mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 28 duben 2024 07:54

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: dačo s benzínom a ...
PříspěvekNapsal: 22 červen 2008 06:51 
Offline

Registrován: 22 červen 2006 23:08
Příspěvky: 34
Bydliště: Čapajevova 14 Košice Slovensko
Nazdar chlapci.
No, po určitej dobe sa vyskitol malý problém a to asi s podtlakovým regulátorom na benzín. Predvčerom sa auto začalo chovať ako keby nevládalo ťahať a tak podobne. Ale na LPG mi ide pekne tak som usúdil že asi palivový filter je KO . Tak sa táto závada odstránila ale problém pretrváva. Mám podozrenie na ten regulátor tlaku v palivovom potrubý-ak z neho dám dole tú hadičku čo ide do sania tak auto ide tak isto ako keď je pripojená. S toho som usúdil že asi ten reg. tlaku je v prdely . Motor je 2,0 liter ,Gali 4x4 ,4G63 r.v. 1991
Potom som sa v robote v tom trochu hrabal a zistil som následovné:benzínové čerpadlo točí a aj tlak má asi v poriadku(na môj palec tlačilo pomerne dosť - skoro som to neudržal a benzín strekol asi cca 1meter odo mňa), ale zaujímavé je to že ak otočím klúčikom v zapalovaní do polohy kedy kontrolky svietia tak to relé čo je pri spolujazdcových nohách zopne ale čerpadlo nenatlačí benzín. Tlačí až pri samotnom štartovaní. Pred štartom teda v podstate benzín v potrubí je , ale bez tlaku. Tak som z toho teraz jeleň. Predzápal je OK,rozvody presne na mierkach,sviečky nové NGK BPR6S,káble k sviečkam OK,palivový filter OK,vzduchový filter OK,všetky podtlakové a neviem aké hadičky som prešiel a žiadne praskliny – nič(falošný vzduch neprisáva a pod.) . Tak si teraz neviem rady.
Je jasné že s tým tlakom v potrubý pred štartom je dačo nedobré - na 100%.
Podtlakový benzínový regulátor- to neviem posúdiť či je v poriadku(ak motor vytočím na cca 3000 a viac tak vtedy dačo prepustí do vratného potrubia čo ide do nádrže.Ináč ani kvapka.
Škrtiaca klapka vyblískaná a zoštelovaná-všetko fachá ako má (pridvihne otáčky keď sa točí volantom atď. )
A hlavne to auto nemá ťah,rozbieha sa to ako Škodovka 100 - ani nie tak ale ešte slabšie.Keď ide na volnobeh a buchnem na plynový pedál , zlomok sekundy akoby nič a potom sa dostáva do otáčok.
Ale na LPG ide všetko ako má.
No tak to som z toho úplne mimo. Veľmi budem rád ak dakto poradí čo ho len napadne. Každá rada dobrá.

PS: palivové čerpadlo- aký prúd do neho ide - 12 woltov ?A menia sa otáčky čerpadla podľa potreby ,alebo má pevné otáčky? A tlak v palivovom potrubý má byť asi aký?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: dačo s benzínom a ...
PříspěvekNapsal: 22 červen 2008 11:00 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
To, že čerpadlo o vozů Mitsubishi nenatlakuje palivové potrubí při zapnutí zapalování, ale až při startování, je úplně normální a je to tak uděláno z řady dobrých důvodů schválně. Čerpadlo je samozřejmě stavěno na nominální napětí (nikoli proud) 12V a samo není nijak "elektricky" regulováno: regulaci stálého tlaku v liště vstřikovačů zajišťuje právě onen ventil - prostě co si ona lišta se vstřikovači "vezme", to si vezme, nevyužitý zbytek jde zpět do nádrže. Osobně se domnívám, že k problému došlo právě kvůli přestavbě na LPG, kdy část "benzínového traktu" je sice v provozu, ale není využívána k vlastní jízdě, což speciálně ŘJ Mitsubishi nemají rády. Bohužel neporadím, jak to řešit, neboť jsem se s podobným problémem dosud nesetkal.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: dačo s benzínom a ...
PříspěvekNapsal: 22 červen 2008 18:29 
Nazdar Mitsi.
Ono to čerpadlo bolo pri prepnutí na LPG (jazda na plyn)vyradené z činnosti. Ak som mal splyňovač prepnutí na jazda- benzín tak nabehlo.
Takže v podstate ani FPR(ten podtlak) či ako sa to volá nebolo namáhané.
A to s tým čerpadlom si ma potešil - už som bol vysratý že to je asi pokazené keď to netlakuje pred štartom. Na druhom aute čo máme v rodine(manželkyne) NISSAN tam to počuť ako to pred štartom tlakuje. Takže mi to trochu v mojom trápení pomohlo. A ten tlak čerpadla nevieš aký má byť??? poprípade by som splašil nejaké iné len nech to tlačí do toho potrubia čo má.


