mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 28 březen 2024 12:32

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: riadenie Galant 91
PříspěvekNapsal: 20 září 2007 18:29 
Offline

Registrován: 22 červen 2006 23:08
Příspěvky: 34
Bydliště: Čapajevova 14 Košice Slovensko
Zdar priatelia Mitsubishi.
Please help. Menil som dnes čapy riadenia a zistil som že na pravej strane , tam čo je uchytená tyčka riadenia ( v tej pohyblivej časti posilovača) je vôľa cca 3mm.Tak som usúdil že tam v tom uložení je asi nejaký „fras“ a ten je vymlátený. Chcel som uvolniť tú „maticu“ ale akosi nechce spolupracovať – nehovoriac o tom že je tam bohovsky málo miesta.Zo zadu tej matice je poistný plech ktorý je zahnutý aby sa tá matica nepovolila tak som ho zahol aby som ju mohol povoliť ale ani keď sa pos.... tak nejde. Ináč tú maticu tam asi dávajú keď je posilovač riadenia vonku , lebo ináč si to ani neviem predstaviť.Takže dúfam že tá „matica“ je tam podľa môjho názoru normálne našrubovaná – či sa mýlim???
Za každú odpoveď ďakujem - medvede

Dal som tu aj nákres o čo sa mi jedná – pre lepšie pochopenie.


Přílohy:
1190305761_ae45cdc7c32b3621b691463a7554548f.bmp
1190305761_ae45cdc7c32b3621b691463a7554548f.bmp [ 3.43 MiB | Zobrazeno 9688 krát ]
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Riadenie
PříspěvekNapsal: 27 září 2007 20:29 
Offline

Registrován: 16 červenec 2006 21:32
Příspěvky: 68
Bydliště: Letňany
Automobil: GALANT WAGON
Typ motoru: 6A13
Rok výroby: 1997
Čus Miro, do tohoto riadenia sa moc nehrab. Doporučuli mi kúpiť inú súpravu -tyč riadenia- na vrakáči. V Čechách ani na Slovensku , pokial viem neexistuje súprava na výmenu O-krúžkov a lišta na zasunutie hrebeňa do valca hydrauliky. Vlastní ju Denzel Austria. Tú súpravu.
:(

_________________
Mitsubishi Galant Wagon 2,5l V6/24V 120 kW LPG SGI


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 září 2007 09:08 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Jen drobný dodatek: Na vlastní skříni řízení je šroub s převlečnou (zajišťovací) maticí (s plechem pod ní, jímž se matice zafixuje), kterým se dá seřídit přítlak hřebenu, tedy vůle mezi hřebenem a převodem na volantové tyči. Ta vůle má být asi taková, aby se volant pro projetí zatáčkou ještě sám vracel. Dá se tím častečně kompenzovat opotřebení, nikoli však poškození tohoto převodu.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 říjen 2007 08:41 
Offline

Registrován: 22 červen 2006 23:08
Příspěvky: 34
Bydliště: Čapajevova 14 Košice Slovensko
Čafa chlopy.
Asi ma zle chápete ale je pravda že ja som to dosť blbo opísal ten môj problém.Nieje vôľa v riadení ako takom(myslým tým v tom prevode-v domčeku riadenia ) ale ja neviem vytočiť tú časť čo ide od gulového čapu do riadenia.Tá tyčka s tým frasom na konci je našrubovaná do toho hrebeňa a s tade to neviem vytočiť. Prikladám obrázok toho frasu čo neviem uvolniť.A o tom že tam je miesta až na zaplakanie to ani nevravím.


Přílohy:
1191566466_7522c26f0fb2602c1e953e9cec02f5c5.jpg
1191566466_7522c26f0fb2602c1e953e9cec02f5c5.jpg [ 41.26 KiB | Zobrazeno 9695 krát ]
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 říjen 2007 21:01 
Offline

Registrován: 16 červenec 2006 21:32
Příspěvky: 68
Bydliště: Letňany
Automobil: GALANT WAGON
Typ motoru: 6A13
Rok výroby: 1997
Čus chlope. Dle obrázku a prostudovaného manuálu je závit v hřídeli
,která čumí z posilovače. Takže "matice" je tyčka a šroub máš na fotu.
Jinak montáž a demontáž popisuje manuál mimo vůz. Zajištovací plech je zahnut na hlavu znázorněného šroubu. Držím palec. :(

_________________
Mitsubishi Galant Wagon 2,5l V6/24V 120 kW LPG SGI


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Рожденные в 20 веке
PříspěvekNapsal: 09 listopad 2009 14:48 
Если провести контент-анализ, скорее всего, выяснится, что частота употребления слова «безопасность» за последние двадцать лет выросла в сотни раз. В СССР была всесильная организация — Комитет государственной безопасности. Ее боялись, о ней рассказывали анекдоты. Но сама идея безопасности не была столь навязчивой.

Зато сейчас это слово ключевое на всех уровнях — от высокой политики до собственной квартиры. Нас повсюду окружают секретные пароли. Войти в подъезд — код, открыть квартиру — несколько замков, включить компьютер — пароль, загрузить собственную электронную почту — снова пароль…

Но никто ведь не навязывает эти правила, люди их выбирают сами. И с грустью вспоминают детство: «Мы уходили из дома утром и играли весь день, возвращаясь тогда, когда зажигались уличные фонари — там, где они были. Целый день никто не мог узнать, где мы. Мобильных телефонов не было! Трудно представить. Мы резали руки и ноги, ломали кости и выбивали зубы, и никто ни на кого не подавал в суд. Бывало всякое. Виноваты были только мы, и никто другой. Помните? Мы дрались до крови и ходили в синяках, привыкая не обращать на это внимания».
Советская литература - Советская литература (continued)
Радио передача "Пионерская зорька" (mp3) - Радио передача "Пионерская зорька" (mp3)
Игры "Электроника" - Игры "Электроника"

http://20th.su/tag/golubkov/


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz