepůjde do otáček a bude se dusit, třebaže HDM bude makat o sto šest.

Ona chyba nakonec vůbec nemusí být v automatu samotném: onehdy jsem na kolegově vozu (Galant 2,0 s INVECSem II) řešil problém ztráty schopnosti kick-down(-ovat). A problém byl - světe, div se - v aplikaci neoriginálního vzduchového filtru!

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 srpen 2007 08:50 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Ještě jsem si vzpomněl na jednu věc (netýká se specificky Mitsubishi): pokud po rozjetí na nižší kvalt najednou vyletí otáčky motoru, ale nejede to, tak automat odřadil spodní, ale nazařadil vyšší kvalt. Setkal jsem se s tím u starého Renaultu a příčinou byl vnitřní filtr ve skříni, který měl sání namísto uprostřed vany z boku, tedy v ostrých pravých zatáčkách a hlavně za studena (tedy při nižším objemu ATF ve skříni) prostě nasál "bubliny". Řešením bylo přidat ATF nad obvyklé množství (pozor, hladina se měří vždy při běžícím motoru a prořazení všech poloh voliče!) a následně výměna filtru se sáním na tom správném místě.

Jinak mi opravdu není jasné, jak je možné, že tady má tolik lidí problémy s automaty u Mitsubishi. V zahraničí totiž právě tato část auta u většiny značek aut a japonských především patří k těm vůbec nejspolehlivějším. A automaty jsou jako ojetiny dokonce o dost dražší než manuály, jelikož nový majitel má víceméně jistotu, že celý hnací agregát nebude zničený špatným zacházením předchozího uživatele.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz