mitsubishi.megaherz.cz
https://mitsubishi.megaherz.cz/

otáčky
https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=20&t=845
Stránka 1 z 1

Autor:  Daniela [ 16 prosinec 2008 15:46 ]
Předmět příspěvku:  otáčky

Dobrý den, poradili mi na mitsubishiclub.cz, at se obrátím na pana Mitsiho. Předpokládám, že odpověď je stejná jako pro Tomina? Díky. Daniela


Dobrý den,
mám prosbu. Mám Galanta r.v. 1999, 2,4gdi a nedrží otáčky po nastartování + má mokré svíčky. Už je 4 týdny v servisu a nejřív řekli, že to je snímač vačky. Ten vyměnili a pak řekli, že jsou to vstřiky. Ty jsou v pořádku. Pak řekli, že je to řídící jednotka. Ta je také v pořádku, dokonce ji pro jistotu opět naprogramovali. Ale auto stále není v pořádku. Nemáte někdo podobnou zkušenost, prosím? Už jsem docela zoufalá.
Děkuji.

Autor:  xor [ 16 prosinec 2008 23:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: otáčky

Daniela píše:
Dobrý den, poradili mi na mitsubishiclub.cz, at se obrátím na pana Mitsiho. Předpokládám, že odpověď je stejná jako pro Tomina? Díky. Daniela


Dobrý den,
mám prosbu. Mám Galanta r.v. 1999, 2,4gdi a nedrží otáčky po nastartování + má mokré svíčky. Už je 4 týdny v servisu a nejřív řekli, že to je snímač vačky. Ten vyměnili a pak řekli, že jsou to vstřiky. Ty jsou v pořádku. Pak řekli, že je to řídící jednotka. Ta je také v pořádku, dokonce ji pro jistotu opět naprogramovali. Ale auto stále není v pořádku. Nemáte někdo podobnou zkušenost, prosím? Už jsem docela zoufalá.
Děkuji.

Tomino nema GDI, ale stejny MPI motor jako ja. I u GDI plati, ze ma byt cista klapka, ale ma jeste dalsi zvlastnosti. A pro zajimavost to je autorizovany server nebo nejaka garaz? Ptam se kvuli tomu, jestli maji alespon odpovidajici diagnostiku, protoze bez ty se GDI bude opravovat tezko.

Autor:  Mitsi [ 18 prosinec 2008 10:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: otáčky

- Znamená to, že jde nastartovat a jezdí normálně, ale neudrží volnoběh, resp. chcípá?
- Co ten volnoběh dělá za studena, a pak za tepla?
- Jak mohou být "mokré" svíčky, když/pokud to jde nastartovat?
- Jaké jsou tam svíčky? Prosím o přesnou specifikaci.
- Po zapnutí zapalování se ozývá zřetelné cvakání EGR z motorového prostoru nebo ne?
- Problém se objevil sám od sebe, nebo po nějakém servisním zásahu, a to včetně prostého odpojení akumulátoru?

Až budu znát odpovědi na tyto otázky, můžeme se bavit dál.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/