mitsubishi.megaherz.cz https://mitsubishi.megaherz.cz/ |
|
Převodovka https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=20&t=73 |
Stránka 4 z 7 |
Autor: | Mitsi [ 01 srpen 2008 18:32 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Převodovka |
Svého času jsme tu sháněli "třetího" do holportu za účelem dovozu z USA a nikdo nebyl ochoten se přidat. Takže dost pochybuji, že někoho seženeš (já jsem dával novou Tutelu před třemi týdny). |
Autor: | rob [ 01 srpen 2008 21:34 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Převodovka |
novou tutelu a proč, to má tak malou životnost?myslel jsem že už si jí dávno použil a maká to. , ja bych zkusil z usa koupit tak 6-12 LITRU OLEJE, ALE NEVIM , JAK TO MAJ BALENÝ, TY JEJICH GALONY....,ale šel bych do toho kdyby byl odbyt. |
Autor: | Mitsi [ 02 srpen 2008 10:49 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Převodovka |
Ano, tohle je už druhá náplň Tutely: kilometry přibývají a "způsob používání" nemá obdoby (převody dostávají zabrat, když pneu fungují jako spojka...). Zkus tady na fóru najít nabídku Rudymir(a)7 na "sehnání třetího do party" (tím druhým jsem byl já) za účelem nákupu v USA. Důvodem pro číslo 3 bylo právě balení: to aby každý dostal "plnou náplň" (tj. cca 2,2 litru) a nemusel ty dvě decky dolévat něčím jiným. |
Autor: | rob [ 02 srpen 2008 16:12 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Převodovka |
ok, napsal jsem mu ,tak se uvidí, A KOLIK KM TA TUTELA snese? |
Autor: | Mitsi [ 02 srpen 2008 22:19 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Převodovka |
Nevím, jak to myslíš: Jak, kolik snese? |
Autor: | rob [ 02 srpen 2008 22:28 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Převodovka |
no když už se v 1. převodovce mění 2., NE LI 3. olej, tak kolik teda ta tutela vydrží najezděných km, jestli to dobře chápu já. |
Autor: | Mitsi [ 03 srpen 2008 00:00 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Převodovka |
Stále nevím, jak to myslíš. Já tam měl původní náplň do 60 tis. km, kdy mi ji v servisu bez mého souhlasu vyměnili za Castrol. Pak jsem během krátké doby vystřídal 6-7 různých druhů olejů, které se v mé převodovce ani neohřály, než jsem objevil Valvoline PC GL-5, který jakž takž fungoval. Ten tam byl do nějakých 105 tis. km. Od té doby jsem jezdil na onu Tutelu, kterou jsem vyměnil ve 173 tis. km. |
Autor: | rob [ 03 srpen 2008 08:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Převodovka |
už asi rozumím, takže po naježděných 70.tisících by se ta tutela měla vyměnit? |
Autor: | Mitsi [ 03 srpen 2008 11:15 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Převodovka |
To bych si netroufl tvrdit. Já měnil proto, že další cca rok k tomu nebudu mít příležitost a veškeré náplně měním raději dříve, než později. Kromě toho jsem začal mít pocit, že náplň je za studena "hustější" a za tepla naopak "řidší", než tomu bývalo dříve. Výměna to napravila. Jinak mým hlavním problémem z hlediska požadavků na převodový olej je to, že na úrovni ozubených soukolí (nikoli však ložisek) tam mám už citelné vůle, což by si vyžadovalo "hustší" olej, zatímco na úrovni řazení je převodovka stále jako nová, což by si naopak vyžadovalo co "nejřidší" olej. |
Autor: | rob [ 09 srpen 2008 08:59 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Převodovka |
Myslím,že jsem tu někde četl,že pedál má začít tepat už po pár milimetrech,tak nevím. |
Autor: | Mitsi [ 09 srpen 2008 14:13 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Převodovka |
Ano, v pedálu to MUSÍ začít tepat už po pár mm! Jinak řečeno, Tvoje převodovka zřejmě trpí nedostatečným vystavováním spojky, zřejmě právě v důsledku nějakého problému v ovládání. Osobně se domnívám, že máš vadný spojkový válec u pedálu. |
Autor: | rob [ 09 srpen 2008 15:08 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Převodovka |
asi jo, protože zhruba před rokem jsem nechteně v koloně prošlápl pedál spojky až na podlahu, že pak nešlo řadit,pak jsem za chvilku povytáhl rukou celý pedál zpět a začalo to opět řadit, ale už trochu huře.Spojkový válec u pedálu-já tam žádný nemám-viz foto, ale někteří jo,já mám něco až v motorovém prostoru u nádobky se spojk. kapalinou. |
Autor: | rob [ 09 srpen 2008 15:18 ] | ||
Předmět příspěvku: | Re: Převodovka | ||
tohle, co je na cizí fotce já tam vubec nemám.
|
Autor: | Mitsi [ 09 srpen 2008 21:00 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Převodovka |
Ale máš! Ten spojkový válec je na motorové přepážce, ale ze strany motorového prostoru. Jinak mi není jasné, jak lze "prošlápnout" spojkový pedál. Vždyť "až na podlahu" na něj máš šlapat při každém řazení. A jen tak mimochodem: Kdy jsi naposledy měnil kapalinu v okruhu spojky? |
Stránka 4 z 7 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |