Především bys měl sdělit, o jaký motor se vlastně jedná: pokud je to 2,4 GDI, jde o stejný problém, který se týká nejrozšířenějších motorů GDI, tj. 1,8 GDI, a o němž se dočteš v sekci věnované Carismám. Jeho skutečnou příčinu a lék na něj však zřejmě nikdo nezná.
Pokud jde o běžný MPI motor, pak je to vcelku jednoznačné, neboť klepání hydroštelů je způsobeno buď: - předchozím přetahováním termínů výměny oleje; a/nebo - používáním oleje(-ů) o nesprávné klasifikaci či viskozitě; a/nebo - ten motor má ve skutečnosti najeto o dost více, než uvádíš.
Z toho pak plyne i řešení daného problému: volba vhodného oleje z hlediska klasifikace a viskozity (to v lepším případě) nebo výměna hydroštelů (finančně náročná záležitost, bohužel navíc s ne zcela jistým výsledkem).
_________________ Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...
|