mitsubishi.megaherz.cz https://mitsubishi.megaherz.cz/ |
|
dačo s benzínom a ... https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=20&t=775 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Medveď Miro [ 22 červen 2008 06:51 ] |
Předmět příspěvku: | dačo s benzínom a ... |
Nazdar chlapci. No, po určitej dobe sa vyskitol malý problém a to asi s podtlakovým regulátorom na benzín. Predvčerom sa auto začalo chovať ako keby nevládalo ťahať a tak podobne. Ale na LPG mi ide pekne tak som usúdil že asi palivový filter je KO . Tak sa táto závada odstránila ale problém pretrváva. Mám podozrenie na ten regulátor tlaku v palivovom potrubý-ak z neho dám dole tú hadičku čo ide do sania tak auto ide tak isto ako keď je pripojená. S toho som usúdil že asi ten reg. tlaku je v prdely . Motor je 2,0 liter ,Gali 4x4 ,4G63 r.v. 1991 Potom som sa v robote v tom trochu hrabal a zistil som následovné:benzínové čerpadlo točí a aj tlak má asi v poriadku(na môj palec tlačilo pomerne dosť - skoro som to neudržal a benzín strekol asi cca 1meter odo mňa), ale zaujímavé je to že ak otočím klúčikom v zapalovaní do polohy kedy kontrolky svietia tak to relé čo je pri spolujazdcových nohách zopne ale čerpadlo nenatlačí benzín. Tlačí až pri samotnom štartovaní. Pred štartom teda v podstate benzín v potrubí je , ale bez tlaku. Tak som z toho teraz jeleň. Predzápal je OK,rozvody presne na mierkach,sviečky nové NGK BPR6S,káble k sviečkam OK,palivový filter OK,vzduchový filter OK,všetky podtlakové a neviem aké hadičky som prešiel a žiadne praskliny – nič(falošný vzduch neprisáva a pod.) . Tak si teraz neviem rady. Je jasné že s tým tlakom v potrubý pred štartom je dačo nedobré - na 100%. Podtlakový benzínový regulátor- to neviem posúdiť či je v poriadku(ak motor vytočím na cca 3000 a viac tak vtedy dačo prepustí do vratného potrubia čo ide do nádrže.Ináč ani kvapka. Škrtiaca klapka vyblískaná a zoštelovaná-všetko fachá ako má (pridvihne otáčky keď sa točí volantom atď. ) A hlavne to auto nemá ťah,rozbieha sa to ako Škodovka 100 - ani nie tak ale ešte slabšie.Keď ide na volnobeh a buchnem na plynový pedál , zlomok sekundy akoby nič a potom sa dostáva do otáčok. Ale na LPG ide všetko ako má. No tak to som z toho úplne mimo. Veľmi budem rád ak dakto poradí čo ho len napadne. Každá rada dobrá. PS: palivové čerpadlo- aký prúd do neho ide - 12 woltov ?A menia sa otáčky čerpadla podľa potreby ,alebo má pevné otáčky? A tlak v palivovom potrubý má byť asi aký? |
Autor: | Mitsi [ 22 červen 2008 11:00 ] |
Předmět příspěvku: | Re: dačo s benzínom a ... |
To, že čerpadlo o vozů Mitsubishi nenatlakuje palivové potrubí při zapnutí zapalování, ale až při startování, je úplně normální a je to tak uděláno z řady dobrých důvodů schválně. Čerpadlo je samozřejmě stavěno na nominální napětí (nikoli proud) 12V a samo není nijak "elektricky" regulováno: regulaci stálého tlaku v liště vstřikovačů zajišťuje právě onen ventil - prostě co si ona lišta se vstřikovači "vezme", to si vezme, nevyužitý zbytek jde zpět do nádrže. Osobně se domnívám, že k problému došlo právě kvůli přestavbě na LPG, kdy část "benzínového traktu" je sice v provozu, ale není využívána k vlastní jízdě, což speciálně ŘJ Mitsubishi nemají rády. Bohužel neporadím, jak to řešit, neboť jsem se s podobným problémem dosud nesetkal. |
Autor: | Návštěvník [ 22 červen 2008 18:29 ] |
Předmět příspěvku: | Re: dačo s benzínom a ... |
Nazdar Mitsi. Ono to čerpadlo bolo pri prepnutí na LPG (jazda na plyn)vyradené z činnosti. Ak som mal splyňovač prepnutí na jazda- benzín tak nabehlo. Takže v podstate ani FPR(ten podtlak) či ako sa to volá nebolo namáhané. A to s tým čerpadlom si ma potešil - už som bol vysratý že to je asi pokazené keď to netlakuje pred štartom. Na druhom aute čo máme v rodine(manželkyne) NISSAN tam to počuť ako to pred štartom tlakuje. Takže mi to trochu v mojom trápení pomohlo. A ten tlak čerpadla nevieš aký má byť??? poprípade by som splašil nejaké iné len nech to tlačí do toho potrubia čo má. |
Autor: | Mitsi [ 22 červen 2008 20:06 ] |
Předmět příspěvku: | Re: dačo s benzínom a ... |
Na problémy s řídící elektronikou/čidly se vykašli, tohle právě u Mitsubishi neodchází. Ale pokud Ti z filtru vyteklo to, co je vidět na obrázku, tak můžeš vzít jed na to, že to odnesly právě vstřiky a zřejmě i onen regulační ventil! Já bych nejprve vypustil a propláchl nádrž, a pak tam nalil kvalitní benzín s nějakou přísadou pro "komplexní vyčištění palivového systému". Pokud to nepomůže, nezbyde než vyndat vstřiky a nechat je u někoho vyčistit ultrazvukem. Pokud ani to ne, tak už jedině výměna, což je hodně "mastné"... |
Autor: | Medveď Miro [ 22 červen 2008 20:28 ] |
Předmět příspěvku: | Re: dačo s benzínom a ... |
tak ako píšeš Mitsi - vyskúšam a uvidím. |
Autor: | Medveď Miro [ 27 červen 2008 08:17 ] | ||
Předmět příspěvku: | Re: dačo s benzínom a ... | ||
Tak a som tu znova.Auto sa sere stále ,ale pomaly prichádzam nato , čo mu asi je. Už sú len 2 reálne možnosti a to : čerpadlo benzínové v prdely alebo vstriky.Tlak čerpadla zmerám zajtra v práci. A ak to bude OK tak je so vstrikmi ámen. To tlakovanie benzínu je OK - po naštartovaní(lepšie povedené počas štartovania to natlakuje behom zlomku sekundy) zopne tá cievka pri spolujazdcových nohách. A akoby toho bolo málo tak sa mi pokazil krokový motorček-lepšie povedané tie črevá v tom telese čo pridáva otáčky na škrtiacej klapke. Takže som nadšený a už ma to sere všetko , ale ja Galiho uzdravým keby aj cigáni z neba padaly !!! PS : ak by dakto mal doma to teleso na ktorom je uchitený ten motorček tak to kúpim(v podstate mi z toho vnútra treba len jednu súčiastku ale skade ju zohnať?!
|
Autor: | Medveď Miro [ 27 červen 2008 14:39 ] |
Předmět příspěvku: | Re: dačo s benzínom a ... |
tak a je to definitývne vyriešené - vstriky dobré idú ako nové , ale PALIVOVÉ ČERPADLO je KO !!! Nemá dakto dajaké na "sklade" ??? próóósííííím. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |