mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 28 duben 2024 13:50

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: spojka
PříspěvekNapsal: 16 září 2007 13:45 
Offline

Registrován: 16 září 2007 13:43
Příspěvky: 5
Bydliště: Žatec
prosim jak se odvzdusnuje spojka na galantu 1,8 rv 93?nikdy jsem to nedelal.diky


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 září 2007 13:55 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Je to stejné, jako už kdysi dávno u Škody1000MB :lol: : Na jedné straně pumpuješ, na druhé straně odvzdušňuješ, tedy naprosto stejně, jako se odvzdušňují brzdy.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 listopad 2007 15:10 
Offline

Registrován: 16 září 2007 13:43
Příspěvky: 5
Bydliště: Žatec
tak spojku uz jsem odvzdusnil,ale stale my uchazi a olej se my objevuje na koberecku pod volantem.je to prej nejakym tesnenim ve valci u spojky nevite nekdo kde se da sehnat?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 listopad 2007 00:49 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Bohužel musíš vyměnit celý spojkový válec.
Jinak tento problém je způsoben dvěma okolnostmi: 1/ nikdy nikdo nevyměnil brzdovou kapalinu v okruhu spojky; 2/ někdo tam nacpal plně syntetickou brzdovou kapalinu.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 listopad 2007 09:23 
Offline

Registrován: 16 září 2007 13:43
Příspěvky: 5
Bydliště: Žatec
jasne uz to vim,ale nikde nemuzu ten spojkovy valec sehnat.nevite nekdo kde se da?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 listopad 2007 14:18 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Jedině originál nebo z vrakoviště. Tedy přinejmenším v Evropě - v USA snad prodávají nějakou náhradu, ale poněkud nechápu, proč, když snad všechny Galanty tam jsou automaty.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 listopad 2007 00:35 
Offline

Registrován: 22 srpen 2004 09:03
Příspěvky: 20
andykane píše:
jasne uz to vim,ale nikde nemuzu ten spojkovy valec sehnat.nevite nekdo kde se da?


Kdekoliv v Mitsubishi.
4190 korun včetně dépéhá. :D


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: opravna sada hlavniho spojkoveho valce
PříspěvekNapsal: 08 listopad 2007 10:42 
Offline

Registrován: 25 březen 2006 01:00
Příspěvky: 152
neni potreba kupovat cely spojkovy valec. opravna sada (proste nekolik gumicek) se prodava napr. v autokelly, kde jsem ji koupil a pote uspesne vymenil. cena byla kolem 100Kc.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 listopad 2007 11:15 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
A můžeš mi sdělit, jak ten válec rozebrat? Mně odešel kdysi u téměř nového Lancera (1 rok/30 tis. km) krátce poté, co jsem aplikoval plně syntetickou kapalinu Bendix 5,5+. Rovněž jsem napřed sháněl gumičky, leč marně, a po zakoupení a montáži nového dílu přemýšlel, jak se dostat do toho původního, leč jsem nevymyslel nic, při čem bych ho nenávratně nepoškodil...

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 listopad 2007 16:08 
Offline

Registrován: 25 březen 2006 01:00
Příspěvky: 152
Mitsi píše:
A můžeš mi sdělit, jak ten válec rozebrat? Mně odešel kdysi u téměř nového Lancera (1 rok/30 tis. km) krátce poté, co jsem aplikoval plně syntetickou kapalinu Bendix 5,5+. Rovněž jsem napřed sháněl gumičky, leč marně, a po zakoupení a montáži nového dílu přemýšlel, jak se dostat do toho původního, leč jsem nevymyslel nic, při čem bych ho nenávratně nepoškodil...

Tak to asi bude nejaky jiny, ten ktery je na Galantu 93-96 je rozebiratelny ze strany od pedalu, je tam vnitrni segrovka. Nejsem si jisty, jestli jsem delal fotky a ted ani nemuzu najit zadny PDF, kde je to rozkresleny, pokud to najdu, dam je sem. Jinak sada je to od Frenkit 415004 a podle tohodle prispevku pasuje i na 3000GT http://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic ... 194a052f06


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 listopad 2007 17:04 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Já jsem to měl (pokud si to dobře pamatuji) jakoby s "rozlisovanými" okraji válce, takže píst nešel vyndat, pokud by se to nějakým způsobem (na soustruhu?) neodpíchlo/nesrovnalo do roviny.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 listopad 2007 11:06 
Offline

Registrován: 25 březen 2006 01:00
Příspěvky: 152
Mitsi píše:
Já jsem to měl (pokud si to dobře pamatuji) jakoby s "rozlisovanými" okraji válce, takže píst nešel vyndat, pokud by se to nějakým způsobem (na soustruhu?) neodpíchlo/nesrovnalo do roviny.

Tak to je v tom pripade jiny (coz me taky prakvapuje, zatim drtiva vetsina univerzalnich dilu byla pouzita i na jinych modelech), tady rozlisovani neni.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 listopad 2007 11:33 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Já jsem na to taky čuměl: právě u Mitsubishi mě silně překvapilo, že jde o "jednorázovku" bez možnosti demontáže, a tudíž i opravy.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: spojka
PříspěvekNapsal: 02 červen 2008 12:58 
Offline

Registrován: 24 říjen 2007 13:47
Příspěvky: 181
chtěl jsem se zeptat, někde jsem tu četl, že do gal.2,5 ,98, se má lít brzdovka dot3 nebo 4, hlavně ne syntetika, tak jsem šel do krámu/ Barták autodíly/ a chtěl jsem dot 4, ale meli jenom BENDIX dot 4 a to jenom syntetiku. myslel jsem, ze syntetika je jen dot 5, ale ted v tom nejak plavu. v krámě na mě divně koukali, že to nechci, když to tam kupuje každý- tak mě tam podle katalogu našli liqui moly dot3, ten že prý syntetický není.mužu tam tedy dát to liqui moly? JEDNÁ SE MI O NÁPLN JAK DO BRZD, TAK DO SPOJKY.

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: spojka
PříspěvekNapsal: 02 červen 2008 13:42 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Se "syntetičností" Bendixu DOT4 je to zase nějaký reklamní kec, obdobně jako s většinou na 100% syntetických olejů, které povětšinou syntetické stejně nejsou. Mně se podělal hlavní brzdový válec právě po použití Bendixu 5+ či snad dokonce 5,5 - už si to přesně nepamatují, je to 15 let zpátky (ale ten Bendix 5 se stále prodává a dokonce v nezměněném obalu!).

Od té doby raději používám DOT4: značku vůbec neřeším, jen si hledím toho, abych nekoupil staré zboží (to je speciálně u brzdovky naprosto klíčové!) a abych nemíchal nejen různé značky a výrobce, ale dokonce ani šarže. Měním max. po dvou letech, ale spíše po roce.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz