mitsubishi.megaherz.cz
https://mitsubishi.megaherz.cz/

spojka
https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=20&t=569
Stránka 1 z 2

Autor:  andykane [ 16 září 2007 13:45 ]
Předmět příspěvku:  spojka

prosim jak se odvzdusnuje spojka na galantu 1,8 rv 93?nikdy jsem to nedelal.diky

Autor:  Mitsi [ 16 září 2007 13:55 ]
Předmět příspěvku: 

Je to stejné, jako už kdysi dávno u Škody1000MB :lol: : Na jedné straně pumpuješ, na druhé straně odvzdušňuješ, tedy naprosto stejně, jako se odvzdušňují brzdy.

Autor:  andykane [ 05 listopad 2007 15:10 ]
Předmět příspěvku: 

tak spojku uz jsem odvzdusnil,ale stale my uchazi a olej se my objevuje na koberecku pod volantem.je to prej nejakym tesnenim ve valci u spojky nevite nekdo kde se da sehnat?

Autor:  Mitsi [ 06 listopad 2007 00:49 ]
Předmět příspěvku: 

Bohužel musíš vyměnit celý spojkový válec.
Jinak tento problém je způsoben dvěma okolnostmi: 1/ nikdy nikdo nevyměnil brzdovou kapalinu v okruhu spojky; 2/ někdo tam nacpal plně syntetickou brzdovou kapalinu.

Autor:  andykane [ 06 listopad 2007 09:23 ]
Předmět příspěvku: 

jasne uz to vim,ale nikde nemuzu ten spojkovy valec sehnat.nevite nekdo kde se da?

Autor:  Mitsi [ 06 listopad 2007 14:18 ]
Předmět příspěvku: 

Jedině originál nebo z vrakoviště. Tedy přinejmenším v Evropě - v USA snad prodávají nějakou náhradu, ale poněkud nechápu, proč, když snad všechny Galanty tam jsou automaty.

Autor:  Laďa007 [ 08 listopad 2007 00:35 ]
Předmět příspěvku: 

andykane píše:
jasne uz to vim,ale nikde nemuzu ten spojkovy valec sehnat.nevite nekdo kde se da?


Kdekoliv v Mitsubishi.
4190 korun včetně dépéhá. :D

Autor:  xor [ 08 listopad 2007 10:42 ]
Předmět příspěvku:  opravna sada hlavniho spojkoveho valce

neni potreba kupovat cely spojkovy valec. opravna sada (proste nekolik gumicek) se prodava napr. v autokelly, kde jsem ji koupil a pote uspesne vymenil. cena byla kolem 100Kc.

Autor:  Mitsi [ 08 listopad 2007 11:15 ]
Předmět příspěvku: 

A můžeš mi sdělit, jak ten válec rozebrat? Mně odešel kdysi u téměř nového Lancera (1 rok/30 tis. km) krátce poté, co jsem aplikoval plně syntetickou kapalinu Bendix 5,5+. Rovněž jsem napřed sháněl gumičky, leč marně, a po zakoupení a montáži nového dílu přemýšlel, jak se dostat do toho původního, leč jsem nevymyslel nic, při čem bych ho nenávratně nepoškodil...

Autor:  xor [ 08 listopad 2007 16:08 ]
Předmět příspěvku: 

Mitsi píše:
A můžeš mi sdělit, jak ten válec rozebrat? Mně odešel kdysi u téměř nového Lancera (1 rok/30 tis. km) krátce poté, co jsem aplikoval plně syntetickou kapalinu Bendix 5,5+. Rovněž jsem napřed sháněl gumičky, leč marně, a po zakoupení a montáži nového dílu přemýšlel, jak se dostat do toho původního, leč jsem nevymyslel nic, při čem bych ho nenávratně nepoškodil...

Tak to asi bude nejaky jiny, ten ktery je na Galantu 93-96 je rozebiratelny ze strany od pedalu, je tam vnitrni segrovka. Nejsem si jisty, jestli jsem delal fotky a ted ani nemuzu najit zadny PDF, kde je to rozkresleny, pokud to najdu, dam je sem. Jinak sada je to od Frenkit 415004 a podle tohodle prispevku pasuje i na 3000GT http://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic ... 194a052f06

Autor:  Mitsi [ 08 listopad 2007 17:04 ]
Předmět příspěvku: 

Já jsem to měl (pokud si to dobře pamatuji) jakoby s "rozlisovanými" okraji válce, takže píst nešel vyndat, pokud by se to nějakým způsobem (na soustruhu?) neodpíchlo/nesrovnalo do roviny.

Autor:  xor [ 09 listopad 2007 11:06 ]
Předmět příspěvku: 

Mitsi píše:
Já jsem to měl (pokud si to dobře pamatuji) jakoby s "rozlisovanými" okraji válce, takže píst nešel vyndat, pokud by se to nějakým způsobem (na soustruhu?) neodpíchlo/nesrovnalo do roviny.

Tak to je v tom pripade jiny (coz me taky prakvapuje, zatim drtiva vetsina univerzalnich dilu byla pouzita i na jinych modelech), tady rozlisovani neni.

Autor:  Mitsi [ 09 listopad 2007 11:33 ]
Předmět příspěvku: 

Já jsem na to taky čuměl: právě u Mitsubishi mě silně překvapilo, že jde o "jednorázovku" bez možnosti demontáže, a tudíž i opravy.

Autor:  rob [ 02 červen 2008 12:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: spojka

chtěl jsem se zeptat, někde jsem tu četl, že do gal.2,5 ,98, se má lít brzdovka dot3 nebo 4, hlavně ne syntetika, tak jsem šel do krámu/ Barták autodíly/ a chtěl jsem dot 4, ale meli jenom BENDIX dot 4 a to jenom syntetiku. myslel jsem, ze syntetika je jen dot 5, ale ted v tom nejak plavu. v krámě na mě divně koukali, že to nechci, když to tam kupuje každý- tak mě tam podle katalogu našli liqui moly dot3, ten že prý syntetický není.mužu tam tedy dát to liqui moly? JEDNÁ SE MI O NÁPLN JAK DO BRZD, TAK DO SPOJKY.

Autor:  Mitsi [ 02 červen 2008 13:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: spojka

Se "syntetičností" Bendixu DOT4 je to zase nějaký reklamní kec, obdobně jako s většinou na 100% syntetických olejů, které povětšinou syntetické stejně nejsou. Mně se podělal hlavní brzdový válec právě po použití Bendixu 5+ či snad dokonce 5,5 - už si to přesně nepamatují, je to 15 let zpátky (ale ten Bendix 5 se stále prodává a dokonce v nezměněném obalu!).

Od té doby raději používám DOT4: značku vůbec neřeším, jen si hledím toho, abych nekoupil staré zboží (to je speciálně u brzdovky naprosto klíčové!) a abych nemíchal nejen různé značky a výrobce, ale dokonce ani šarže. Měním max. po dvou letech, ale spíše po roce.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/