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: dačo s benzínom a ...
PříspěvekNapsal: 22 červen 2008 18:44 
Offline

Registrován: 22 červen 2006 23:08
Příspěvky: 34
Bydliště: Čapajevova 14 Košice Slovensko
som sa zabudol predtým prihlásiť (návštevník)--- soráč.
Ma ešte napadlo- nemôžu to byť na vine vstriky??? Na tie som mal už dávnejšie podozrenie lebo auto mi na benzín išlo tak akoby "málo trhavo" , ale vcelku dobre a ťah malo krásny. Ale som to nejak neriešil lebo chodím na LPG ale nie furt , tak pol na pol. Aby sa tie vstriky a všetko okolo nepoondilo. Ináč som vždy tankoval na ESSE a teraz nedávno som tankol na Slovnafte a po 30tich kylometroch sa to začalo srať. Dovtedy nijaký problém nebol. Tak či to náhodou nezapchalo vstriky lebo som mal vonku palivový filter a bol doslova zasratý . Ledva to čerpadlo pretlačilo ale to som odstránil a závada pretrváva-slabý ťah a ....
Možno blbosť ale teplotné čidlo to nemôže robiť? Veď ECU bere informáciu aj z neho - nie?Podľa toho tiež vyhodnocuje kolko paliva vstreknúť.Ale to len môj nápad.Nevieš aký odpor by malo to čidlo mať pri cca 20 stupňoch?Nech to preistotu premerám.Ak to náhodou vieš.
A to všetko odvtedy ako som natankoval na Slovnafte(pumpe) nikdy viac!!!


Přílohy:
Fotografie-0065.jpg
Fotografie-0065.jpg [ 31.71 KiB | Zobrazeno 4745 krát ]
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: dačo s benzínom a ...
PříspěvekNapsal: 22 červen 2008 20:06 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Na problémy s řídící elektronikou/čidly se vykašli, tohle právě u Mitsubishi neodchází. Ale pokud Ti z filtru vyteklo to, co je vidět na obrázku, tak můžeš vzít jed na to, že to odnesly právě vstřiky a zřejmě i onen regulační ventil!
Já bych nejprve vypustil a propláchl nádrž, a pak tam nalil kvalitní benzín s nějakou přísadou pro "komplexní vyčištění palivového systému". Pokud to nepomůže, nezbyde než vyndat vstřiky a nechat je u někoho vyčistit ultrazvukem. Pokud ani to ne, tak už jedině výměna, což je hodně "mastné"...

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: dačo s benzínom a ...
PříspěvekNapsal: 22 červen 2008 20:28 
Offline

Registrován: 22 červen 2006 23:08
Příspěvky: 34
Bydliště: Čapajevova 14 Košice Slovensko
tak ako píšeš Mitsi - vyskúšam a uvidím.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: dačo s benzínom a ...
PříspěvekNapsal: 27 červen 2008 08:17 
Offline

Registrován: 22 červen 2006 23:08
Příspěvky: 34
Bydliště: Čapajevova 14 Košice Slovensko
Tak a som tu znova.Auto sa sere stále ,ale pomaly prichádzam nato , čo mu asi je. Už sú len 2 reálne možnosti a to : čerpadlo benzínové v prdely alebo vstriky.Tlak čerpadla zmerám zajtra v práci. A ak to bude OK tak je so vstrikmi ámen. To tlakovanie benzínu je OK - po naštartovaní(lepšie povedené počas štartovania to natlakuje behom zlomku sekundy) zopne tá cievka pri spolujazdcových nohách. A akoby toho bolo málo tak sa mi pokazil krokový motorček-lepšie povedané tie črevá v tom telese čo pridáva otáčky na škrtiacej klapke. :cry:
Takže som nadšený a už ma to sere všetko , ale ja Galiho uzdravým keby aj cigáni z neba padaly !!!
PS : ak by dakto mal doma to teleso na ktorom je uchitený ten motorček tak to kúpim(v podstate mi z toho vnútra treba len jednu súčiastku ale skade ju zohnať?! :?:


Přílohy:
index.jpg
index.jpg [ 80.66 KiB | Zobrazeno 4729 krát ]
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: dačo s benzínom a ...
PříspěvekNapsal: 27 červen 2008 14:39 
Offline

Registrován: 22 červen 2006 23:08
Příspěvky: 34
Bydliště: Čapajevova 14 Košice Slovensko
tak a je to definitývne vyriešené - vstriky dobré idú ako nové , ale PALIVOVÉ ČERPADLO je KO !!!
Nemá dakto dajaké na "sklade" ??? próóósííííím. :roll:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz