mitsubishi.megaherz.cz
https://mitsubishi.megaherz.cz/

Převodovka
https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=20&t=73
Stránka 2 z 7

Autor:  damiens [ 11 červenec 2005 15:50 ]
Předmět příspěvku: 

Určitě Dexeron III.Litrů určitě 6.Známý má Hyndai SantaFe a origoš náplň je právě Dexeron III (Castrol):-)))

Autor:  Drak [ 13 červenec 2005 09:59 ]
Předmět příspěvku: 

Begy píše:
:lol: nazdar draku


Čau Begy :mrgreen:

Autor:  Mitsi [ 18 červenec 2005 10:05 ]
Předmět příspěvku: 

To damiens: Nevím, co patří do H Santa Fé, ale Dexron III není ekvivalentem SP-III. A to, že tam servisy pak lejou, co zrovna mají k dispozici, určitě neznamená, že to tam opravdu patří a že to neodrovná automatickou převodovku!

PS: SP-III je údajně ekvivalentem "super novinky" ATF+4, kterou "koncern" používá do elektrohydraulických posilovačů řízení. Jenže tam je toho pár deci za několik set Kč, dodavatel je "tajný" a já toho potřebuji několik litrů...

Autor:  slick7 [ 05 červenec 2006 17:33 ]
Předmět příspěvku: 

Chtel bych se zaptat, mam podobny problem s razenim, mam galanta rocnik 97(zralok), motor 2,5 V6 24 a kdyz napr. rano nastartuju motor a necekam az mi uplne padnou otacky do volnobehu, mam opravdu velky problem zaradit lehce jednicku, musim vyvyjet opravdu vetsi silu na radici paku, aby mi tam skocila. Jakmile se, ale motor ohreje a otacky padnou na normalni volnobeh, jde to mnohem lepe a uz bez bezproblemu, kazdy stupen jde krasne zaradit. Mel jsem pred timto autem Lancera a podobny problem jsem nemel. Myslite za by mohl byt problem taky v olejove naplni, nebo je to jen tim, ze jsou jeste na zarazeni jednicky pri studenem motoru velke volnobezne otacky?

Autor:  danhill [ 05 červenec 2006 17:58 ]
Předmět příspěvku: 

Mi to podobné dělá u řazení zpátečky.Je jedno zda je motor teplý nebo studený.Kdykoli chci zařadit zpátečku,většinou to nejde bez meziplynu a čekání až se synchrony pěkně dotočí a pak tam zpátečka zapadne jak nic...Je to normální ?? Stejné problémy jsem kdysi registroval u š120 ... ale že by Galanty měly stejné problémy ?

Autor:  Návštěvník [ 05 červenec 2006 21:22 ]
Předmět příspěvku: 

Me to dela opravdu jen pri vyssich otackach a studenem motoru, jak se zahreje, tak je to v poradku. Zkusim vymenit olejovou napln, ale hlavne bych se chtel jeste s nekym poradit.

Autor:  Monika [ 06 červenec 2006 13:21 ]
Předmět příspěvku: 

Tak jak na to tak koukám... :shock:
Tak múžu bejt štastná......že to maká bez problémú.....a to at je to studeny a nebo zahřátý..
A to mam 92 rok...prostě ještě kvalita..! :wink:

Autor:  Mitsi [ 06 červenec 2006 17:08 ]
Předmět příspěvku: 

Pořád je to primárně o oleji - prostě tam nelze nalít "cokoli"!

Autor:  slick7 [ 08 červenec 2006 09:28 ]
Předmět příspěvku: 

Soustredil jsem se vic na sledovani razeni na me prevodovce a dospel jsem k zaveru, ze za obtizemi v razeni muzu i ja. Prevodvka v Galantovi vyzaduje, aby pro zarazeni vyssich stupnu, motor tocil dva tisice a vic, jinak proste se vzpira zaradit bez lehkeho nasili. Mam tohle auticko nejakych ctrnact dni, takze ho teprve taky poznavam, ale kazdopadne i pres tyto musky jsem s nim moc spokojeny, v podani V6 je to fakt zazitek. :D :D
Dneska brzo rano jsem jel z chaty do prace a ruku na srdce, ta osmdesatka se fakt blbe dodrzuje, asi si dam na plyn rysovecek a budu jezdit bos, jinak mam do tydne po ridicaku. :twisted:

