mitsubishi.megaherz.cz
https://mitsubishi.megaherz.cz/

automatická převodovka
https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=20&t=547
Stránka 1 z 1

Autor:  Beníci [ 19 srpen 2007 17:58 ]
Předmět příspěvku:  automatická převodovka

Bohužel stalo se, že jsem se spokojil s touto odpovědí. Auto při rozjezdu jde do vysokých otáček nechce se vůbec rozjet, zabírá na rovině až při 3000 otáčkách a to pomalu, že se mu vůbec nechce, pak se někdy evidentně po nějakém přeřazení hodnota otáček opět sníží, ale jen na chvíli a pak to opět vyskočí vysoko.Na tu trojku, že to jezdí, mi řekli sami v opravně, že je auto v nouzovém režimu.Možná prý postačí řídící jednotku restartovat.

Autor:  Mitsi [ 20 srpen 2007 08:45 ]
Předmět příspěvku: 

Jelikož něco málo zkušeností s automaty mám, tak si dovolím tvrdit, že dvoulitr se na trojku ani nerozjede. A když už, tak projev motoru bude úplně opačný: vůbec nepůjde do otáček a bude se dusit, třebaže HDM bude makat o sto šest.

Ona chyba nakonec vůbec nemusí být v automatu samotném: onehdy jsem na kolegově vozu (Galant 2,0 s INVECSem II) řešil problém ztráty schopnosti kick-down(-ovat). A problém byl - světe, div se - v aplikaci neoriginálního vzduchového filtru!

Autor:  Mitsi [ 22 srpen 2007 08:50 ]
Předmět příspěvku: 

Ještě jsem si vzpomněl na jednu věc (netýká se specificky Mitsubishi): pokud po rozjetí na nižší kvalt najednou vyletí otáčky motoru, ale nejede to, tak automat odřadil spodní, ale nazařadil vyšší kvalt. Setkal jsem se s tím u starého Renaultu a příčinou byl vnitřní filtr ve skříni, který měl sání namísto uprostřed vany z boku, tedy v ostrých pravých zatáčkách a hlavně za studena (tedy při nižším objemu ATF ve skříni) prostě nasál "bubliny". Řešením bylo přidat ATF nad obvyklé množství (pozor, hladina se měří vždy při běžícím motoru a prořazení všech poloh voliče!) a následně výměna filtru se sáním na tom správném místě.

Jinak mi opravdu není jasné, jak je možné, že tady má tolik lidí problémy s automaty u Mitsubishi. V zahraničí totiž právě tato část auta u většiny značek aut a japonských především patří k těm vůbec nejspolehlivějším. A automaty jsou jako ojetiny dokonce o dost dražší než manuály, jelikož nový majitel má víceméně jistotu, že celý hnací agregát nebude zničený špatným zacházením předchozího uživatele.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/