mitsubishi.megaherz.cz
https://mitsubishi.megaherz.cz/

Převodovka
https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=20&t=73
Stránka 1 z 7

Autor:  Begy [ 01 červenec 2005 23:29 ]
Předmět příspěvku:  Převodovka

ano klasika, Mitsubishi a jejich převodovky

mám starý známý problém s řazením 2 a 3 rychlostního stupně. Sehnal jsem nové synchrony a potřebuji nějakého šikovného mechanika který ty převodovky !!!zná!!! aby se na ní podíval a řekl co ještě vyměnit a dal jí zkrátka dohromady. Neznáte někoho?

Autor:  Begy [ 01 červenec 2005 23:30 ]
Předmět příspěvku: 

zapoměl jsem dodat pokud možno nejlépe a nejradostněji z Prahy a okolí

Autor:  Mitsi [ 04 červenec 2005 07:55 ]
Předmět příspěvku: 

"mám starý známý problém s řazením 2 a 3 rychlostního stupně"

Neznám! Tedy alespoň u svých aut.

Autor:  Begy [ 04 červenec 2005 08:31 ]
Předmět příspěvku: 

Tak to se docela divím. Znám osobně další 3 Galanty a jednoho Lancera a všichni si na převodovku stěžují. Myslím že jsme toto téma víceméně probírali už na autocafé. (jsem irij)
Dal jsem do převodovky nový olej (WAT 75W90 gl5) a zlepšilo se to, ale teď to začíná opět špatně řadit. Přes zuby to ještě nejde, ale ty kvalty tam jdou opravdu špatně. Obvykle musím nechat před přeřazením spadnout otáčky skoro k volnoběhu a i tak tam ten kvalt musím "zatlačit" prostě nejde lehce. pokud řadím rychle, často to jde přes zuby

teda teď už si nejsem jistý tím gl, jestli je to gl4 nebo gl5

Autor:  Mitsi [ 04 červenec 2005 08:48 ]
Předmět příspěvku: 

Zkus ještě jednou vyměnit o+lej: není totiž 75W-90 jako 75W-90! Kromě toho tam správně patří 75W-85, který v Evropě prostě neseženeš (75W-90 je jen "nouzová varianta"). Když je problém, MMC doporučuje použít ATF (tedy kapalinu do automatu!) Castrol TD-Q 75W (údajně to mají odzkoušené). Kromě toho existuje český Gyrol 75W pro mechanické převodovky, který se používal jako prvonáplň ve fabrice, jenže není syntetický.
Já měl po výměně oleje v 70 tis. km velký problém za studena a podařilo se mi to vyřešit až na 7 (slovy sedmý!) pokus: použil jsem Valvoline 75W-80 určený speciálně pro celoživotní náplně francouzských převodovek PSA (má nějaké zvláštní označení, ale teď si ho nevybavuji).

PS: Několik "sad" převodových olejů 75W-90 od různých výrobců mám ve sklepě, většina z nich je jetá max. týden. Za mrzký peníz přenechám k experimentování - je to až neuvěřitelné, ale každý z nich se projevoval ve stejné převodovce dosti jinak!

Autor:  Begy [ 04 červenec 2005 08:53 ]
Předmět příspěvku: 

jojo Valvoline, jenomže ten jsem zkrátka nesehnal. Nebo jinak, koukám že jsi z Prahy. Každý čtvtek od 20:00 máme na proseku sraz. (http://www.skolicka.cz) tam to můžeme případně prodiskutovat

Jinak někoho kdo ty převodovky umí neznáš?

Autor:  Mitsi [ 04 červenec 2005 08:59 ]
Předmět příspěvku: 

Znám jednoho na Točné, ale ten se na to nejspíš vy... Dělá to totiž jen ze známosti (musí být hódně velká...), poněvadž je to hodně práce za málo peněz. Osobně bych to řešil ve značkovém servisu u Novotného ve Znojmě - je tam totiž pár zapeklitostí, např. bez přípravku snad ani nelze převodovku "rozpůlit".

PS: Bydlím na Střížkově, ale s časem jsem na tom bídně...

Autor:  Mitsi [ 04 červenec 2005 16:10 ]
Předmět příspěvku:  Automat

Nutně potřebuji rychle zjistit, jaká kapalina (ATF) patří do automatu u Galanta 2.0 z r.v. 1996, kolik se jí tam vejde při výměně a v jakých intervalech se má měnit. Díky předem za odpověď!

Autor:  Begy [ 04 červenec 2005 16:35 ]
Předmět příspěvku: 

to už je ten novější model (žralok)?

Autor:  Mitsi [ 04 červenec 2005 16:39 ]
Předmět příspěvku: 

Ano, je to už "žralok".

Autor:  Mitsi [ 07 červenec 2005 09:30 ]
Předmět příspěvku: 

Tak pánové, žádná odpověď na můj dotaz? Na CD od MMC k převodovovkám je všechno možné (včetně silových parametrů několika desítek miniaturních pružinek), jen ne parametry ATF a množství.

Autor:  Begy [ 07 červenec 2005 12:12 ]
Předmět příspěvku: 

pídil jsem se, ale nic jsem nesehnal

Autor:  Mitsi [ 07 červenec 2005 16:11 ]
Předmět příspěvku: 

V každém případě děkuji! Tak nějak "per huba" se mi podařilo vyšťourat, že se toho tam při výměně vejde cca 6 litrů, výměna je každých 100 tis. km a ATF má mít ve specifikacích uvedeno SP3 či SP III. Jenže nikdo neví, který z olejů na českém trhu to má, jelikož jde asi buď o velmi neobvyklou či v ČR vůbec nepoužívanou specifikaci.

Autor:  Drak [ 09 červenec 2005 22:25 ]
Předmět příspěvku: 

Mitsi píše:
V každém případě děkuji! Tak nějak "per huba" se mi podařilo vyšťourat, že se toho tam při výměně vejde cca 6 litrů, výměna je každých 100 tis. km a ATF má mít ve specifikacích uvedeno SP3 či SP III. Jenže nikdo neví, který z olejů na českém trhu to má, jelikož jde asi buď o velmi neobvyklou či v ČR vůbec nepoužívanou specifikaci.


podle manualu

DIA QUEEN ATF SP II or equivalent 7,8 l

Autor:  Begy [ 10 červenec 2005 10:47 ]
Předmět příspěvku: 

:lol: nazdar draku

Stránka 1 z 7 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/