Autor:  denis [ 10 červenec 2006 10:13 ]
Předmět příspěvku: 

Mám podobný dotaz: mám colta z 86 a blbě se mi řadí 3ka. Za studena to jde jako po másle ale jak se motor zahřeje, jde tam 3ka přes zuby. Na 98% si myslím, že ta převodovka má už chycený synchron a ale přecejenom, nepomohla by výměna oleje? Má najeto 162tis. km.
Ještě jsem zkoušel jednu věc, která mě celkem utvrdila v předpokladu, že je to synchron: stál jsem na rovině, dal neutrál a při nastartovaném motoru bez spojky zkoušel jemně tlačit do jednotlivých kvaltů-u všech předoběžných rychlostí se auto mělo tendenci hýbnout a spadly otáčky ale u 3ky to šlo přímo na zuby-podotýkám, že jsem to vždy přitlačil jen jeeeeemně ne narvat natvrdo. Mám druhou převodovku ale nesetkal se s tímto už někdo z vás? Díky :wink:

Autor:  slick7 [ 23 červenec 2006 13:01 ]
Předmět příspěvku: 

Tak po dalsi dobe testovani me manualni prevodovky v mem 2.5 V6 jsem jednoznacne dosel k zaveru, ze problemy s razenim nejsou ve mne, ale jednoznacne v olejove naplni, ktera si tam hovi. Jak je to studeny, tak jednicka tam nejde ani za boha, musim se rozjizdet na dvojku, tu tam dostanu i kdyz s tlakem, ze tam dam hned potom trojku taky ne, takze ctyrku a az se opravdu olej rozehreje, svete div se jde vsechno jako po masle. Takze MItsi, ja to vidim na vymenu oleje v prevodovce, to je tuty, ale jeste se te chci zeptat, na tvuj nazor co tam? Jednoznacne si stojis za tim Valvolinem 75W-80? Myslis, ze se to zlepsi? :? No ja doufam, ze jo :D

Autor:  Mitsi [ 31 červenec 2006 10:19 ]
Předmět příspěvku: 

Z toho, co jsem vyzkoušel, mi ten Valvoline 75W-80 vyšel nejlíp. Ale klidně bych "začal zkoušet" s Gyrolem 75W LF v GL-4. Za laciný peníz tak rychle zjistíš, jestli je problém jenom v oleji nebo i ještě/už i někde jinde (neadekvátním olejem se totiž zkurví mechanismus řazení).

Autor:  rob [ 08 listopad 2007 16:42 ]
Předmět příspěvku:  olej

tak jsem vyšrouboval tu tyčku u pedalu už o 3 závity, vyměnil jsem olej v převodovce za valv. hp-pc 75w-80 a je to zastudena tak o 20% lepší, ale stejně někdy v řadičce cítím/ZASTUDENA/ ,že to jde jakoby trochu "přes zuby", ale nevim ,jestli mužu ještě tu tyčku u pedalu vyšroubovat, páč někdo psal, myslim, že MITSI,že by mi pak mohlo odejít ložisko.

Autor:  rob [ 16 prosinec 2007 23:33 ]
Předmět příspěvku:  převodovka

ted jsem byl s galantem na horách, teplota zhruba-1 , a maka to po vyměně oleje líp jak když je nad nulou, tak snad už to tak zustane.ale stejně je to divný.

Autor:  Mitsi [ 17 prosinec 2007 14:25 ]
Předmět příspěvku: 

V mezidobí jsem našel (po zdlouhavém porovnávání údajů z technických listů) ještě o něco lepší olej, a sice Tutela Car Technyx z e-shopu na http://www.oleje.cz. Momentálně jezdím na něj, jelikož originál, který je k mání pouze v Japonsku a USA, je stále nedosažitelný.

Jinak se seřizováním vůle spojky tyčkou u spojkového pedálu můžeš jít až těsně pod dotyk čela spojkového ložiska s packami talířové pružiny přítlačného kotouče spojky. Dotyk poznáš tak, že v pedálu ucítíš jemné "tepání". Na seřízení pak ovšem musíš krapet ubrat, jelikož alespoň minimální vůle tam v každém případě musí zůstat! V každém případě doporučuji seřizovat na kompletně prohřátém agregátu, jelikož s teplotou se ona vůle zmenšuje.

Stránka 2 z 7 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/